• Hoe kan je met het programma Gimp covers maken. Zodat je meerdere plaatjes in 1 foto doet enzo en doorzichtig maakt.

    Kan iemand mij alsjeblieft helpen daarmee?? Ik zie zulke leuke covers en wil het zelf ook graag maken!

    Kan niemand mij helpen??????????

    Ik gebruik photoshop, maar het werkt ongeveer hetzelfde als gimp aangezien je in beide programma's met layers werkt. Google eens wat rond voor tutorials want die zullen je ook zeker wel verder kunnen helpen.

    Edit: deviantart.com is ook een hele nuttige site met tutorials. Voor m'n photoshop gebruik ik altijd Deviant omdat ik die tutorials heel duidelijk vind en zover ik weet hebben ze er ook tuts voor gimp. Gewoon in de zoekbalk gimp tutorials intikken of photomanipulation gimp of andere zoektermen die related zijn aan gimp en misschien dat er iets nuttigs tussenzit (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 11:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je hoeft je topic niet zo te bumpen. Het is nog vroeg en mensen reageren nu eenmaal niet als ze het niet weten. En er is een tutorial over gimp op Quizlet. Gewoon even zoeken.

    Kijk hier (bloos)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 11:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog een vraagje over Gimp: als ik tekst invoeg dan blijft er zo'n gesreept lijntje omheen zitten hoe haal je die weg???

    xcindygirlx schreef:
    Nog een vraagje over Gimp: als ik tekst invoeg dan blijft er zo'n gesreept lijntje omheen zitten hoe haal je die weg???

    Wat gebeurd er als je ergens anders klikt/op een andere laag klikt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.