• Hallooo!

    Ik loop al een hele tijd met dit ideetje en nu wil ik hem uitwerken.

    Ik wil heel graag een Flashmop in het Willem Eggert Centrum in Purmerend organiseren.
    Op het nummer Thriller van Michael Jackson.
    Er zal wel gerepeteerd moeten worden en een DUIDELIJKE datum geprikt moeten worden.

    Wil je mee doen? Dat kan, als je in of rond Purmerend woont kun je hier melden dat je het wel wilt.
    Als je het zeker weet kun je mij ook een mail sturen en die krijg je dan via een pbtje.
    Ook wil ik graag hulp hebben met het prikken van een datum. Het liefst op een koopavond, vrijdags lijkt me wel handig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Errr....
    Ja ik kom uit Purmerend, maar wtf xd?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Errr....
    Ja ik kom uit Purmerend, maar wtf xd?


    Het is duidelijk dat onze stad wel wat lol mag hebben toch? Nou een flashmop is altijd wel leuk en origineel haha.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik woon in de buurt van Purmerend, maar ben niet van plan mee te doen :Y).
    Succes met mensen vinden!


    i put the fun in funeral

    Hahahah, je denkt er echt veel te makkelijk over.:W


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Hahahah, je denkt er echt veel te makkelijk over.:W


    Nee hoor, ik schrijf het alleen makkelijk op.
    Ik weet dat het heel veel werk is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    Het is duidelijk dat onze stad wel wat lol mag hebben toch? Nou een flashmop is altijd wel leuk en origineel haha.
    Ik zoek de lol dan gewoon ergens anders ;D


    Life is hard and then we die



    Dit is een mop. Tenzij je bedoelt mop als in grap. Tefuq wil je Purmerend voor gaan dweilen? Is t daar zo smerig?








    So yeah, je bedoelt een flashmob. En je denkt er inderdaad te makkelijk over. De jeugd van tegenwoordig met hun onontwikkelde prefrontale cortex ook D:


    quidquid excusatio prandium pro

    flashmop wattus?


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil ook zoiets doen, maar dan niet met een dansje en dan op de Dam in Amsterdam.
    En ik heb al eens eerder zoiets gedaan voor een workshop met een stuk of 15 man en dat was ook geweldig.
    Ik hoop dat het je lukt, want dan wil ik het eigenlijk wel heel graag zien, want ik woon niet heel verweg (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Flashmob*

    Ik heb het al eens eerder gedaan. Maar had je al een idee voor oefendata en het dansje zelf? Anders zou ik wel misschien mee willen doen, al ligt Purmerend behoorlijk een eindje hiervandaan.


    Tijd voor koffie.

    Hehe, ik haat MJ. Ik denk niet dat dit hem word hoor, Kel. Ik bedoel, waar in Purmerend wil je zoiets doen? In het Willem Eggert is echt niet genoeg plek.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hehe, ik haat MJ. Ik denk niet dat dit hem word hoor, Kel. Ik bedoel, waar in Purmerend wil je zoiets doen? In het Willem Eggert is echt niet genoeg plek.


    Jawel, er is plek. Bij de roltrappen boven.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    Jawel, er is plek. Bij de roltrappen boven.


    En hoevele mensen verwacht je precies bij elkaar te krijgen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    En hoevele mensen verwacht je precies bij elkaar te krijgen?


    Hooguit 5 want meer passen daar toch echt niet als je wilt dansen. x'D


    Your make-up is terrible

    Ha. Ha... --"

    Nou er is genoeg plaats hoor. Niet die roltrappen voor de V&D maar die boven de Bart Smit. I het stukje met de Jamin, daar is wel meer ruimte.
    Of anders buiten op het plein bij de koeien beelden. Dat is ook wel een leuke plek.


    Ich liebe dich 27.12.23