• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    |ONE DIRECTIONS NIEUWE LIEDJE! AARGRGBHFLHRIHCAJC |


    [En 3mei komen ze naar Nederland!! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik ook belangrijk ben. 'Ik weet het,' fluister ik. 'Maar ik had het over meer belangrijk. Als ik weg zou zijn zou alleen jij er kapot van zijn -wat mijn hart zou breken- maar als Alexi dat zou zijn zouden en de kindjes en Axton en haar oma en jij en ik er kapot van zijn.' Het is gewoon de waarheid. 'Maar ik leef nog.' Dus dit is zinloos. Het geeft me alleen maar een klote gevoel. Dan heb ik vannacht weer iets om over te dromen of te janken terwijl Jake slaapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JAIMES :3

    'Elbrich, je kan zo voor nieuwe boeken de flapteksten kunnen gaan schrijven, want je schrijft echt heel leuk!' Stond er als kritiek op mijn opstel over Hp :3 It made my day.


    Ik droomde van Mitshy Btw XD

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Zoiets zou je kunnen zeggen.' mompel ik dan met een zwakke glimlach. 'Het komt wel goed.' zeg ik dan en glimlach weer even. 'Och iedereen heeft zo'n moment dat je er niet goed uitziet en als kamergenoot zie je alles is het niet.' maak ik er dan naar snel van, ik kan haar echt niet vertellen wat er echt gebeurt is, maar gelukkig kan ik goed liegen, dat moet wel, ik kan niet anders, dus inmiddels ben ik er al heel goed in geworden, klinkt raar om te zeggen eigenlijk, dat je goed bent in liegen... 'Laten we inderdaad maar eens gaan.' zeg ik dan weer vrolijk en pak mijn jas en loop de deur uit en wacht tot ze meeloopten loop dan richting buiten en loop wat verder over de parkeerplaats. Ik had mijn auto extra wat afgezonderd gezet zodat niemand het eigenlijk zag, ik wist dat er anders vragen zouden kome, maar ik vertrouwde Hayden wel. Na een tijdje ben ik er en open met een simpele klik op de sleutel de auto en zie even de lichten aan en uit springen als teken dat hij open is en draai me dan om naar Hayden. 'Stap maar in.' zeg ik dan met een zwakke glimlach, eigenlijk wel benieuwd wat ze nu gaat zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël komt me niet achterna, waar ik blij om ben. Want ik schaam me nu al genoeg. Ik zit op mijn knieën voor de toiletpot en geef nog een keer over. Ik voel me gewoon ziek, griep. Klinkt logisch, pijn in mijn buik, overgeven. Het verklaart alleen het dikker zijn niet. Ik draai me weg van de pot als ik klaar ben met overgeven. Ik leun tegen de muur aan met mijn rug en staar voor me uit even. Dan kom ik overeind en veeg mijn mond met de hand van mijn rug af. Ik loop naar de wasbak en spoel mijn mond en was mijn handen. Dan loop ik voorzichtig terug naar buiten en zie Daniël daar staan. Ik zwijg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël komt me niet achterna, waar ik blij om ben. Want ik schaam me nu al genoeg. Ik zit op mijn knieën voor de toiletpot en geef nog een keer over. Ik voel me gewoon ziek, griep. Klinkt logisch, pijn in mijn buik, overgeven. Het verklaart alleen het dikker zijn niet. Ik draai me weg van de pot als ik klaar ben met overgeven. Ik leun tegen de muur aan met mijn rug en staar voor me uit even. Dan kom ik overeind en veeg mijn mond met de hand van mijn rug af. Ik loop naar de wasbak en spoel mijn mond en was mijn handen. Dan loop ik voorzichtig terug naar buiten en zie Daniël daar staan. Ik zwijg.


    {Met de hand van mijn rug.. Dat is knap XD}

    Daniël
    Ik houd een 'Gaat het?' in en kijk haar aan, meer dan dat was niet nodig om te zien dat ze zich niet lekker voelde. 'Ik haal zometeen wel gewoon een appel als je niet naar de kantine wil' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Halloo, ben er weer! :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Argh, dat soort dingen heb ik zo vaak.

    En kijk bij dat andere rpg!!! :3 en lol. Weet je wie ik bedoel? Dat meisje van Leave. Ik mag haar personage echt niet D: ze pakt mijn raouliepoelie af D:]

    Sky Leslie White
    Hij kijkt me aan en ik sla mijn ogen dan neer. Hij zegt dat hij wel een appel gaat halen als ik niet naar de kantine wil. 'Ik denk dat het wel gaat,' zeg ik dan en pers er een zwak glimlachje uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Geen kantine dus' Besluit ik en laat vervolgens gewoon een appel verschijnen,
    'Wat wil je doen? Ben je moe?' Vraag ik haar vervolgens.

    {Arme Sky..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk op en zie dat hij een appel laat verschijnen. 'Het kan aan mij liggen maar volgens mij zei ik toch echt dat het wel gaat?' Zeg ik dan en kijk hem aan. Een half glimlachje zit op mijn gezicht en Daniël vraagt of ik moe ben. 'Hm, ik voel me grieperig. Pijn in de buik, overgeven,' dikker zijn. 'Maar ik heb geen zin om naar mijn kamer te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Nee, dat ligt niet aan jouw.' andwoord ik met een glimlach,
    'Wat wil je dan doen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hay? Ik vind Hay eigenlijk wel aardig. XD En haat Nick Aurora nog steeds? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haayyy :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hay-den! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sky Leslie White
    'Hm,' mompel ik als hij vraagt wat ik dan wil doen. Ik leun tegen de muur en kijk dan voor me uit. 'Waar heb jij zin in om te doen?' Vraag ik hem. Ik kijk opzij zodat ik Daniël aan kan kijken. Hij blijft echt elke keer weer als een streling voor mijn ogen, zo knap hij is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.