• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?

De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

Regels:

- Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

Begin:

De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!

El Diablo.

Nathan Finley Kinlan
    "Ik was serieus, 11 uur". Ik lach om haar enthousiasme en neem plaats op de dichtstbijzijnde stoel. "Ik doe wel een screening. Laat maar even wat zien". Ik leg ter verduidelijking mijn voeten op de stoel tegenover me. Ze bijt op haar lip wat er erg grappig uitziet. "Chop, chop. We hebben niet uren de tijd" zeg ik met mijn beste impressie van mijn baas. Het was geen vervelende vent maar pusherig was hij zeker wel. Het volgende dienblad werkt ze zonder enige moeite naar binnen net zoals de volgende waardoor ik mijn interesse redelijk snel verlies en mijn telefoon maar is tevoorschijn haal. Best prettig zo'n vervroegde pauze.

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

(mag ik de link voor de rollentopic? Ik wil graag meedoen)

Spoiler alert: you will save yourself

Rosalie Lauren Aria Flow

Ik lach en kijk hem hoofdschuddend aan. Ik ga op zijn benen zitten, ik weet namelijk dat dat niet erg fijn is. Daarna gooi ik zijn voeten van de stoel af. 'Is dit niet jouw baantje,' lach ik en kijk hem met een veelbetekende blik aan. Ik pak mijn tas op en grijns. 'Tot morgen Nathan. Elf uur.' Ik glimlach en loop het terras af. Ik draai me om en zwaai nog even naar hem. 'En wel echt werken he,' grinnik ik. Vervolgens loop ik weg naar mijn appartement. Benieuwd of daar al mensen zijn was ik wel. Ik moest immers een lange tijd met de vier andere op kunnen schieten.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143887
    ]Rollentopic[/url]

(Mag ik het broertje/zusje van een persoon zijn, anders kent mijn persoontje niemand)

Nathan Finley Kinlan
    Ik trek een pijnlijk gezicht en maak handbewegingen die duidelijk moeten maken dat ze van mijn benen af moet gaan. Als ze echter nadat mijn benen van de stoel op zijn op mijn schoot zit valt het alleszins mee. "Ik kan niet meer werken!" roep ik haar zogenaamd gekwetst na als ze wegloopt. "Mijn benen zijn onbruikbaar." Ik trek een pruil lipje en zwaai haar net zo treurig uit. "11 uur he!" roep ik haar nog na voordat ik naar binnen loop om de kassa op te maken. Mijn dienst zat er op en ik was zeker toe aan wat koffie.

[Je kan toch gewoon iemand uit Hollywood maken?]

Zac Drew Williams

Ik kijk haar fronsend aan. 'Nou sorry hoor. Ik wilde gewoon aardig zijn. Je ziet niet elke dag iemand alleen tegen een muur aanstaan. Ik bedoel. Vrienden zou leuk zijn,' zeg ik haar. Ik kijk haar even aan. 'En ik ga niet vechten met je. Niet met een meisje. Nooit en al verlies ik van je. Ik vecht gewoon niet met een meisje.' Ik kijk haar aan. 'Dag Isis,' zeg ik en dit keer spreek ik haar naam met spot uit. 'Ik ga boodschappen doen.' Ik draai me om en loop richting de winkels. 'Je mag mee komen als je wilt,' schreeuw ik en kijk over mijn schouder naar haar. Dan stap ik de winkel in.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[ja, ik denk dat ik dat ga doen]

(Ik heb hem aangemaakt)

Isis Abdel Grounty

Ik liep als een doodgewoon mens mee met Zac. 'Geef gewoon toe, je durft niet' zuchtte ik. Ik ergerde me nu al aan hem, maar ik verveelde me toch. 'Hoe oud ben je?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Uit zijn uiterlijk haalde ik zo'n 17 of 18 jaar. 'Sorry hoor, maar ik verveel me gewoon. Dan heb ik zin om te vechten. En het is Hollywood, je ziet overal mensen tegen een muur aanstaan' mompelde ik. Mijn krullen kwamen een beetje onder mijn muts vandaan, dus ik stopte ze weer terug. Al vanaf mijn zesde had ik gedroomd van stijl, bruin en lang haar. Maar ik moest zo nodig zwarte krullen hebben die alleen maar in de weg zaten.

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:26 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Dylan Tyler Jay Mason
    Ik loop wat te slenteren door de straten van Hollywood, op zoek naar een filmstudio. Ik verveel me, maar thuis verveel ik me nog meer, dus bij gebrek aan beter. Ik begin te rennen, en doe af en toe een wallrun. Uiteindelijk kom ik bij een winkelstraat en bots tegen een jongen en een meisje op. Ik val hard en de andere mensen ook. 'Sorry, ik ben een beetje onhandig bezig, ik heb mijn dag niet, sorry' mompel ik, en ik help ze opstaan. Ik zie dat het meisje een muts opheeft, die was even van haar hoofd gevallen, en ik sta zelf ook op. 'Aan het winkelen of zo?' Vraag ik, en ik trek een wenkbrauw op.

Isis Abdel Grounty

Meteen greep ik woedend naar mijn muts en trok hem over mijn hoofd. Toen hij me wilde helpen, sloeg ik hard zijn hand weg. Gelijk sprong ik op. 'Kijk is uit, klein kind' siste ik naar hem en ik had de neiging om hem te trappen, dus ging maar klaarstaan. Misschien was ik wat te agressief, maar zelfverdediging was toch handig? Soepel trapte ik in de lucht, net voor zijn neus, ramde in de lucht en liet mijn vuist net voor zijn gezicht stoppen. Ik hield niet van mensen die niet uitkeken.

Dylan Tyler Jay Mason
    'Wow wow wow, niet zo snel' zeg ik, en ik weet dat als we gaan vechten ik sneller, maar zij sterker is, dus dat vermeid ik voor de zekerheid, ik wil geen problemen. 'Hey, nu we toch aan het kletsen zijn, weet je misschien waar de BMF filmstudio is?' vraag ik, en ik kijk haar boos aan. Niet omdat ik boos op haar ben, maar omdat ze net een beetje tegen me uitviel, iets waar ik dus écht niet tegen kan. Ik ben het gewend van Daniel, maar die kan ook alles, volgens mijn ouders. Maar volgens mijn ouders kan hij ook zingen.

Isis Abdel Grounty

Ik tilde hem op aan zijn shirt en keek hem woedend aan. 'Ja, dat weet ik. Zal ik je er even heen brengen?' zei met een neppe glimlach, die veranderde in een woedende blik. Eigenlijk was ik van plan om hem neer te gooien, maar Jason had gezegt dat een deel van goed zijn, vergeving is. Even rolde ik met mijn ogen, en daarna zette ik de jongen neer. 'Drie straten rechtdoor, dan een straat rechtsaf en dan oversteken, links gaan' zei ik uit mijn hoofd. Ik kende alle plaatsen van Hollywood doordat ik hier al mijn hele leven woonde.

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:40 ]