• OH MY GAAAAAAAD.

    Eric Abidal heeft zijn teamgenoten van FC Barcelona opgezocht daags nadat hij werd geconfronteerd met een vervelend bericht. De Fransman kampt met een levertumor en ondergaat donderdag een operatie.


    Teamgenoot Xavi spreekt met trots over het bezoek van Abidal. "Het was het ergste moment dat ik ooit heb meegemaakt in de kleedkamer", vertelt de international van Spanje woensdag. "Dit is een zware klap, maar het maakt de groep sterker."

    Xavi is onder de indruk van de wijze waarop Abidal omgaat met de situatie. "Eric is mentaal heel sterk. Hij is een voorbeeld voor al zijn ploeggenoten. We wilden hem steunen, maar het was integendeel Eric die ons moed insprak. Dat siert hem enorm."

    Barcelona spreekt tegen dat Abidal een dag eerder geopereerd zal worden vanwege een verslechterende situatie. Dit zou slechts te maken hebben met het verschuiven van afspraken.


    Hoe erg jonge. (huil)


    -- ik zie net dat ik de naam verkeer heb geschreven in de titel xd

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 20:23 ]


    No guts no glory.

    *Abidal .

    en ja, ik heb echt medelijden met hem. D:


    Hope goes lost but never dies.

    Medelijden!:o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ocharm


    Me so good.

    Lijkt me vreselijk op je job én je leven (want waarschijnlijk voetbald die doodgraag enal) op te geven. Hopelijk kan hij nadien terug komen/gaan voetballen.