• Concentratie weg.

    Ik moet eigenlijk leren want morgen begint mijn tentamenweek. Maar mijn concentratie speelt verstoppertje. Ik heb zo'n half uur geleerd denk ik, misschien iets meer. Maar daarna heb ik een pauze genomen en ben ik achter de laptop gekropen en zit ik mezelf vol te eten met zure matten die dingen zijn zo lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook de concentratie van een mug, ongelooflijk. Ik moet een voldoende halen voor Duits, wiskunde sommen inhalen en Frans leren. Ik ben morgen nog vrij, maar jasses, wat kan ik slecht leren in de vakantie. En ja, zure matten zijn lekker. Ik deel je pech, qua huiswerk plus dat ik pech heb twee van mijn beste vriendinnen kwijt geraakt te hebben - nou ja, ik weet nu dat het bitches zijn. Zure matten stellen ten minste niet teleur. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn concentratie heeft zich de hele dag nog niet laten zien. D: Moet eigenlijk bezig met het voorbereiden van m'n werkschouw van morgen. Maarja. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh hier kan ik me mee inleven!
    Ik heb vanaf dinsdag proefwerkweek met drie proefwerken per dag (vorig jaar waren het er twee) en ik heb echt het gevoel dat ik nog geen flikker uitgevoerd heb. Mweh.


    life is awesome

    Vanochtend had ik het nog (vol goede moed begonnen aan mijn boekverslag), maar nu is het foetsie. En ik moet nog een heleboel wiskunde-opgaves maken -.-
    Nouja, ik heb tenminste iets gedaan.


    Deep inside, I've never felt alive