• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De mikkunsten van van een schele otter, ik lag in een deuk toen ik dat las]

    Kaya

    Ik knikte als teken dat ik hem hoorde en dat ik hem begrijp.
    'Wanneer ga je, jouw broer los maken?', vraag ik aan hem.


    Physics is awesome

    Chad
    "Euhm... Ik ben bang dat hij me gaat vermoorden, dus... ik laat hem misschien nog even zitten, tot ik er klaar voor ben." grinnikte ik.
    "Tenzij iemand anders zo lief is hem los te maken, zodat ik ondertussen zo ver mogelijk kan weglopen?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Chad
    "Euhm... Ik ben bang dat hij me gaat vermoorden, dus... ik laat hem misschien nog even zitten, tot ik er klaar voor ben." grinnikte ik.
    "Tenzij iemand anders zo lief is hem los te maken, zodat ik ondertussen zo ver mogelijk kan weglopen?" grijnsde ik.


    Kaya

    Ik moet grinniken om zijn antwoord.
    'Ik wil wel zo lief zijn om hem los te maken en jou de kans geven om zo ver mogelijk te lopen', antwoord ik hem. Ik hoop alleen dat ik Chase niet al teveel pijn zal doen. Ik bedoel, ducktape er af trekken is net zoals plakstrip met hars van iemand af trekken. Zeer pijnlijk voor degene bij wie het gebeurt.


    Physics is awesome

    Chad
    "Thanx." grijnsde ik en stond op.
    "Nou, dan ben ik weg. Ga je gang maar." glimlachte ik en liep de coupé uit. Ik stak mijn handen in mijn zakken en slenterde door. Hij zou me toch snel ingehaald hebben en in een trein die rijdt, had je ook niet veel vluchtmogelijkheden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik liep door tot ik Melanie in een coupé zag zitten met nog wat mensen.
    "Oh, hey." grijnsde ik.
    "Ik ben op de vlucht voor een wraakzuchtig monster, genaamd Chase. Kan ik me hier ergens verstoppen?" grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:58 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kaya

    Zo voorzichtig mogelijk begin ik Chase uit te pakken. Dat word nog wat als ik de ducktape van zijn mond moet halen. Al snel plakt het ducktape aan mijn handen maar Chase kan zijn benen weer bewegen. Ik ga verder en al snel kan hij zijn armen weer bewegen.
    'Het spijt me echt heel erg maar als je weer wil praten moet dat stuk ducktape er af', zeg ik tegen hem.
    Daarna trek ik in een keer de ducktape van zijn mond af.


    Physics is awesome

    Chase
    Een gepijnigd piepje kwam over mijn lippen en tranen van pijn verschenen in mijn ogen.
    "Hij gaat eraan." gromde ik en ging rechtstaan. Ik struikelde even over mijn eigen voeten, vloekte en greep me nog net op tijd aan de bank vast. Kwaad ging ik weer rechtop staan en spurtte in de richting van waar hij verdwenen was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Ik zit met Daniël in een coupé als Chad 'je kan je hier achter mij verstoppen, ik kan Chase wel aan,' zeg ik met een lachje. Kickboksen. 'Kom erin. En wat heb je gedaan dat hij wraak wil?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik ging snel achter haar zitten.
    "Ik heb hem ingepakt in ducktape... en natuurlijk ook wat over zijn mond." grijnsde ik en keek naar de deur waar hij zo zou komen binnenstormen. Hier zou je hem dan hebben.
    Ik keek toe hoe hij woedend kwam aangelopen en kon mijn grijns niet verbergen;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kaya

    'Graag gedaan', roep ik hem na.
    Ik bedoel, ik heb hem wel los gemaakt. Voor hetzelfde geld had ik het niet gedaan, dan had ie hier nog gezeten helemaal in gepakt met ducktape. Dan ga ik op de plek zitten waar Chase net zat.


    Physics is awesome

    Melanie Everett
    Hij komt nog echt achter me zitten ook en ik lach zachtjes. 'Wow wow wow wat?' Vraag ik dan lachend. 'Waarom?' Dan komt Chase ook binnen en ik glimlach even naar hem. 'Hee Chase,' zeg ik dan en ik kijk even naar Daniël. 'Nou Daniël, zoals je ziet is dit een tweeling, Chad en Chase. Chad zit achter me en Chase staat daar.' Dan kijk ik weer naar Chase. 'Waarom heeft hij je ingepakt?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 16:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chase
    "Weet ik veel!" riep ik kwaad en keek toen Chad recht aan.
    "Dus waar was dat goed voor?!" ok, omdat ik hem plaagde en zo, maar hé, dat deed ik altijd. "Ik had net bijna een snor!" zei ik toen met een zielig gezicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    'Ach, ik heb Chad mijn hulp aangeboden om hem tegen jou te beschermen,' zeg ik dan met een spijtige glimlach. 'Maar je mag wel naast me komen zitten? Dan gaan we gezellig met zijn alle aan yoga doen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    "Ja, daar is Chad toch al lenig genoeg voor!" grijnsde ik en sloeg mijn armen over elkaar. Hij werd weer bloedrood.
    "Maar niet alles komt zo gemakkelijk, eh Chaddie?!" grijnsde ik. "Tot zijn 10 jaar kon hij-"
    Plots kreeg ik een schoen tegen mijn hoofd.
    Ik wist hem op een of andere manier op te vangen en keek van Chad's schoen, naar zijn gezicht en weer terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”