• Het komt er dus op neer dat ik denk dat een meisje die ik pas op facebook toegevoegd heb, gepest wordt om haar uiterlijk. Zo staan er onder een van haar profielfoto's echt gemene reacties. & het toppunt is dat zij aardig blijft. Het lijkt wel een hele groep meisjes die samenspannen tegen haar. & eerst twijfelde ik of het gewoon plagen was, maar dat is het niet. Ze zit niet bij mij op school, dus weet ik niet of het aan haar karakter ligt - misschien doet zij gewoon irritant of gemeen - maar ik vind niet dat je zoiets doet, om geen enkele reden. Iedereen kan die reacties lezen, het is dus echt vernederend. Ik heb - na lang twijfelen - gereageerd ' wat een kleuterniveau zeg' en dan tegen dat meisje 'nooit vriendelijk zijn tegen mensen die het niet verdienen' .

    Denken jullie dat dat een goed idee is? & wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

    & een van de meisjes die gemeen deed, heeft mijn reactie geliked. :3


    Save me from myself.

    Dat haat ik echt als mensen gepest worden om hun uiterlijk, ik vind het persoonlijk goed dat je hebt gereageerd (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Je hebt het goede gedaan. Als dat meisje echt gemeen/irritant is heeft haar uiterlijk daar nogsteeds niets mee te maken en is dat groepje zwaar triest om hunzelf tot zo'n niveau te verlagen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:55 ]