• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ach ja... Kan gebeuren xD Doe ik ook wel is xD

    Hue;
    Ik ril even als ik naar de plek kijk en draai met een rood hoofd mijn gezicht weg.
    'Liefje... Kun je dat soort dingen voordat wat eerder zeggen!' ik ril opnieuw en kijk haar aan.
    'Zeg me niet dat je het ze ook hebt zien doen...' mompel ik.
    Ik grom even zacht en begin haar te kietelen. 'Je mag me niet uitlachen' zeg ik met een pruillip.
    'Maar waar wil je het dan wel doen? Haru ligt te slapen in het grote bed...'

    Mihihihi (A)

    Selienna;
    Ik begin wild te bewegen om bij zijn handen weg te komen en lach weer
    Ik span met moeite mijn buikspieren aan waardoor ik zijn gekietel niet meer voel en grijns
    'Liefje, ze hebben hier geen seks gehad... Maar ik heb ze er wel es op betrapt ja' zeg ik en grijns breder
    'Ze deden serieus een week lang wat ik zei, zodat ik het niet op school zou vertellen' grinnik ik zachtjes
    Ik duw Hue op de bank en bereid hem eigenlijk met kleren aan
    Mijn poesje glijd over zijn vriend en ik voel hem weer lekker hard worden


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik pruil zielig en kijk haar aan.
    'Waarom doe je dat nou.. Nu kan ik je niet meer kietelen' zeg ik zielig.
    Ik kijk haar met grote ogen aan en laat mijn hoofd kreunend in mijn nek vallen en ze me berijd.
    Ik bijt hard op mijn lip als de stof van mijn boxer en broek langzaamaan steeds strakker gaan zitten.

    Selienna;
    'Dat was ook de bedoeling liefje' zeg ik onschuldig en kus zijn neus zacht
    Ik word zelf al redelijk nat en blijf grijnzend doorgaan
    'Als het je te pijnkijk word, gewoon omdraaien van plek en je broek en boxer uit doen en me lekker hard nemen' zeg ik en kijk onschuldig


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik slik even moeilijk en keer mijn hoofd weg van haar.
    'N-Nee.. IK ga geduld hebben.. En wachten totdat jij verder gaat.. Ik wil niet weer die stomme fout maken als eerder' zeg ik zacht en kijk haar langzaam weer aan.
    'Jij neemt vandaag de leiding.'

    Selienna;
    Ik stop meteen en kijk hem aan
    'Zit je nog steeds met die bdsm in je maag????' vraag ik zuchtend en kijk hem aan
    'Als ik de leiding heb, word het weer bdsm... Dat moet je weten...' zeg ik zacht en streel zijn borst
    'Me gewoon nemen is niet erg.... Zolang je maar stopt , en dat weet je liefje.....' zeg ik zachtjes en kijk hem aan in zijn ogen
    'maar.... als je echt niet wilt, kunnen we wel gewoon normale seks doen, maar heb jij de leiding.....' zucht ik zacht en streel zijn wang


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Ja, ik zit er nogsteeds mee' beken ik zacht.
    Ik knik lichtjes en zucht zachtjes.
    'We doen wel normale seks.. En dan neem ik wel de leiding..' zeg ik met een kleine glimlach.
    'Ik wil pas weer bdsm als ik mezelf echt in bedwang kan houden.'

    Ik ga nu wel slapen, val zowat in slaap xD

    SElienna;
    Ik glimlach lief en kus zijn lippen
    'Ik weet dat je je in bedwang kan houden, je moet er alleen nog zelf in geloven.. MAar die tijd komt nog' zeg ik zacht en begin hem weer te bereiden met een brede grijns


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Goed schat! Ik ook hoor.. Mijn ogen vallen dicht x.x xD Slaap lekker! Xxx (K)(K)(K)

    Hue;
    Ik glimlacht zacht en kus lief terug.
    'Binnenkort kan het vast wel weer' zeg ik met een glimlacht.
    Ik krijg grote ogen en kreun luid en hees.
    Ik pak haar schouders en druk haar op de bank.
    Ik ga over haar heen hangen, trek haar shirt en bh uit en masseer gelijk haar boobies.

    april' 'maar wat ga jij dan doen love' vraag ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ff voor pb


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    \Ik kijk grijnzend en slaak een hesekreun
    Ik kijk hem ondeugend aan, trek zijnonderlichaam naar beneden en blijf met mijn heupen over die van hem schuren,waardoor ik zijn vriendje goed voel, maar waardoor hij nog steeds nietin me kankomen
    Ïk geniet van hem en bijt in zijnnek
    Heel intiem benik metmijn heupen aan het bewegen over zijn vriendje, en aanzijn kreunen te horen, zit zijn broek heel ergstrak nu
    Ik grijns en glij metmijn handmijn slipje in, glij overmij poesje en lik mijn vingersw meteen geile blik schoon

    Cecile;
    'Even douchen, als je het niet erg vind' zeg ik meteen kleine glimlach


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" 'ahw maar ik wil mee' zeg ik zielig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik slaak hese kreunen als ze over mijn heupen en vriend schuurt en bijt hard op mijn lip.
    Ik hijg zachtjes en geniet enkelt al van het schuren.
    Als mijn broek te strak gaat zitten, laat ik een pijnlijke kreun over mijn lippen rollen en laat haar stoppen.
    'A-A-Alsje-b-blieft.. M-Mijn broek' zeg ik smekend en kijk haar aan.

    CEcile;
    'goed, gaanwe eerst douchen en dan samen slapen,oké??'

    Selienna;
    Ik giechel zacht en lig rustigonder hem
    'Je weet wat je moet doen,broek open doen'zeg ikgrinnikend en streel zijn wang
    Als hij zijnbroek en boxer razendsnel uitgetrokken heeft, zijnmijn kleren ook verdwenen
    Ik kijk hem vragend aan en grijns als ik weet wat hij wildoen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin