• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Nadal schreef:



    They are mine (cat) Eindelijk!

    Ik vind die zoo mooi hè, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nadal schreef:



    They are mine (cat) Eindelijk!

    Bruin is niet mijn kleur, maar ze zijn leuk (:

    Lyon schreef:
    (...)
    Bruin is niet mijn kleur, maar ze zijn leuk (:


    @ Amy/Charissa, thanks. Ik ben helemaal in love. Ze zijn trouwens Cognac, bruin staat niet bij mijn jas :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @ Treelo: Heel stiekem kon ik Treelo niet uitstaan vroeger, hihi. Ik would altijd die muis zijn of diegene die in die vuilnisbak zit. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Nadal schreef:
    (...)

    @ Amy/Charissa, thanks. Ik ben helemaal in love. Ze zijn trouwens Cognac, bruin staat niet bij mijn jas :'D


    Ooh Cognac, haha wist ik veel (:

    Verbena schreef:
    @ Treelo: Heel stiekem kon ik Treelo niet uitstaan vroeger, hihi. Ik would altijd die muis zijn of diegene die in die vuilnisbak zit. (krul)

    Tetter blijft zo geniaal :'D Maar ik vond Treelo als naam leuker:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vond dat zo'n kutprogramma hè. Had er echt vreselijke hekel aan, en dan dat irritante lied aan het einde en aan het begin die beer zo van: "Je ruikt naar aardbeien!" Donder op of zo, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik vond dat zo'n kutprogramma hè. Had er echt vreselijke hekel aan, en dan dat irritante lied aan het einde en aan het begin die beer zo van: "Je ruikt naar aardbeien!" Donder op of zo, hahaha.

    Gisteren rook ik naar honing(krul)
    En hij schatte me op 4 jaar, lol. Kan je nagaan hoelang geleden het was :')
    Ik heb die kleurplaten nog liggen, nu ik ziek ben kan ik er weer eens één gaan inkleuren 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Net een Chili Chicken gegeten bij McDonald's, lekker joh (:

    Heyii!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hello Deem (:

    Lyon schreef:
    Net een Chili Chicken gegeten bij McDonald's, lekker joh (:

    Oooomg. Jij woont in Rotterdam toch? Ik was daar nog twee uur geleden of zo. FUCK.
    Echt, niet normaal guys, ik heb echt een gat in mijn hand. Net bijna tweehonderd euro weggegeven aan kleding bij Primark, Bershka, Pull&Bear en H&M. Deze winkels doen mij niet goed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Oooomg. Jij woont in Rotterdam toch? Ik was daar nog twee uur geleden of zo. FUCK.
    Echt, niet normaal guys, ik heb echt een gat in mijn hand. Net bijna tweehonderd euro weggegeven aan kleding bij Primark, Bershka, Pull&Bear en H&M. Deze winkels doen mij niet goed.

    Daar woon ik idd, waarom heb ik jou niet gezien ?? (:

    Lyon schreef:
    (...)
    Daar woon ik idd, waarom heb ik jou niet gezien ?? (:

    Ooooomg kut. Ik wist dat je op het Zadkine zat, ben daar echt zóo dichtbij geweest. Ging je naar de Mac daar bij de Bershka in het straatje? Want daar was ik rond half vijf of zo, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ooooomg kut. Ik wist dat je op het Zadkine zat, ben daar echt zóo dichtbij geweest. Ging je naar de Mac daar bij de Bershka in het straatje? Want daar was ik rond half vijf of zo, omygod.

    Nee, daar was ik niet, ik was ook rond half 5 nog in de stad
    omg, jammer dat ik je niet gezien heb