• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:

(er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP

Rollentopic
    Praattopic

Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

[ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Harry Styles.
    Caitlynn maakt zich los uit onze kus, en ik murmel wat onverstaanbaars. Ze trekt aan m'n krullen en nep-boos kijk ik haar aan. 'Ik haal onze kleren wel even,' zegt ze, waarna ze een blouse aantrekt en de kamer uit loopt. Ik zucht en staar naar het plafond. Ik hoop echt, maar dan ook echt, dat dit niet nep zou zijn. En dat ze echt iets voor me voelde, ik had er geen zin in om weer zo teleurgesteld te worden als bijna 2 jaar geleden. Ik kon er nog steeds wel om janken als ik eraan dacht. Na een paar lutteloze minuten aan dat te hebben gedacht, komt Caitlynn weer binnen, met onze kleding. 'Alsjeblieft,' zegt ze, waarneer ze -ze op bed gooit. Ik glimlach flauw. 'Bedankt,'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Caitlynn Millers
    Zijn ogen staan verdrietig. Ik trek hem in een knuffel en wrijf over zijn rug. 'Hey, wat is er nou? Ben je niet blij dat ik je leuk vindt?' vraag ik. Hij is zo verschrikkelijk lief, en hij mag niet verdrietig zijn. Als hij dat wel is, zorg ik er voor dat het over gaat. Dat beloof ik mezelf.

Harry Styles.
    Caitlynn merkt aan me dat ik me niet goed voel, ze slaat haar armen om me heen en wrijft over mijn rug. 'Hey, wat is er nou? Ben je niet blij dat ik je leuk vindt?' Vraagt ze. Ik wil wel wat zeggen, maar de tranen schieten me in m'n ogen. Ik sla mijn armen om haar heen en het enige wat ik fluister is: 'Alsjeblieft, verlaat me niet,' iedereen denkt altijd dat ik zo zelfverzekerd ben, maar diep van binnen ben ik gewoon heel erg onzeker over alles.

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:46 ]

Caitlynn Millers
    Sussend kijk ik hem aan. Een traan rolt over zijn wang, en mijn hart breekt. Wie had dit hem aangedaan? Wie had hem dít gegund? Ik druk zacht en kort kusje op zijn lippen, waar ik zo veel mogelijk liefde in stop. 'Dat doe ik niet, Harry.' zeg ik geruststellend, maar met een brok in mijn keel. Omdat hij zo verdrietig was moest ik er ook bijna van huilen.

Harry Styles.
    Ze drukt een zachtje kusje op mijn lippen. 'Dat doe ik niet, Harry,' zegt ze geruststellend. Ik glimlach heel licht. 'Hoe weet ik dat je de waarheid spreekt?' Mompel ik schor. Het enige wat nu door m'n hoofd rond spookte was dat het tafereel zich niet nog een keer mocht herhalen.

caitlynn
    Als antwoord druk ik mijn lippen o de zijne, en kus hem met mijn hart en ziel. Liefde, Harry.

Harry Styles.
    Waarschijnlijk als antwoord drukte ze haar lippen op die van mij. Geruisloos glijden er nog tranen over mijn wangen, het mocht gewoon niet. Zachtjes kuste ik haar terug, en drukte haar steviger tegen me aan.

Caitlynn Millers
    Ik voelde nattigheid op mijn wang en even later vulde de zoute smaak mijn mond. Ik maakte me voorzichtig los en veegde zijn tranen weg. Ik ging geluidloos in kleermakerszit op het bed zitten en klopte op het plaatsje tegenover me. 'Misschien lucht het op als je het vertelt.' zeg ik voorzichtig, bang om hem te kwetsen.

Harry Styles.
    Caitlynn maakte zich los van me, en ging naast me zitten op het bed. 'Misschien lucht het op als je het vertelt,' met tranen in mijn ogen keek ik haar aan. 'Denk je?' Fluisterde ik schor. Ik durfde het niet.

Caitlynn Millers
    'Als je het niet wil moet je het niet doen.' zeg ik. Ik kijk hem meelevend aan. Ik wilde weten wat hem was overkomen. En ik wilde wraak nemen op het meisje wat hem dit had aan gedaan.

Harry Styles.
    'Ik -ik,' ik slikte. 'Het is niet zo dat ik het je niet wil vertellen, maar,' ik zuchtte en keek haar aan. 'Oke.' Ik sloot mijn ogen. 'Twee jaar geleden, nog voor One Direction, xfactor, alles. Ontmoette ik een meisje, geweldig, het leek wel alsof we nooit meer zonder elkaar kunnen. We hadden het zo goed, zelfs mijn ouders vonden haar leuk. En, en, toen ik haar vertelde dat ik mee ging doen aan xfactor, reageerde ze zo anders dan ik had verwacht. Ze werd kwaad, begon te schreeuwen, ik werd bang van haar. Ze liep weg, en is daarna nooit meer terug gekomen, ik kreeg alleen een smsje met "Ik wil je nooit meer zien, Harry, je moet weten dat ik eigenlijk nooit van je gehouden heb. Je was gewoon voor de fun." Na dat heb ik nooit meer iets van haar gehoord. Ik weet nog niets waarom ze toen zo stom heeft gedaan...' Ik voelde dat de tranen over mijn wangen lopen.

Caitlynn Millers
    Vol ongeloof kijk ik hem aan. Vervolgens moest ik moeite doen om niet met van alles te gaan smijten. 'Harry...' zeg ik, niet wetend wat te zeggen. Ik trek hem in een knuffel, en ik voel de tranen in mijn nek. Ik laat hem niet los maar kijk hem wel aan. Ik bijt op mijn lip en moet moeite doen om zelf niet te gaan huilen als ik zijn gezicht zie. 'Weet dat ik van je hou, dat ik verliefd op je ben, dat ik gek ben op jou, je stem, je haar, je ogen, je lippen, je alles.' zeg ik vastberaden. 'En ik laat je nooit meer gaan.'

Harry Styles.
    Met een brok in mijn keel kijk ik haar aan. 'Echt waar?' Ik glimlach licht. 'Je bent pas de tweede wie ik dit verteld heb, hè. Jij en Louis zijn de enige die het weten.' Zelfs m'n eigen ouders had ik gewoon verteld dat het uit was gegaan tussen haar en mij.

Caitlynn Millers
    Ik glimlach ook. 'Harry minder drietig nu?' Vraag ik als een peuter, en ik trek een pruillipje.

Harry Styles.
    Ik grinnikte zacht. 'Harry is veel minder verdrietig nu,' ik glimlachte en trok haar weer tegen me aan. 'Je bent geweldig, Cait,'