• De titel dus.
    Ik moet echt ff een goeie site, want ik droom al drie dagen het zelfde en ik word een beetje gek.

    Het begint allemaal met dat ik na school fiets, als er op eens een man verkleed als een engel achter een paar struiken vandaan springt en. Roept 'de duivel moet dood' em dit blijft herhalen. Dan trekt hij mij van mijn fiets af, gooit me op de grond en steekt me vervolgens n me boven been recht in de daar betreffende slagader. En dan word ik half gillend waker.

    Gezellig hè, iemand anders wel een zo iets gehad?
    Hoop echt dat iemand mij kan helpen.

    Alstu.

    (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat kun je niet op zo'n manier vinden. Dat moet je zelf trachten in te zien. Dromen zijn dingen die je verwerkt of dingen uit je onderbewustzijn die naar boven komen. Door elementen uit je droom te associëren met waar je aan denkt daarbij kun je er achter komen wat je droom wilt zeggen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dromen betekenen niets. Je brein neemt dingen uit je onderbewuste (gedachten, dingen die je hebt meegemaakt etc.) en maakt daar een onsamenhangend geheel van.
    Bespaar de moeite ;')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Toen mijn opa dood ging had ik ook zó'n rare droom!ook meerdere keren! mijn opa was net overleden en ik heb meerdere keren per jaar dat drie jaar lang dezelfde droom gehad.niet elke dag, maar 1 x in de maand ofzo. ik droomde dat mijn opa mij wou vermoorden en dat op het laatste moment toen hij mij wou doden hij veranderede in een taaitaaipop:8en als stof verdween. ook heb ik al vanaf dat ik klein was tot 3 jaar geleden elke keer dezelfde droom gehad, een droom die ik eigenlijk niet kan verklaren het bleef terug komen en 2 jaar geleden ben ik erachter gekomen dat ik epilepsie had. ik heb nog een aar x die droom gehad en verder nooit meer last gehad. ja weet het best freecky he?het zal wel horen denk ik *-*


    If you can dream it, you can do it❤️

    Klik!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    geen idee...

    ik heb ooit een paar keer dezelfde droom gehad over een heks die me als theezakje wilde gebruiken...:8


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.