• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    “‘Moet ik Oliver halen?’ En ze moest grinniken om haar eigen grapje. Toen liep ze naar haar eigen kluisje een paar meter verderop. ‘Kijk, je kan het ook gewoon rustig doen dan werkt het wel,’ zei ze terwijl ze haar kluisje openmaakte.” Ze was fascinerend als ze iets voorlas. Wat? Dacht ik dat zojuist? Nou ja, niet op letten.
    'Rowan trekt even zijn wenkbrauw op, maar draait dan weer naar zijn kluisje. Hij probeert het nog eens rustig, maar ook dit lukt niet. "Nog steeds niet. En hoe verklaar je dat mevrouw?" Hij gaf een laatste klap, toen hij zag dat hij het verkeerde kluisje had. Met een rood hoofd schuift hij een naar links proberend het niet op te laten vallen.'

    [Ik denk dat ik het Oliver grapje niet snap... Maar misschien heb ik wat gemist...]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:56 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Next morning dan maar (: heb al een ideetje (:<

    Caitlynn Millers
    Ik word wakker van een ijselijke gil. 'HARRY STYLES!' zuchtend open ik mijn ogen, ookal weet ik wie het is. 'Aileen, gil niet zo.' Ik wrijf in mijn ogen, en het eerste wat ik zie is inderdaad Harry Styles. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd om hem wakker te maken, want om onverklaarbare reden is hij niet wakker geworden van de gil.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik mompel wat als ik iets op mijn voorhoofd voel, ik open langzaam mijn ogen en knipper een paar keer. Dan kijk ik in het lachende gezicht van Caitlynn. 'Goodmorning, babe,' fluister ik schor.

    [Ik ben benieuwd! ^.^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tarid Heilo
    “Hij trekt even zijn wenkbrauw op, maar draait zich dan weer om naar zijn kluisje. Hij probeerde het nog eens, dit keer rustig. ‘Nog steeds niet. En hoe verklaar je dat mevrouw?’ Hij gaf een laatste klap, toen hij zag dat hij het verkeerde kluisje had. Met een rood hoofd schuift hij een naar links proberend het niet op te laten vallen.” Ik moest glimlachen hij zei dat zo schattig. “Solveig zag het en er verscheen een grote lach op haar gezicht die ze snel, voordat Rowan het zag, weer weg veegde. Zwijgend pakte ze haar LLR-map uit haar kluisje, ook haar schoolpasje pakte ze. Toen keek ze, met pretoogjes, weer naar Rowan.”

    [oké ken je hannah montana? die oliver daar kon met een paar klappen kluisjes openen. en zullen we zeggen dat "Oliver onze "congierge" is?']
    [LLR: leerlingenraad]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 22:02 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Haha, i get it ;D Maar is goed!
    En waar gaan we eigenlijk heen x'D]

    Niall James Horan
    'Solveig zag het en er verscheen een grote lach op haar gezicht die ze snel, voordat Rowan het zag, weer weg veegde. Zwijgend pakte ze haar LLR-map uit haar kluisje, ook haar schoolpasje pakte ze. Toen keek ze, met pretoogjes, weer naar Rowan.' Ik ging weer verder. ´Ondertussen had Rowan zijn kluisje geopend en pakte zijn boeken en deed ze in zijn rugtas. Daarna keek hij weer naar Solveig en zag haar pretface. "Wat nou? Ik word bang van je."


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    sweetteen schreef:
    (...)

    Cicaro Amare Dorado

    'ik haat dat echt, dat alle series met hetzelfde beginnen, waarom beginnen ze niet gewoon eens midden op straat dat twee mensen elkaar tegen komen en elkaar zo haten omdat daar op straat iets is gebeurt dat ze elkaar wel willen vermoorden. op een zekere dat gebeurt dat ook en dan wordt een andere klasgenoot aangewezen als dader' zei ik terwijl ik Louis even aankeek, daarna las ik verder in het script. het was zo standaard dat je je tekst niet eens hoefde in te studeren. 'maar we moeten ons zo omkleden voor de eerste scene, dus ik kijk even wat ik aan moet.'


    (Sorry, was het door de drukte even vergeten)

    Louis William Tomlinson

    'De mens is soms gewoon niet origineel en dat is vrij saai,' zei ik serieus, maar ik kon gewoon niet lang serieus zijn, dus moest ik bijna gelijk weer lachen. Ik las ook even verder en besloot dat ik de tekst wel kende.
    'Oké, dan ga ik maar naar mijn eigen kleedkamer op mij om te kleden. Het script mag je wel hier houden, als je dat wilt. Tot zo!'


    Happy Birthday my Potter!

    Caitlynn Millers
    Nog een gesmoorde gil van Aileen. 'Hij is zo sexy, Cait!' Ik kijk haar met een dodelijke blik aan. Ik zet even alles op een rij en trek dan een pijnlijk gezicht. Onze kleding lag nog beneden. Ik kon me hier wel omkleden, maar Hazz dus niet. Ik zuchtte vermoeid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik Caitlynn aan. 'Wie is dat?' Ze vond me in in ieder geval sexy, dat was een goed punt. Nee, ik denk alleen maar positief over mezelf.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Harry, dit is vrouwe Directioner in dit huis.' Ik rolde met mijn ogen. 'Das Aileen, mijn beste vriendin en met haar woon ik in dit appartement. En ze zou vanavond pas terugkomen.' dat laatste richtte ik weer op Ai, en ze probeerde onschuldig te kijken. 'Jason moest vannacht al terug, want hij moest vandaag ineens aan het werk. Het was heel belangrijk.' ik zuchtte alweer, en drukte een klein kusje op Harry's lippen. Aileen leek bijna uit elkaar te barsten van enthousiasme en jaloezie tegelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:


    (Sorry, was het door de drukte even vergeten)

    Louis William Tomlinson

    'De mens is soms gewoon niet origineel en dat is vrij saai,' zei ik serieus, maar ik kon gewoon niet lang serieus zijn, dus moest ik bijna gelijk weer lachen. Ik las ook even verder en besloot dat ik de tekst wel kende.
    'Oké, dan ga ik maar naar mijn eigen kleedkamer op mij om te kleden. Het script mag je wel hier houden, als je dat wilt. Tot zo!'


    Cicaro Amare Dorado

    'oké, tot zo, en bedankt voor het script' zeg ik tegen Louis en loop naar mijn kledingrek. ik zie daar niks hangen en roep: 'che cazzo, dove sono i miei vestiti per la scena riunione, stendere la stendibiancheria.' ik weet dat niemand het verstaat en dat ik aan een van de stylisten moet vragen waar mijn kleding is dus kijk ik op de gang of daar misschien iemand loopt, toevallig loopt daar Portia, een van de stylisten, dus loop ik naar haar toe en vraag: "weet jij misschien waar mijn kleding van de ontmoetingsscene is want ik kan het niet vinden in de kleedkamer, zij antwoord: "tuurlijk weet ik dat, ik heb het voor je achteruit gehouden omdat ik weet dat jij het prachtig gaat vinden. loop maar even mee dan geef ik het je" ik kom Portia al bijna mijn hele leven dus ik liep met haar mee naar haar kantoor en ze gaf mij mijn kleding "kleed je maar snel om, dan zal ik kijken om het je echt zo mooi staat als ik had gehoopt" ze geeft mij een turquoise jurkje met een bijpassende bloem om in mijn haar te doen. ik loop snel naar de kleedkamer en kleed mij om. daarna loop ik weer naar haar toe en laat het haar zien. portia zegt dat ik mijn kleding moet verbergen dat nog niemand het ziet, dus dat, vooral Louis, het pas mag zien op de set.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 8:47 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    {my little late topics}


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    Caitlynn drukte een kusje op mijn lippen, waarna Aileen helemaal gek begon te doen. Zachtjes grinnikte ik. Ik wilde me netjes voorstellen, ook al wist ze wie ik was, maar besefte me dat ik geen kleding aan had. Hulpeloos keek ik Caitlynn aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik grinnikte even omdat dit best wel awkward voor hem was, maar besefte vervolgens dat ik dus ook zonder zat. Aileen rolde met haar ogen, blijkbaar zag ze waar het om ging. 'Ik heb de kleding wel beneden zien liggen, hoor. Die van Cait herkende ik wel, maar die andere dus niet. Leuke lingerie trouwens.' ze knipoogde nog even naar me en liep vervolgens de kamer uit. Ik rende snel naar de deur en deed die op slot. Daarna huppelde ik terug naar Harry, wie ik met een ondeugende grijns aankeek. Ik kwam bij hem onder de dekens, en draaide zo dat ik met mijn lichaam zijn kant op lag. Ik strijk met mijn duim over zijn wang. 'We waren bij "morning, babe", toch?' glimlachte ik. In mijn ogen staan pretlichtjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Waarna Aileen de kamer uitliep, draaide Caitlynn snel de kamerdeur op slot. Niemand die nu nog binnen kon komen. Ze kwam weer onder de dekens liggen, en kwam zo te liggen dat ze me aankeek, met haar duim streelde ze over mijn wang. 'We waren bij "morning, babe", toch?' Glimlachte ze. Ik grijnsde breed. 'Ja,' kwam er nog net zo hees uit als daarnet. Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar, 'Goodmorning, babe,' fluisterde ik nog een keer. Maar dan tegen haar lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik beet op mijn lip en weerstond de aandrang om hem te zoenen. Dat was waar hij me wilde, en dat pleziertje gunde ik hem niet. Ik zou me groot houden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.