• By Lizor and Mitshy.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Wie van jullie gaat er met mij in een tent? of moet ik alleen gaan slapen?'' vroeg Ian, en bij het antwoord van Camille deed ik moeite om niet met mijn ogen te rollen.
    ''Nou, ik kan me je voorstel van vanochtend nog wel herinneren,'' zei ik.
    ''Toen vroeg je hetzelfde, en aangezien ik geen tenten kan opzetten..- zoals je al weet,'' mompelde ik schouderophalend. Zo, dan wist Camille dat ook weer.
    Ik grijnsde even naar Ian.
    ''Jouw keuze,'' voegde ik er nog aan toe. Ik gaf hem wel de ruimte, en anders kreeg ik nog vaak genoeg mijn kans.
    Ik had behoefte aan mijn warme bed thuis, nu..
    En ik had honger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noah Ackles

    Als antwoord kreeg ik de horen dat het beter was dat we de tenten op moesten gaan zetten. Even keek ik op en zag dat mensen al bezig waren. Lichtjes knikte ik.
    'Dank je,' zei Aurore toen ze de zaklamp had aangenomen, daarna keek ze naar de spullen in het busje. Ik fronste iets en keek haar vragend aan. 'Eh,' begon ze aarzelend en mijn vragende blik veranderde in nieuwsgierig. 'Delen wij een tent?' vroeg ze aan mij waarna ik mijn schouders ophaalde. Ook al wou ik met alle geweld gelijk ja zeggen. Dan kon ik haar bewonderen in haar slaap en misschien.. Bij de les blijven Noah! Ik ging rechtovereind staan en keek een beetje naar de groep... Volgens mij moesten wij ook maar de tent op gaan zetten. Na die gedachte pakte ik al de spullen ervoor.
    'Ik denk dat het wel handig is, hoe wil ik anders de zaklamp uit gaan doen als jij slaapt?' vroeg ik met een glimlachje. 'Trouwens, waar wil je de tent dan hebben?'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rory Williams
    Ik zie Hayden naast me aanschuiven. Het begint al heel gezellig rond het vuur te worden. Ik luister naar haar vraag. Wat is ze toch schattig als ze zo doet. Nee, Rory. Dat mag je niet denken! Ik kijk haar aan. De kuiltjes in haar wangen als ze lacht maken haar alleen nog schattiger. Ik schud even mijn hoofd om alle gedachten die ik nu heb weg te wapperen. Dit was niet goed. Hoe zou ik in hemelsnaam de nacht door komen als ik zo bleef denken? Ik Glimlachte toen maar naar haar. "Geen probleem" was het enige zinnige andwoord wat ik wist uit te brengen. Ik geeuwde wijd uit en rekte me even goed uit. Het was zeker al 10 uur. Normaal hield ik het wel tot een uurtje of 11 of 12 uit, maar ik was op een of andere manier heel moe. Het was een vermoeiende dag geweest. Ik keek de groep even rond. Een voor een waren deze mensen hier hele goede vrienden van mij. Ik vertrouwde ze en wilde niet dat er iets met ze zou gebeuren. Toen dacht ik weer aan mijn broer en David. Die waren nogsteeds in het bos. Ik sloeg mijn ogen neer en liet mijn hoofd langzaam op Hayden's schouder vallen. Ik was op, maar wilde niet gaan slapen voor Riley terug was.


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Ik zie dat Rory zijn hoofd even schud en ik weet niet waarom maar het ziet er wel grappig uit en cute. Rory ziet er sowieso wel lief uit, met zijn halflange zwarte haar en lippiercing. En dan heb je mij. Het nooit make-up dragende blondje wat dom lijkt maar eigenlijk veel na denkt. En toch zijn we beste vrienden. Hij glimlachte en zeg dan geen probleem. 'Geen probleem op het nieuwe tent genoot te vinden of dat ik beweeg in mijn slaap?' Ik plaag hem gewoon, dat is altijd leuk om te doen. Ik zie hem dan luid geeuwen en zich uitrekken. Ik heb geen idee hoe laat het is of wat dan ook, maar het wordt al een stuk donkerder. Nog een uurtje denk ik en dan zie je niets meer om je heen behalve met een zaklamp, kampvuur of goed nacht zicht. Ik voel Rory's hoofd tegen mijn schouder liggen en glimlach dan. 'Moe? Neem ik aan,' zeg ik dan. 'Je blijft zeker wakker totdat Riley en David terug zijn? Die komen zo heus wel.' Hoewel ze wel snel moeten komen, ik heb namelijk geen idee of ze wel een zaklamp hebben of niet. Ik laat mijn hoofd weer tegen Rory's hoofd rusten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Wat hebben meisjes met tenten?' Vraag ik met een grijns 'En waarom is het lastig om er een op te zetten? Je steekt er gewoon een paar stokken doorheen en hij staat overeind' Voeg ik er schouderophalend aan toe. 'Gezellig.. Nu mag ik kiezen.' Zeg ik bedenkelijk,
    'Ik bedenk me dat ik eerst honger heb en nog eten in mijn tas heb zitten.' Zeg ik en sta op om naar mijn tas te lopen die een eindje verderopstaat,
    er zaten ook nog eens 3 flessen drank in en ik pakte er een pak koekjes uit om vervolgens terug te lopen en weer tussen Camille en Cathy te gaan zitten.
    'Iemand anders nog een koekje?' Vraag ik om vervolgens zelf een koekje op te eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    'En dan vallen die stokken boven op je, hmhm heel makkelijk en wat hebben mannen toch met TomToms,' kaats ik met een grijns terug.
    'Ik heb ook honger, volgens mij heb ik ook nog wat. Dat kan ik straks nog wel gaan halen en ik lus wel een koekje,' zeg ik als hij terug komt. Ik heb het alweer koud. Ik heb mijn jas en een kort broekje aan dus echt warm ben ik niet gekleed. Ik zucht diep en dan bedenk ik me dat Ian nog geen antwoord gegeven heeft.
    'Dus... wie wordt het?' vraag ik aan Ian, 'ik wil best in het busje gaan slapen hoor, dat vind ik niet erg,' zeg ik met een glimlach. Eens kijken wat voor een problemen Cathy en Ian krijgen als ze dronken zijn.
    'Ik ga wel gewoon in de bus slapen,' zeg ik, 'ik ben zo terug,' zeg ik met een glimlach. Ik sta op en loop weg. Ik sleep mijn koffers de bus in en maak alvast mijn bed op, nou ja, mijn bank. Ik zucht diep en ga op de bank zitten. Ik heb het goede gekozen, hij vindt mij toch niet leuk. Waarom zou ik dan eigenlijk nog moeite voor hem doen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Ik haalde mijn schouders op toen Camille wegliep.
    ''Ja! Koekjes!'' grijnsde ik, en pakte een koekje. De flessen drank hoefde ik niet; zo veel goede ervaringen had ik er niet mee. zie haar extra :'D
    Ik nam een klein hapje van het koekje en zuchtte even.
    ''En over die tent- het is me nog geen één keer gelukt. Die dingen storten bij mij altijd in, en als je ligt te slapen is dat niet zo... fijn,'' mompelde ik droogjes, en at mijn koekje op.
    Ik keek Ian aan en tuurde toen weer naar het bos.

    [Sorry voor de kortheid x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Rorrrrrry? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iannnnn? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zit niet meer achter de pc, dus weet niet meer hoeveel regels ik typ]


    Bowties were never Cooler

    [Dat geeft niets (: gewoon typen typen typen. Doe ik ook ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rory Williams
    Ik glimlachte vaagjes. Ik was echt heel moe, maar ik hield mezelf toch wel wakker. "Dat weet ik... Dat weet ik." Ik gaf haar een kusje op haar wang voor ik weer mijn hoofd op haar schouder legde. Ik voelde haar hoofd op het mijne zakken. Ik was op een vreemde manier nu heel gelukkig. We zaten in de middle of nowhere met volgens mij alleen maar koekjes als eten, maar toch was ik gelukkig. Ik legde een arm om haar middel en trok haar iets naar me toe. Ik staarde in het vuur en dacht aan niet heel erg veel... Tja, Hayden, wat ik niet van mezelf mocht en eigenlijk niet veel meer. Ik hield mezelf toch wakker met die gedachten. Als ik ze aan haar zou opbiechten zou ze waarschijnlijk flippen, dus ik hield het voor nu maar voor mezelf. Ooit zou ik het moeten zeggen, maar nu was echt veel te vroeg.


    Bowties were never Cooler

    (zo goed?)


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Hij zegt dat hij het weet en drukt dan weer een kus op mijn wang. Counter on three. Dit is al de derde keer vandaag dat hij een kus op mijn wang drukt. Vaak doet Riley dat bij Rory en andersom. Dus ik denk dat, nu Riley even weg is, Rory dat projecteert op mij. Ik voel zijn arm dan om mijn middel en hij trekt me dichter naar zich toe. Ik glimlach terwijl ik zo blijf zitten. Het voelt geborgen, en vandaag heb ik dat heel erg nodig. Ik heb het nodig om deze dag door te komen. 'Lekker knus zo,' zeg ik glimlachend terwijl ik heel even mijn hoofd optil om naar Rory te kijken. De weerspiegeling van het vuur is in mijn ogen te zien. Ook in Rory's ogen. Ik zie dat hij in het vuur staart, en na denkt. 'Waar denk je aan?' Vraag ik hem dan. 'Ik zie dat je denkt.' Mijn hoofd leg ik weer neer en ik voel me veilig zo bij Rory. Ik blik weer richting het bos en vraag me af hoe lang het duurt voordat Riley en David terug komen. En of ze Rory wel hebben horen roepen.. Misschien wel niet. Maar ze zullen zelf toch wel doorhebben dat ze niet al te lang nog moeten wegblijven omdat het donkerder begint te worden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zit ook op m'n mobiel dus ik heb geen idee :Y) maar ik geloof van wel en anders horen we het vanzelf van anderen ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.