• Ik heb dus echt iets heel stoms met mijn internet...
    En ik zie het hier ook alweer op Quizlet...
    Het heet "TekstEnshance" geloof ik.
    Als ik een verhaal, of gewoon een tekst lees, maakt niet uit op welke site, dan staan er letters, onderstreept.
    Dan ga ik er met de muis over heen, en dan krijg je een super irritante advertentie..
    ZUCHT!!!


    Hallo

    heb het ook..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Arriver schreef:
    (...)
    Ik heb het ook met google chroome, met de andere browsers niet.

    CyberLord schreef:
    Hoe los je het op bij Google Chrome:
    1. Klik op de knop "Google Chrome aanpassen en beheren" die helemaal rechtsboven in zit en de vorm heeft van 3 streepjes onder elkaar.
    2. Ga dan naar Extra's en klik op Extensies
    3. Verwijder hier alles wat je niet vertrouwd door op de prullenbak te klikken.
    4. Problem Solved (en zo niet heb je niet de goede verwijderd of is het een programma en moet je je virusscanner zijn werk laten doen of er eentje downloaden zoals Malwarebytes Anti-Malware


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is geen cookie, hahahahaha. Cookie's werken maar op 1 website. Een cookie van Google kan niet gelezen worden op Quizlet en vica versa. Dat geldt voor alle cookies.

    Check your facts please.

    Het is gewoon een extensie in je webbrowser of een programma dat op je pc draait. Maar ik gok het eerste want je virusscanner zoekt daar niet / kan niks vinden omdat het gewoon allemaal tekst is en geen programma.

    Zoals ik al zei: ik ben geen computergenie. Er stond alleen op deze site dat het een cookie EN extensie was. Ik had ook kunnen weten dat niet alles wat ze zeiden op internet waar is...
    Ze is er nu vanaf, net als ik en vele andere mensen die erdoor geteisterd werden, dat is het belangrijkste :Y)


    From these ashes, I will rise