• [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 15:22 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Perks schreef:
    (...)

    Ik ga wel eens vaker naar concerten en nee wachtrijen komen er alleen maar als het heel druk is op een bepaalde tijd met kaartjes kopen, als er dus net een kaartverkoop is gestart waarvoor heel veel mensen heen willen.


    Oké, nou ik hoop dat het goed gaat.


    Physics is awesome

    Ik duim echt voor mezelf en iedereen van Q. ^^


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Ik duim echt voor mezelf en iedereen van Q. ^^

    Lol, ik zie het al voor me - als ik de kaartjes heb hoop ik - dat ik dan om me heen kijk en probeer te spotten wie er allemaal van Q is :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lol, ik zie het al voor me - als ik de kaartjes heb hoop ik - dat ik dan om me heen kijk en probeer te spotten wie er allemaal van Q is :').


    Haha reuzemeeting!
    Volgens zijn er hier echt heel veel mensen van plan te gaan... Aan de ene kant vind ik dat geweldig, maar aan de andere kant voel ik me egoïstisch omdat ik dan denk dat er minder kans voor mij is hahaha.


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Haha reuzemeeting!
    Volgens zijn er hier echt heel veel mensen van plan te gaan... Aan de ene kant vind ik dat geweldig, maar aan de andere kant voel ik me egoïstisch omdat ik dan denk dat er minder kans voor mij is hahaha.


    Er zijn 17.000 plekken :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Er zijn 17.000 plekken :Y)


    Jaa maar als half Nederland wilt gaan... En de meeste plekjes zijn gelijk al weg ofcourse!
    En er is een hele grote kans dat de site vastloopt etc en dat je uiteindelijk gewoon zonder kaartje staat. D:


    life is awesome

    Creativity schreef:
    (...)

    Jaa maar als half Nederland wilt gaan... En de meeste plekjes zijn gelijk al weg ofcourse!
    En er is een hele grote kans dat de site vastloopt etc en dat je uiteindelijk gewoon zonder kaartje staat. D:


    Je moet er niet aan denken , dan komt alles wel goed :Y)
    Net als bij de hik - als je er niet aan denkt gaat die weg (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Creativity schreef:
    (...)

    Haha reuzemeeting!
    Volgens zijn er hier echt heel veel mensen van plan te gaan... Aan de ene kant vind ik dat geweldig, maar aan de andere kant voel ik me egoïstisch omdat ik dan denk dat er minder kans voor mij is hahaha.

    Lol, join the club. Ik probeer mensen over te halen naar Antwerpen te gaan :W.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lol, join the club. Ik probeer mensen over te halen naar Antwerpen te gaan :W.

    Oh, mag ik de club joinen? Ik ben van plan om naar Antwerpen te gaan en ik heb niet echt iemand


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Oh, mag ik de club joinen? Ik ben van plan om naar Antwerpen te gaan en ik heb niet echt iemand

    Natuurlijk mag je met mij mee, maar dat wordt wel een dure grap om helemaal naar Amsterdam te komen, denk ik zo. Ik ga daar namelijk naartoe :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag je met mij mee, maar dat wordt wel een dure grap om helemaal naar Amsterdam te komen, denk ik zo. Ik ga daar namelijk naartoe :').

    Oke wacht nee, ik sta achter met dit topic. Haha, dat is als je een tijdje niet op Q bent geweest lol ;p


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Maar wow, dit topic begint vol te raken. Straks maak ik plannen voor een topic numero twee xd


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Curlies schreef:
    (...)

    Je moet er niet aan denken , dan komt alles wel goed :Y)
    Net als bij de hik - als je er niet aan denkt gaat die weg (cat)


    Hahahha dat is best wel geniaal. ^^
    Maar ik probeer me juist zo goed mogelijk op de teleurstelling voor te bereiden dat het straks minder hard aan komt.

    En @Kyoshi
    Ah jammer dan zie ik jou niet. (cat) Ik ga namelijk naar Amsterdam (als ik kaartjes heb).


    life is awesome

    Voor Directioners die vrezen dat ze de tickets niet vast kunnen krijgen:
    don't give up, babes. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Concentreer je op het kopen van een ticket, achteraf regel je alles wel :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Weet je wat, misschien kan ik wel een megafoon regelen of goedkoop vinden op marktplaats. Ook handig als mensen gaan gillen tijdens het concert. En dan roep ik door de megafoon, alle quizletters verzamelen! Ik zie het al helemaal voor mij.


    Physics is awesome