Elke keer als ik op ticketmaster kijk staat er geen event van One Direction in Nederland? Want ik neem aan dat je de naam van de artiest bovenin moet invullen?
Omg, mijn vriendin is al een kwartier iets aan het bespreken wat mij mogelijk van de belachelijkheid afhelpt om met mijn ouders naar hun concert te moeten ;o
Creativity schreef:
Elke keer als ik op ticketmaster kijk staat er geen event van One Direction in Nederland? Want ik neem aan dat je de naam van de artiest bovenin moet invullen?
Klopt, ik heb ook net gekeken. Ik vind het raar want bij Livenation staat ie wel gewoon erbij.
Voor de zekerheid heb ik bij allebei een account zodat ik niet de kans loop dat het uitverkocht is voordat ik kaartjes kan bestellen. Desnoods ga ik op Livenation en mijn vader op ticketmaster of andersom.
Voor de zekerheid heb ik bij allebei een account zodat ik niet de kans loop dat het uitverkocht is voordat ik kaartjes kan bestellen. Desnoods ga ik op Livenation en mijn vader op ticketmaster of andersom.
Ik ga met een vriendin kaartjes kopen en we hebben drie laptops dus dat moet genoeg zijn hoop ik!
Haha ja ik ga ook sowieso met twee laptops klaarzitten want ik heb totaal geen ervaring met kaartjes kopen en stel dat een zo'n ding vastloopt. :0