• Ik heb dus echt iets heel stoms met mijn internet...
    En ik zie het hier ook alweer op Quizlet...
    Het heet "TekstEnshance" geloof ik.
    Als ik een verhaal, of gewoon een tekst lees, maakt niet uit op welke site, dan staan er letters, onderstreept.
    Dan ga ik er met de muis over heen, en dan krijg je een super irritante advertentie..
    ZUCHT!!!


    Hallo

    xTWIloverx schreef:
    Ik ben het nog nooit tegen gekomen en ben daar heel blij om! Ik heb Firefox en Internet Explorer op mijn laptop staan.
    Misschien zijn het enkel personen met Google Chrome die er last van hebben?
    Ik hoop dat jullie het wegkrijgen! Het moet echt heel vervelend zijn.



    Het is ook heel vervelend, het is moeilijk om teksten te kunnen lezen, want die ballonnen met ads zijn moeilijk te sluiten :(


    Hallo

    Systeemherstel ftw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    Systeemherstel ftw.
    Dat hoeft niet haha xD kan veel sneller en makkelijker

    mismi schreef:
    (...) Dat hoeft niet haha xD kan veel sneller en makkelijker


    Ooooohhh pllleaaaseee zeg, zeg!! :D


    Hallo

    mismi schreef:
    Ik kreeg het toen ik iets downloade van facebook..
    Klik hier voor een instructie om het weg te krijgen. Er staat ok een lijstje bij waarmee het op je computer is kunnen komen ;)
    hij was onderaan op de vorige pagina beland :p

    ik heb dat ene ding (dat blok dinges) zelf niet erop gezet toen hoor.. heb alleen dat ene verwijderd.

    Wat zijn tools?


    Pretty is just a pretty word.

    welke internet explorer versie heb je?? (heb zelf namelijk IE9)

    Heb zelf geen 'tools' knopje

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:14 ]

    WHUT? Idunno D":


    Pretty is just a pretty word.

    als je een optie knopje heb druk je daarop en dan op 'over internet explorer' of iets in de richting, dan kan je zien welke versie je heb...

    Dat is een virus (denk ik).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Dat is een virus (denk ik).

    Klopt. Even virusscanner overheen laten gaan en dan verwijderen. Klaar is kees! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    TeamSterek schreef:
    Dat is een virus (denk ik).

    Nee geen virus. Het is een cookie, die er zonder dat de gebruiker het weet erop gezet is. Virusscanners kunnen die dingen niet vinden :Y)

    Je gaat naar het knopje bovenaan (bij google chrome dan) en klikt op Google Chrome aanpassen en beheren.
    Dan ga je naar extra's => extensies.
    Daar moet zo'n lijst staan met extensies, ik had ze gewoon bijna allemaal verwijderd (ik bleek veel cookies op mijn computer te hebben) behalve de dingen zoals Google Drive en extensies van mijn virusscanner.
    Daarna was het weg.
    Ik gebruik AVG virusscanner en die heeft een ingebouwde Do Not Track. Zo krijg je dus niet van die cookies en het was helemaal gratis(cat)


    From these ashes, I will rise

    Anti malware


    26 - 02 - '16

    Heb je google chrome? Want ik had dat ook eens en toen ik mijn extensies verwijderde, was het weg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov