• Ik was een tijd geleden begonnen aan deze anime maar ben toen niet verder gaan kijken omdat ik dacht dat het zo'n standaard verhaallijn zou zijn.
    Maar vannacht had ik een anime marathon en heb hem toen dus helemaal gekeken en echt; Wauw!
    Het is een hele leuke anime, heeft maar 13 episodes die elk zo'n 23 minuten duren. Dus het is wel snel uitgekeken.
    Maar het einde is ook zó geniaal! Het bevat zelfs een stuk geschiedenis wat echt is gebeurd. Echt amazing dat ze dat erin hebben verwerkt aangezien ik nogal een obessie heb met Vlad the Impaler (Vlad Tepes Dracula). Hehehe. :9~


    Simpele uitleg:
    De serie speelt zich af in een wereld waarin buiten het weten van de mensheid om een oorlog plaatsvindt tussen een geheime organisatie genaamd Hellsing, en een groep ondode wezens. Het sterkste lid van de organisatie is een eeuwenoude vampier genaamd Alucard. Ondanks de overwinningen van Alucard en Hellsing blijven de ondoden komen.
    Al vroeg in de serie maakt Alucard een vrouwelijke politieagent op haar aandringen tot vampier. In de rest van de serie wordt ze Alucards dienaar en moet ze om leren gaan met zowel het verlies van haar menselijkheid als met haar nieuwe krachten en verantwoordelijkheden.


    Nu krijg ik de neiging om mijn oude username terug te nemen. (cat)

    Online kijken (sites):
    GoGoAnime
    AnimePlus

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:09 ]

    YEEAAHH Hellsing!!

    Ik vind t intronummer geweldig!
    En de serie natuurlijk ook!


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    YEEAAHH Hellsing!!

    Ik vind t intronummer geweldig!
    En de serie natuurlijk ook!

    De muziek is echt geweldig inderdaad! ^^

    Hellsing is heel stoer getekend, moet er nog steeds een keer mee verder :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Hellsing is heel stoer getekend, moet er nog steeds een keer mee verder :'D.

    I agree, de tekenstijl is echt mooi. Ik wilde dat deze anime meer episodes had.

    Hellsing is echt vet, Alucard rules ;p


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!