• The immortals

    Men denkt dat de vampiers al eeuwen uitgestorven zijn, maar niks is minder waar. Ze hadden zich een tijdlang verborgen gehouden voor de vampierjagers en hadden zelf het gerucht de wereld in geholpen dat ze uitgestorven zouden zijn. Maar ongeveer 150 jaar geleden hebben ze hun schuilplaats verlaten, en zinnen ze nog steeds op wraak voor hun vermoorde broeders en zusters. Er zijn echter een paar mensen die wél weten dat vampiers niet uitgestorven zijn, en die zetten alles op alles om er voor te zorgen dat dat wel gaat gebeuren.

    De vampiers
    Het is erg lastig een vampier te onderscheiden van een mens, ze zijn er precies hetzelfde uit en zijn niet zoals de vele verhalen je laten geloven perse knapper als een mens en hun hoektanden zijn ook niet zichtbaar, ze kunnen die intrekken wanneer ze maar willen, vaak zijn die wel wat scherper als bij een gewoon mens. Wat ook niet echt meehelpt is dat de vampiers gewoon tegen zonlicht kunnen, gedeeltelijk tenminste, hoe zonniger het is, hoe meer en hoe sneller hoofdpijn ze krijgen. De vampiers zijn natuurlijk ook sneller en sterker als de mens.
    De vampiers hebben slechts een paar zwakke plekken; als je ze echt wil verzwakken zal je er voor moeten zorgen dat ze het bloed van een dode binnen krijgen en als je ze wil vermoorden zal je ze moeten onthoofden.
    De beet van een vampier voelt erg intens, sommigen zullen zelfs beweren dat het beter is als seks. De vampiers kunnen de beet echter ook erg pijnlijk maken.
    Een mens kan alleen een vampier worden als hij/zij doodgaat met het bloed van een vampier in zich.



    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders


    Vampiers
    – Caleb Morrow - Assassin
    – Viktor Georgy Dobrovolsky - CyberLord
    – Eleanor “Elle” Grace Alvey - Winchesterr
    – Elizabeth Davies - Soubi


    Jagers
    – Aubrey Augustina Harper - Assassin
    – Emery Rhaelynn Hamilton - Winchesterr


    ©Winchester

    Begin: Het is rond half negen 's ochtends, het is herfst en de zon is nog niet zo heel lang op. Het is niet heel erg warm buiten, ongeveer 8 graden en het is bewolkt. De jagers hebben om tien uur een vergadering en de vampiers mogen doen wat ze willen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    "Ha, zie ik eindelijk je huis weer eens." zei ze met een klein lachje en volgde toen mij en Tyson. "Nog steeds hetzelfde ingericht als vroeger? Of ga je al een beetje met de tijd mee? Ik hoop eerlijk gezegd op niet... De mensen hier zijn eerlijk gezegd sterk achteruit gegaan qua smaak.. Ik ben verbaasd dat meneer hier er goed uit ziet, vind je ook niet Viktor? Dat is trouwens ook een reden waarom het lastig is om een leuk meisje te vinden. De meeste zien er tegenwoordig uit met het stappen als ordinaire hoeren.. Echt lekker smaken doen ze niet.. Misschien dat ik overdag op zoek kan gaan naar een leuk meisje, maar je weet hoe goed wij kunnen tegen zon.." ratelde ze aan een stuk door. Ik stopte op een gegeven moment gewoon met luisteren. Puur omdat mijn oren pijn begonnen te doen van het vele gekwebbel. Ik was het natuurlijk wel gewend dat mensen praten, maar niet zo erg en veel als Lizz. Ze kon soms een echte woorden waterval zijn.
    Op een gegeven moment drukte ze een blaadje in mijn gezicht. Het blaadje dat ze me gaf was half verkleurd. Alsof ze de overgang van de zomer naar de herfst inluiden. Twee seizoenen die op 1 blaadje in elkaar overlopen. De ene kant nog groen, zoals het was in de zomer, de andere kant bruinig, zoals het is in de herfst. Het was prachtig. Ik draaide me om en glimlachte naar haar. "Dankjewel." zei ik waarna ik het blaadje in mijn zak stopte. Ook al was ik een vampier en verachtte ik de mens. De natuur was nog steeds wonderbaarlijk. Het had mee gespeeld in de beslissing waar ik me zou verbergen.
    Het duurde niet lang voordat we aankwamen bij mijn huis. Ik hield van de manier waarop het was opgebouwd. Het was klein, maar niet te klein. Netjes, maar niet té. Het was gewoon een mooi huis. Toen ik de voordeur open deed liet ik Tyson en Lizz voorgaan, waarna ik de deur achter mij sloot. We stonden nu in de gang die toegang gaf tot twee deuren en een trap. De een ging naar de wc, de andere naar de woonkamer. De trap zelf ging naar de slaapkamer op de bovenste etage's. De trap naar de kelder zat ergens anders verstopt. Ik deed de deur naar de woonkamer open en liet ze binnen. In de woonkamer zelf stonden een paar zetels, zo rood als de kleur van bloed, een tafeltje en een grote kast met allemaal boeken. De eetkamer bestond uit een lange tafel die stamde uit de victoriaanse tijd, met allemaal stoelen erom heen. Verder stond er nog een kast met drank. De keuken ging verscholen achter een halve muur. Achter de keuken bevonden zich de badkamer en de trap naar de kelder.

    -Stel je het huis overwoekerd en nog wat ouder voor. Met een donkere tint ipv. een felle-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    Hij draaide zich om en glimlachte vervolgens naar mij, een ander glimlachje dan die enge van zo net. 'Dankjewel,' zei hij waardoor er een tevreden glimlachje op mijn gezicht verscheen. Het blaadje stopte hij in zijn zak en ik was benieuwd of hij hem later nog steeds zou gaan bewaren. Misschien wel, zo veel was hij nou ook weer niet veranderd.. Tenminste, zo dacht ik toen ik zijn glimlach zag.
    Het duurde niet al te lang of we kwamen aan bij zijn huis. Mijn ogen werden een beetje groot. Nog steeds hetzelfde huis als toen, maar nu was het nog meer overwoekerd en zag het er ouder uit, ergens had het wel wat.
    'Nog steeds dezelfde smaak, hmm?' vroeg ik met een klein glimlachje aan hem. Viktor deed voor ons de deur open en liet ons eerst naar binnen gaan, vervolgens sloot hij de deur weer achter hem dicht. Vluchtig keek ik eventjes om mij heen en niets wees erop dat zijn huis van binnen ook maar iets veranderd was. De deur die hij open deed leidde naar de woonkamer, dat aangrensde aan de eetkamer. Ik lachte zachtjes toen ik de paar zetels zag met de prachtige kleur van bloed en gaf toen mijn aandacht aan de kast vol met boeken. Vluchtig liet ik mijn blik even over de boeken heen glijden. De meeste boeken had ik wel eens gezien bij hem, maar het was ook duidelijk te zien dat hij nu nog las. 'Ik zie dat je nog steeds van lezen houd,' zei ik met een glimlachje en ik draaide mijzelf weer om naar de rest toe. 'En ik zie nog steeds dat je niets veranderd ben qua smaak.' Ik nam plaats op een zetel en sloeg mijn benen over één van de leuningen. 'Daar ben ik blij om. Je hebt ook van die.. vampiers.. Die met de tijd mee gaan, weet je hoe verschrikkelijk?' Kon mij het schelen dat het speeltje mij kon horen. Hij zou nogal dom wezen als hij nou nog niet wist wat wij waren en bovendien... Viktor kennende, kwam het speeltje hier niet meer levend vandaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Emery Rhaelynn Hamilton
    Na mijn vraag grinnikt Caleb kort waarop ik hem even geïrriteerd aan kijk. 'Natuurlijk mevrouw,' zegt hij. 'Je hebt me alleen geen adres of richting gegeven. Ik kan niet ruiken waar je vandaan komt hoor'. Nadat hij dat gezegd heeft loopt hij langs me het steegje uit en laat hij zijn haar voor zijn gezicht vallen.
    Ik zucht even en loop het steegje ook uit. Het zou niet er verstandig van me zijn om hem mijn adres te geven maar dat maakt me nu even helemaal niks uit. 'Old River Avenue,' antwoord ik uiteindelijk waarna ik hem onderzoekend aan kijk. 'Hoe ben je van plan me te brengen?' vraag ik. 'Je ziet er niet echt uit als iemand die een auto heeft?' voeg ik er aan toe. En als hij een auto heeft is het vast zo'n klein, verrot ding. Maar goed, ik mag niet zeuren. Een kleine, verrotte auto is alsnog beter als helemaal naar huis lopen. Aan de andere kant...Het is zijn schuld dat ik de bus heb gemist.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Morrow

    Ze zucht even en loopt het steegje ook uit. "Old River Avenue." antwoord ze uiteindelijk waarop ik knik en zij me onderzoekend aan kijkt. Dat is niet zo heel ver eigenlijk. "Hoe ben je van plan me te brengen?" vraagt ze. '"Je ziet er niet echt uit als iemand die een auto heeft." voegt ze eraan toe. Ik lach kort, een vermakelijk lachje. Als ik gestopt ben, hou ik een klein grijnsje op mijn lippen. "Je bent grappig, Emery." vertel ik haar daarna. "En je moet stoppen met mensen zomaar te beoordelen. Je zit er vaker naast dan je denkt." Natuurlijk heb ik geen auto, maar dat is alleen omdat die dingen langzamer zijn dan ik ben.
    "Ik heb mijn eigen manier van voortbewegen." zeg ik dan tegen haar, waarna ik haar binnen enkele nanoseconden vast grijp en optil en het op een lopen zet, waardoor voor het menselijk oog alles blurry word en je het niet meer goed kan zien. Gelukkig heb ik betere ogen en zoef ik overal tussen door. Binnen twee minuten zet ik Emery weer neer in de juiste straat. "Zal ik hier wachten?" vraag ik dan wat beleefd, maar je hoort toch dat toontje terug in mijn stem dat betekent dat ik me nu uitstekend aan het vermaken ben. Wat ik wel doe is een stap naar achteren zetten, zodat ik in de schaduw sta van een groot appartementen complex.


    Your make-up is terrible

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    "Nog steeds dezelfde smaak, hmm?" had Lizz met een glimlach gevraagd toen we bij mijn huis waren aangekomen. "Natuurlijk." had ik met een brede grijns geantwoord, waarna ik ze binnen had gelaten. Eenmaal binnen keek Lizz goed om zich heen en bij mijn boeken liet ze har blik erover heen glijden. "Ik zie dat je nog steeds van lezen houd" zei ze en ik knikte bevestigend. "Lezen is nog steeds mijn tweede liefde. Je kunt er er zo goed in verdiepen, het neemt je mee, spreekt je fantasie aan. Het is gewoon geweldig om te lezen." vertelde ik met een brede glimlach, "Ik vind het alleen zo jammer dat als een boek klaar is, het ook echt klaar is. Je zult er nooit meer wat over lezen, hoe leuk of geweldig je het boek ook vond. Het is dan echt voorbij."
    "En ik zie nog steeds dat je niets veranderd ben qua smaak." zei ze waarna ze plaats nam op een zetel en haar benen over één van de leuningen deed, "Daar ben ik blij om. Je hebt ook van die.. vampiers.. Die met de tijd mee gaan, weet je hoe verschrikkelijk?" Ik knikte. "Meer dan vreselijk, een belediging als je het mij vraagt." Ik glimlachte naar haar en Tyson. "Wil een van jullie misschien iets drinken?" vroeg ik neutraal, maar mijn ogen, mijn glimlach en de grijns zeiden iets anders dan wat mijn woorden hadden geformuleerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    'Meer dan vreselijk, een belediging als je het mij vraagt,' zei hij en hij glimlachte even naar mij en het speeltje. Bevestigend knikte ik op zijn woorden en ik kwam iets overeind.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens, Viktor!' zei ik tegen hem en liet mijzelf vervolgens weer neerzakken in de zetel. Het leukste aan dingen met zij leuningen dat lag zo lekker! Echt als een dame zat ik nu niet.. Pech.. Als of Viktor wel altijd een echte heer was. 'Wil een van jullie misschien iets drinken?' vroeg Viktor neutraal. Weer ging ik iets omhoog en zag hoe zijn zijn uitstraling iets totaal anders zei. Even ging mijn ogen naar het speeltje en mijn ogen begonnen te twinkelen. Mijn tanden liet ik tevoorschijn komen en likte er speels langs.
    'Die vraag is voor mij een beetje overbodig,' zei ik met een speelse lach. Nu bleef ik wel overeind zitten, een nadeel aan een corset was dat ik amper tot niet krom kon zitten met mijn rug. Misschien dat ik heb zo gewoon even los deed. Mijn blik ging even naar het speeltje die verward naar ons beiden keek. Ik lachte zacht en liet mij toch maar weer in de zetel zakken. 'Hmm, maar ik heb wel zin in iets roods,' zei ik met een glimlachje. 'Bloedrood.' Mijn vingers liet ik afwezig over het rode stof van de zetel gaan. Hetzelfde kleur rood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    Ik zag dat Lizz's ogen naar Tyson keken en ze liet haar tanden zien. Speels likte ze erover heen en ik grinnikte eventjes. "Die vraag is voor mij een beetje overbodig." zei ze met een speelse stem. Ze zat nu helemaal rechtop in de stoel. "Hmm, maar ik heb wel zin in iets roods." zei ze met een brede glimlach. "Bloedrood." Haar vingers gingen afwezig over het rode stof van mijn stoel.
    Ik liet met een paar stappen naar Tyson toe en greep hem bij zijn nek vast. Nog voordat hij doorhad wat er gebeurde lag hij op de keukentafel en kroop ik over hem heen. "Hey Tyson." zei ik met een brede grijns, waarna ik mijn tanden in zijn nek zette en zachtjes begon te zuigen. Het warme bloed stroomde mijn mond binnen en ik rilde kort van opwinding. Onder mijn voelde ik Tyson heen en weer bewegen, maar ik was sterk genoeg om hem tegen te houden. "Ssssth." zei ik zachtjes tegen hem, waarna ik doorging met zuigen. Zijn bloed was heerlijk, een geweldige keus van Lizz.

    [Mensen, wel blijven reageren!]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    Viktor zag ik met een paar stappen naar het speeltje toe gaan en greep hem vervolgens beet bij zijn nek. Nieuwsgierig keek ik hem toe met mijn hoofd een beetje schuin. Blijkbaar zag het speeltje het niet aankomen, voordat hij het kon weten lag hij al op het tafel met Viktor boven op hem gekropen. Een klein gegrinnikje glipte uit mijn mond.
    'Hey Tyson,' zei hij, waardoor ik weer eventjes begon te lachen. Een kronkelende speeltje lach nu onder hem, wat mij de grote indruk gaf dat Viktor van hem aan het drinken was, of wat anders, maar dat leek mij onwaarschijnlijk. Hij vertelde hem dat hij stil moest wezen, nou niet echt vertellen, maar hij maakte wel zo'n geluidje van dat hij stil moest wezen.
    'Zeg, hey!' zei ik terwijl ik op stond vanuit te zetel en begaf me langzaam naar de twee op tafel. 'Drink jij altijd als eerste terwijl er gasten zijn?' vroeg ik met een klein lachje aan hem, al was er weinig kans dat hij nu ook echt naar me luisterde. 'Je moet alleen niet alles opdrinken, ik lust ook nog wel wat.' Ik ging zitten aan tafel bij het hoofd eind en veegde een paar plukjes haar uit het gezicht van het speeltje. 'Tenzij jij hem, straks wilt vervangen en voor mij wilt dienen als drinken. In dat geval, drink hem dan maar lekker leeg.'

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    "Zeg, hey!" hoorde ik Lizz roepen. Ze was blijkbaar uit haar zetel opgestaan en begaf zich mijn kant op. "Drink jij altijd als eerste terwijl er gasten zijn?" vroeg ze met een kleine lach aan me. Ik rukte me los van zijn nek en likte snel over zijn wond. "Je moet alleen niet alles opdrinken, ik lust ook nog wel wat. Tenzij jij hem, straks wilt vervangen en voor mij wilt dienen als drinken. In dat geval, drink hem dan maar lekker leeg." ging ze verder.
    Ik draaide me om, keek haar dreigend aan en gromde kort naar me. "En sinds wanneer spreek jij zo slecht over mij?" vroeg ik aan haar als een tegenvraag, "Je mag dan wel ouder zijn dan mij, maar ben je ook gevaarlijker dan mij?" Ik keek haar uitdagend uit, maar begon toen te lachen.
    "Natuurlijk mag jij ook Lizz." zei ik, waarna ik opzij stapte zodat zij kon drinken. "En wat bedoel je? Van mij drinken? Dat doe je vooral als je met een andere vampier seks hebt of hem wilt vermoorden." zie ik nadenkend en keek haar aandachtig aan, "En het laatste lijkt me onlogisch."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    Hij draaide zich om, keek mij dreigend aan en gromde vervolgens kort naar mij. Een grinnikte kon ik niet onderdrukken.
    'En sinds wanneer spreek jij zo slecht over mij?' vroeg hij aan mij. Ik snoof iets, ik vroeg alleen wat aan hem, dat was niks slechts aan. 'Je mag dan wel ouder zijn dan mij, maar ben je ook gevaarlijker dan mij?' Hij keek mij uitdagend aan, maar begon toen te lachen. Fronsend keek ik hem aan, maar begon daarna ook te lachen. En dan zeggen dat ik raar was. Ha, dan kenden ze hem nog niet.
    'Ik en gevaarlijk? Hey, meneertje. Ik kan behoorlijk gevaarlijk zijn, ik laat het alleen minder vaak zien als jou,' zei ik met een klein lachje. Waarom zou ik gevaarlijk zijn? Ik wou nog een beetje vampier te vriend houden, zodat ik toch niet helemaal alleen was.. Tegenover mensen wou ik niet gevaarlijk zijn, aangezien ik maar al te graag met ze wou spelen.
    'Natuurlijk mag jij ook Lizz,' zei hij, waarna hij opzij stapte zodat ik er bij kon. Met mijn vinger ging ik langs de nek van het speeltje en likte verleidelijk langs mijn tanden. 'En wat bedoel je? Van mij drinken? Dat doe je vooral als je met een ander vampier seks hebt of hem wilt vermoorden,' zei hij nadenken en ik zag dat hij mij aandacht aankeek. Een speelse lach verscheen op mijn gezicht. 'En het laatste lijkt me onlogisch.' Onlogisch? Ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Vermoorden, hmm.. Misschien breng je me op ideeën,' zei ik met een verleidelijk glimlachje tegen hem. 'Maar nee. Seks? Eey, daar ben ik meestal wel voor in. Wist je dat nog niet? Een keer wat anders dan met een mens, jou hoef ik het dan niet te laten vergeten en ik hoef je ervoor niet te hypnotiseren.' Mijn blik ging eventjes naar de nek van het speeltje en zag dat het bloed er nog gewoon uit drupte. 'Hmm, zo zonder om dat allemaal te verspillen,' murmelde ik, terwijl ik mij naar hem toe boog en vervolgens het bloed langs zijn nek op likte. Weer zat het korset in de weg. Ik schoof een stukje op, wat meer naar onderen zodat ik half kon liggen. Weer boog ik toe naar zijn nek en zette dit keer mijn tanden erin en begon zacht het bloed uit zijn lijf te zuigen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    "Ik en gevaarlijk? Hey, meneertje. Ik kan behoorlijk gevaarlijk zijn, ik laat het alleen minder vaak zien als jou." zei ze met een kleine lach. Ik keek haar onderzoekend aan, maar schudde toen mijn hoofd. Voor haar was ik niet bang, niet omdat ze een vrouw was, maar omdat ze me gewoon minder sterk leek dan mij omdat ze mensen altijd verleid in plaats van ze gewoon aan te vallen en te ontvoeren zoals ik doe.
    Ik zei dat zij ook mocht drinken, waarna ik op zij stapte. Lizz liep naar hem toe en ging met haar vinger langs Tyson's nek die er duidelijk van rilde. Iets wat een verleidelijk lik over haar tanden bij Lizz uit lokte. Hierna vroeg ik wat ze bedoelde met het van mij drinken. Lizz haalde hooguit lichtjes haar schouders op.
    "Vermoorden, hmm.. Misschien breng je me op ideeën" zei ze verleidelijk glimlachend tegen me, "Maar nee. Seks? Eey, daar ben ik meestal wel voor in. Wist je dat nog niet? Een keer wat anders dan met een mens, jou hoef ik het dan niet te laten vergeten en ik hoef je ervoor niet te hypnotiseren." Ik grinnikte eventjes en rekte me uit. Ze had dus zin in seks, zo zo, het werd volgens mij mijn geluksdag als het zo door ging. Nu hoef ik hooguit nog een jager te vermoorden en dan zou mijn dag perfect zijn.
    Lizz keek naar de nek van Tyson en ik zag dat er nog een beetje bloed uit zijn nek drupte. Blijkbaar had ik niet goed genoeg over zijn nek gelikt anders was de wond wel weer geheeld. "Hmm, zo zonder om dat allemaal te verspillen" murmelde ze, wat bij mij een gegrinnik uitlokte. Ze boog zich voorover en begon het bloed van zijn nek op te likken.
    Blijkbaar zat haar korset in de weg, omdat ze deze iets opschoof. Toen deze weer goed zat beet ze in Tyson's nek en begon zijn bloed te drinken. Ik keek met een geamuseerde lach toe en liet mijn hand over haar lichaam glijden. "Dus, je bent wel in voor seks hmm?" vroeg ik met een brede grijns en liet mijn hand over haar billen glijden waar ik uiteindelijk eens stevig op sloeg. "Misschien wil Tyson wel mee doen." zei ik lachend en keek van Lizz naar Tyson en weer terug. "Dat zou nog leuk kunnen worden." Mijn grijns was nu zo breed dat ik bijna bang zou worden dat mijn wangen scheurden ervan.

    [Cheryl, ik denk dat je maar eens gb's/pb's moet rond gaan sturen zodat de RPG niet sterft.]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 8:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    Een geamuseerde lach hoorde ik vanachter mij vandaan komen. Mijn aandacht voor het speeltje was daardoor een beetje verstoord en om het aandacht helemaal weg te halen, voelde ik Viktor zijn hand over mijn lichaam heen gaan, waar ik eventjes van moest rillen.
    'Dus, je bent wel in voor seks hmm?' hoorde ik Viktor achter mij vragen. Ik gromde eventjes, negeerde hem en ging gewoon verder met het drinken van dit heerlijke speeltje. Hopend dat mijn aandacht daarop gevestigd kon houden. Mijn hoop was zinloos door zijn hand die over mijn billen heen gleed. Een stevige slaag voelde ik op mijn billen door zijn hand, waardoor ik iets verschoof en mijn tanden uit zijn nek werden gehaald. Iets wat geërgerd keek ik hem aan. Zal er vast heel charmant eruit hebben gezien door het beetje bloed dat op mijn gezicht zat van het speeltje.
    'Misschien wil Tyson wel mee doen,' zei hij lachend en keek van mij naar het speeltje en toen weer terug. 'Dat zou nog leuk kunnen worden.' Zijn grijns was nu zo breed dat ik mij af vroeg of hij nou nooit eens bang van zichzelf word daarmee. Ik rolde met mijn ogen en liet een vaag lachje op mijn gezicht verschijnen.
    'Dus je wilt seks met een halve dooie?' vroeg ik met een klein lachje aan hem. Mijn aandacht ging allang weer naar het bloed van het speeltje. Bijna gehypnotiseerd keek ik naar het bloed wat uit zijn nek droop. Met mijn vinger ging ik door het bloed heen en likte vervolgens mijn vinger af. Een klein genietend geluidje verliet mijn mond. Seks met een half doden iemand.. Ik en Viktor waren helemaal dood, soort van.. Wij bewogen gewoon nog, maar het speeltje niet als hij dood ging. Tenzij mij of Viktors bloed in hem zat, mooi niet dat dat ging gebeuren. Het speeltje mocht dan wel een schat wezen, maar vroeger was het al erg om een nieuwe vampier alle dingen te leren die ze moesten weten, laat staan in deze tijd. Hoe moeilijk moest het nu dan wel niet wezen? De meeste mensen van tegenwoordig waren roekelozer dan ik, gierig, denken dat ze alles waren en dachten alles wat je zei qua waarschuwingen dat het één grote grap was. Zachtjes zuchtte ik en keek even van Viktor naar het speeltje. 'Maar is goed. Ik vond het oké, ik weet niet of speeltje lief het allemaal wel volhoud. Hij heeft vannacht al een avontuurtje gehad. Plus moet jij mij dit keer helpen met mijn korset en waag het eens om hem te vernielen. Bewijs maar eens dat je een betere heer bent dan speeltje hier.'

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    Lizz keek me geërgerd aan waardoor ik most lachen. Het zag er ook zo geweldig uit Een geërgerde blik en bloed van Tyson op haar gezicht. Geweldige combinatie. Hierna rolde ze met haar ogen liet een vage glimlach op haar gezicht verschijnen.
    "Dus je wilt seks met een halve dooie?" vroeg ze en ging met haar vinger door het bloed wat nu zachtjes op Tyson's nek stroomde. Hierna stak ze het in haar mond en liet een genietend geluid horen. Ik haalde rustig mijn schouders op. "Kan hij geen weerstand geven." zei ik met een grijns.
    "Maar is goed. Ik vond het oké, ik weet niet of speeltje lief het allemaal wel volhoud. Hij heeft vannacht al een avontuurtje gehad. Plus moet jij mij dit keer helpen met mijn korset en waag het eens om hem te vernielen. Bewijs maar eens dat je een betere heer bent dan speeltje hier." Ik glimlachte naar haar en knikte toen. "We laten Tyson er nog we leventjes uit, dan kan hij even op krachten komen" zei ik en sloot de wond in zijn nek weer eens. Hierna liet ik hem wegzakken in een diepe slaap zodat hij niet kon ontsnappen, want dat wilden we niet hé?
    Hierna pakte ik Lizz's hand vast, zodat ze geen kans had om erover te klagen, en trok haar mee naar mijn slaapkamer die bestond uit twee boekenkasten, een paar kledingkasten, een tafel met bijpassende stoel en een groot bed dat een koning waardig zou zijn. Aan mijn plafond hing een goed uitziende kroonluchter en op de grond lag een fluwelen kleed.
    Ik leidde Lizz tot voor mijn bed, draaide haar om en begon voorzichtig de touwtjes van haar korset los te maken, net zolang totdat ik hem zonder problemen kon uittrokken. Ik glimlachte naar haar en duwde haar toen met een simpele duw op mijn bed, waarna ik boven op haar kroop.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elizabeth 'Lizz' Davies

    'We laten Tyson er nog wel eventjes uit, dan kan hij even op krachten,' zei hij nadat hij naar mij had geglimlacht en had geknikt. Hij sloot de wond in het speeltje zijn nek, daarna liet hij hem wegzakken in een diepe slaap. Met een iets wat schuin hoofd keek ik er na, maar voordat ik er ook maar iets over kon zeggen pakte Viktor mijn hand al vast en nam mij mee. We kwamen terecht in een slaap kamer. Een slaap kamer dat gevuld was met boekenkasten, een paar kledingkasten, een tafel met een bijpassende stoel, een groot bed waar ik jaloers op werd, een prachtige kroonluchter aan het plafond en een beeldige fluwelen kleed dat op de grond lag. Viktor leidde mij tot aan het grote bed, draaide mij om en ik voelde hoe mijn korset voorzichtig los werd gemaakt, los genoeg zodat hij zonder moeite uit kon werden gedaan. Wanneer hij van mij af was, draaide ik mij zelf om en keek naar een glimlachende Viktor. Met een simpele duw duwde hij mij op het bed, waarna hij boven op mij kroop. Mijn tanden liet ik al half door de opwinding te voorschijn komen en likte er speels langs.
    'Volgens mij heeft er eentje geen zin meer in wachten,' zei ik met een klein lachje. Met mijn hand ging ik naar de onderkant van zijn shirt en trok die langzaam maar toch omhoog. Doordat hij op zijn armen steunde, kreeg ik zijn shirt niet verder uit en om hem nou los te scheuren.. Hij had mijn korset ook heel gelaten en hij deed het nog voorzichtiger dan het speeltje. Zuchtend liet ik zijn shirt los en bekeek maar hetgeen wat ik nu allemaal kon zien. 'Hmm, ik wil alles zien en proeven,' mompelde ik. Ook al zal alles hetzelfde smaken, of het bloed nou bij zijn been, arm, buik of waar dan ook vandaan kwam, het zal toch wel hetzelfde smaken. Toch wou ik het, hij moest natuurlijk wel weten dat ik langs was geweest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Viktor Georgy Dobrovolsky

    Lizz liet haar tanden zien en likt er speels over. Hmmm, wat had ik nu zin om haar in haar nek te bijten terwijl ik het deed met haar, maar ik hield me in. Zover was het nog niet.
    "Volgens mij heeft er eentje geen zin meer in wachten" zei ze lachend, alsof ze mijn gedachten kon lezen. Ik keek haar aan en knikte uiteindelijk. "Natuurlijk heb ik geen zin om te wachten." gromde ik, terwijl haar handen naar de onderkant van mijn shirt gingen en ze die langzaam omhoog trok.
    Helaas kon ze deze niet uitkrijgen omdat ik op mijn armen steunde. Ze zuchtte en liet mijn shirt los om me daarna te bekijken. "Hmm, ik wil alles zien en proeven." mompelde ze en er verscheen een grijns op mijn lippen. "Maak je maar niet druk, dat mag je ook." Ik trok mijn shirt voor haar uit en streelde met mijn hand over haar lichaam. Ik boog langzaam voorover alsof ik haar wilde kussen, maar beet haar op het allerlaatste moment in haar nek. Ik zoog verder niet en heelde de wond meteen weer, maar haar reactie hierop was kostelijk.
    Hierna liet ik mijn hand naar beneden glijden en begon zachtjes over haar broek te strelen, op de plek waar haar geslachtsorgaan zit en ik glimlachte uitdagend naar haar. "Krijg je al zin?" vroeg ik pesterig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.