• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Ik denk trouwens dat na mijn proefwerkweek het moment is dat ik een story begin over Rafael. Dan gooi ik al mijn andere stories eraf en begin lekker overnieuw. Helemaal fris :'D


    @Kim, Jeej, iemand begint weer voetbal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik denk trouwens dat na mijn proefwerkweek het moment is dat ik een story begin over Rafael. Dan gooi ik al mijn andere stories eraf en begin lekker overnieuw. Helemaal fris :'D


    @Kim, Jeej, iemand begint weer voetbal.

    Had ik dat niet al een keer gezegd dat je gewoon een verhaal over Rafael moet beginnen? (A)

    En van dat voetbal verhaal weet ik nog niet helemaal zeker hoor. (:


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Had ik dat niet al een keer gezegd dat je gewoon een verhaal over Rafael moet beginnen? (A)

    En van dat voetbal verhaal weet ik nog niet helemaal zeker hoor. (:


    Jaaaaaa, ik weet het ;D Maar ik wist het nog niet zeker. Het moest een goed en kort verhaal worden en die heb ik denk ik nu. Hoop ik.

    En jij, jij moet gewoon weer een voetbalverhaal maken. Dat vinden we allemaal leuk (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe heet dat als je weer leeft in het verleden iets in de vorm van dementie of alzheimer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Hoe heet dat als je weer leeft in het verleden iets in de vorm van dementie of alzheimer.

    Geeen idee, dacht alleen maar aan dat ja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Geeen idee, dacht alleen maar aan dat ja.


    Er schijnen veel vormen in te zitten maar ik ben te lui om het allemaal te onderzoeken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Username verandering + Profiel opknapbeurt + Eerste deel van The Vampire Diaries verhaal geactiveerd. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Username verandering + Profiel opknapbeurt + Eerste deel van The Vampire Diaries verhaal geactiveerd. :Y)


    Goed bezig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eujwa.


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Goed bezig!

    Zeker wel!


    Chaos is a ladder.

    Zo gesprek gehad vanmorgen:) Nu afwachten tot donderdag voor uitslag:(


    ~

    Het is begonnen: mijn eerste officiële proefwerkweek die mee telt voor mijn examens :'D

    @Naomi, wat voor gesprek had je dan?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Godverdomme kut mentor. Ik heb volgens de leraren slechte houding, punten, pas niet in de klas, teveel absent, etc. Nu gaan ze mn ouders bellen voor een gesprek, willen ze zelfs begeleiding voor me. Slaat nergens op. Alsof ik daar beter door ga doen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Godverdomme kut mentor. Ik heb volgens de leraren slechte houding, punten, pas niet in de klas, teveel absent, etc. Nu gaan ze mn ouders bellen voor een gesprek, willen ze zelfs begeleiding voor me. Slaat nergens op. Alsof ik daar beter door ga doen?

    Wow, maar dit is toch pas je eerste naar op school? Liké, we zijn pas 11 weken verder. Hoe kan dat? ;o


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Wow, maar dit is toch pas je eerste naar op school? Liké, we zijn pas 11 weken verder. Hoe kan dat? ;o


    11 weken 0.0 Dan ben ik al op een vierde! Maar wat Kim zegt: hoe kunnen ze dat nu al zeggen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."