• Weet iemand een trucje om nagelstickers beter te laten plakken?
    Het gaat om deze, ik heb alleen een ander motief er op.
    ze moeten vanzelf plakken op nagellak maar ze gaan steeds los. ik heb al geprobeerd met doorzichtige nagellak er over heen te doen maar dat hielp niet.
    Ik mag ze alleen op doen omdat het Halloween is, dus eind deze week moeten ze er af (eigenlijk donderdag al).
    Vorige zaterdag ook al geprobeerd, maar die bleven echt niet zitten. Nu dus nieuwe gekocht met de hoop dat het met nagellak er over heen wel zou helpen. Niet dus.

    Heeft iemand ervaring hiermee en weet ie dan ook hoe je het op moet lossen? Ik heb wel gezien dat het niet echt goede kwaliteit is (eigenlijk zijn al die stickers dat niet) maar ze moeten toch wel een nacht kunnen overleven? (de vorige keer toen ik ging slapen waren ze allemaal los gegaan, op één na).

    Alvast heel erg bedankt, morgen hebben ik namelijk iets Halloween achtigs en dan zou het leuk zijn dat ze bleven zitten (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dan denk ik dat nagellijm de beste optie is (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Het filmpje is niet heel goed, maar misschien dat dit helpt:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    hihi, nagellijm dat heb ik hier niet. denk dat het de oplossing is :P

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien helpen deze stappen iets, er staat iets over dat je de stickers moet verwarmen maar dat is alleen als ze van folie zijn.

    . Kies de juiste maat nail patch, eventueel bijknippen met een scherpe schaar.
    2. Neem de nail patch van de stickervel af met een pincet.
    3. Leg de bolle kant van de nail patch tegen de nagelriem.
    4. Eventueel uitstekende zijkantjes bijknippen en dan verwarmen!
    5. Vanaf het midden van de nagel, op de nagel wrijven en volkomen glad naar de zijkanten wrijven.
    , zijkanten kunnen worden aangeduwd met een zachte bokkenpoot.
    6. De nail patch heeft wat stretch om eventuele kreukels eruit te trekken.
    7. Vijl wat over de nagel hangt eraf, door met een vijl van boven naar beneden te bewegen.
    8. Als er nog kleine kreukels zijn, dit weer corrigeren met een zachte bokkenpoot.
    9. Seal de nageltips (bovenste randjes) met nagellijm, voor langer houdbaarheid en extra bescherming.


    Physics is awesome

    Wat dus al gezegd is, misschien kun je nagellijm gebruiken die je ook gebruikt bij nepnagels.
    Dan moet je wel even naar de kruidvat om die te halen maar denk wel dat je het los kunt kopen. ^^


    life is awesome

    Barnabas schreef:
    Secondelijm. Honderd procent garantie! :Y)

    Als ze ze op wil houden tot volgend jaar halloween wel (:


    Save me from myself.