• By Lizor and Mitshy.

Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?

Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

-Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.

Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

[Zes regels, allebei, dus dat is nog best redelijk c:]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mitshy schreef:
    [Zes regels, allebei, dus dat is nog best redelijk c:]

(das het probleem met telefoon reacties: het is echt heel lastig tellen)

Bowties were never Cooler

Sylvesti schreef:
    (...)
    (das het probleem met telefoon reacties: het is echt heel lastig tellen)

[Ja, ik weet het, alles is heel smal :c]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

|| Woah, willen jullie het volgende keer doorgeven als er een nieuw topic is?
    Ik ben zo slecht in dat bijhouden, sorry'!
    Waar kan ik inspringen? ||

But calm, white calm, was born into a swan.

[De tentjes zijn zo juist opgezet en er is een kampvuur aan (: het begint al donker te worden en het is zo'n 9 - 10 uur bij de ene. Maar Camille sprak pas over 6 uur :')]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

|| Bedankt (: Ik zal zo iets schrijven. ||

But calm, white calm, was born into a swan.

{Eeey sexy lady
    Hop hop hop
    Soww ik moest onverwachts ineens naar mn opa en oma en blijkbaar gaf een van mijn vrienden een feestje, dus ik ben er twee daagjes niet geweest. SORRY!!!!!
    Maarre what happened??? Moet ik nog ergens op reageren??
    OMG ik zit echt te stuiteren, ik weet niet waarom want ik heb nog bergen huiswerk =S
    Maar ik heb nog een hele dag voor me dus ik krijg het wel af ^^ (of niet maar who cares)
    Owkee de helft van dit berichtje is zinloos en veel te hyper dus ik ga maar stoppen ^^}

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

[Eleanor is weer terug en dat heeft Rory het bos in geroepen. En de tentjes zijn opgezet voor iedereen, dat hebben Rory en Noralie grotendeels gedaan maar Camille en Ian hebben een tent zelf opgezet en Aurore en Noah ook. Er is een kampvuur en daar zit Hayden bij Rory, like arm om de middel xd, en Blaine en Eleanor zitten er ook (:]

{En Riley en David zijn nog in t bos??}

[Jupsos]

{Owkeetjes dan ga ik ff Rileys laatste reactie opzoeken en dan reageer ik weer ^^}

[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:26 ]

[Waarom mijn laatste reactie? :Y) ik zou die van DarrenChrissy zoeken, dat is Riley :Y)]

Riley Williams

Even is David weg maar na een aantal minuten komt hij terug gelopen. Verbaasd kijk ik naar hem.
    "Wil je..." het is even stil, er komt een glimlach op mijn gezicht. "Eleanor is weg. Ik wil haar gaan zoeken, maar ik ga liever niet alleen dus... Ga je mee?"
    Mijn glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik doe maar alsof het komt dat Eleanor weg is.
    "Echt, is ze weg? Waar heb je haar voor het laatst gezien?" vraag ik dan 'bezorgd' en ik kijk David aan. Meteen sta ik weer op, want ik was net gaan zitten toen hij weg was. Eleanor is weg, man alles lijkt gewoon vanzelf te gaan.
    "Tuurlijk wil ik mee gaan zoeken, ze zal vast wel ergens in het bos zijn." Zeg ik dan, meer mompel ik het. Hopelijk komt ze even een tijdje niet terug.
    Ineens bedenk ik me wat, David en ik alleen in het bos.
    "Kom we gaan!" zeg ik en pak David zijn pols vast. "Blaine, we zijn zo terug." glimlach ik naar hem. Volgens mij staat er een hele brede glimlach op mijn gezicht.
    Rustig loop ik door richting de bosrand, ik had Eleanor voor het laatst gezien helemaal links, nou daar ga ik niet heen. Ik trek David mee naar rechts.

David Daniel Casper Mason
    Riley stemt in om te helpen zoeken, en rustig lopen we naar de bosrand toe. Ineens trekt hij me mee naar rechts. Ik had dit niet verwacht, omdat Rory had gezegd dat Eleanor naar links was gegaan, dus ik kijk hem verward aan.
    'Waarom rechts?' vraag ik aan Riley, maar ik besluit dat hij haar waarschijnlijk heeft zien vertrekken en volg hem dan. Rustig lopen we door het bos, ik durf niets te zeggen, bang dat ik een verkeerd onderwerp aansnijd en de situatie pijnlijk of awkward maak. Zachtjes begin ik te neurien, ik ga er vanuit dat Eleanor niet ver het bos in is gegaan en dat we haar over een minuut of vijf wel weer hebben gevonden. De stilte die tussen mij en Riley wordt drukkend en benauwt me. Ik besluit toch maar iets te zeggen.
    'Vanaf wanneer...' begin ik, de stilte overvalt me weer, ik weet niet hoe ik verder moet gaan.
    '... weet je het.' Zeg ik dan maar, niet wetend hoe ik het anders moet verwoorden.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Noralie Everett
    Hij zegt dat hij het weet en drukt dan weer een kus op mijn wang. Counter on three. Dit is al de derde keer vandaag dat hij een kus op mijn wang drukt. Vaak doet Riley dat bij Rory en andersom. Dus ik denk dat, nu Riley even weg is, Rory dat projecteert op mij. Ik voel zijn arm dan om mijn middel en hij trekt me dichter naar zich toe. Ik glimlach terwijl ik zo blijf zitten. Het voelt geborgen, en vandaag heb ik dat heel erg nodig. Ik heb het nodig om deze dag door te komen. 'Lekker knus zo,' zeg ik glimlachend terwijl ik heel even mijn hoofd optil om naar Rory te kijken. De weerspiegeling van het vuur is in mijn ogen te zien. Ook in Rory's ogen. Ik zie dat hij in het vuur staart, en na denkt. 'Waar denk je aan?' Vraag ik hem dan. 'Ik zie dat je denkt.' Mijn hoofd leg ik weer neer en ik voel me veilig zo bij Rory. Ik blik weer richting het bos en vraag me af hoe lang het duurt voordat Riley en David terug komen. En of ze Rory wel hebben horen roepen.. Misschien wel niet. Maar ze zullen zelf toch wel doorhebben dat ze niet al te lang nog moeten wegblijven omdat het donkerder begint te worden?

[aangepast]

[Hey loves. Ik ga even eten en dan kom ik hier reageren ^^]

Ich liebe dich 27.12.23