• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Goedzo schatjes! Doen waar je je goed bij voelt is zo belangrijk! <3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Goedzo schatjes! Doen waar je je goed bij voelt is zo belangrijk! <3

    Ja, als ik er dan geen baan bij vind, leer ik er wel iets bij via de LOI of zo, maar ik moet iets doen wat ik leuk vind anders houd ik het simpelweg gewoon niet vol.


    Chaos is a ladder.

    Vanmiddag om 16.00 uur het 4e stage gesprek van de afgelopen 4 weken:S


    ~

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Ja, als ik er dan geen baan bij vind, leer ik er wel iets bij via de LOI of zo, maar ik moet iets doen wat ik leuk vind anders houd ik het simpelweg gewoon niet vol.


    That's the spirit! Hahaa.


    Ik had echt het meest mooie gesprek ooit op school :'D Wat lekker simpel zijn jongens toch ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eindelijk hebben ze na 13 jaar de moordenaar van Marianne Vaatstra opgepakt:)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:50 ]


    ~

    Rafael, hij is TERUG <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Anderhalf jaar geleden is m'n nicht van toen zeventien bevallen van een dochtertje, nu haar zusje, van zeventien is de volgende. HAHAAHAH. Waar gaat dit heen, en mijn oma van vaderskant me maar haten en hun zo geweldig vinden en trots op hen zijn. I see why, it's so clear to me.
    Vandaag zie ik dat een oud klasgenoot verloofd is, zestien jaar. HAHAHA. WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD? OMYGOD.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Not surprised. Ik ken ook één tienermoeder die pas 16 is geworden. Dat kindje van haar is wel een schatje.


    Chaos is a ladder.

    Aislinn schreef:
    Anderhalf jaar geleden is m'n nicht van toen zeventien bevallen van een dochtertje, nu haar zusje, van zeventien is de volgende. HAHAAHAH. Waar gaat dit heen, en mijn oma van vaderskant me maar haten en hun zo geweldig vinden en trots op hen zijn. I see why, it's so clear to me.
    Vandaag zie ik dat een oud klasgenoot verloofd is, zestien jaar. HAHAHA. WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD? OMYGOD.

    Wat. Ik vind dat zo raar. :')


    ars moriendi

    Ik moet dit jaar dus overigens afmaken van de opleiding en dan mag ik eindelijk ergens anders heen. (hoera)


    Chaos is a ladder.

    Dit is ons langzaamste topic so far volgens mij LOL. x'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Dit is ons langzaamste topic so far volgens mij LOL. x'D


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)



    ars moriendi

    Well, atleast we tried, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:






    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:59 ]


    Chaos is a ladder.