• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn
    Ik grijnsde lichtjes, en begon nu geen en weer te bewegen. In mijn mond, er bijn& uit, in en uit. Mijn tong begon nu sneller te bewegen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze beweegde steeds harder, en ik voelde dat ik bijna aan m'n hoogtepunt zat. 'Caitlynn, please,' mompelde ik schor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Abrupt stop ik 'Qat is er, Harry?' Vraag ik zo serieus mogelijk. De leedvermaak is wel lichtelijk te horen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn stopte en vroeg wat er was. Gefrustreerde opende ik mijn ogen en keek haar doordringend aan. 'Alsjeblieft, doe het,' mijn stem klonk nog schorrer dan daarnet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Ik neem hem weer in mujn mond en beweeg wild heen en weer. Mijn tong schoot heen en weer.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    God zij dank ging ze weer verder, en ik sloot mijn ogen, gelukzalig kreunde ik. Mijn handen vonden een plekje in haar haren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ik ging steeds harder heen en wee, en heel zacht en voorzichtig knavbelde ik wat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn ging steeds sneller, en heel zacht voelde ik haar tanden. 'I-i-' verder kwam ik niet, waarna ik klaar kwam, en mijn goedje zo bij haar in de mond belandde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitltyn
    Snel kroop ik naar de rans van het bed en spuugde het spul in de srullenbak. Uk kroop terug naar Harry en ga naast hem liggen. 'Jouw beurt' zeg ik hees.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde naar haar, en drukte mijn lippen kort op die van haar. 'Je bent geweldig,' ik drukte mijn lippen weer op die van haar, maar nu voor een wat langere kus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    caitlynn
    Ik maakte me weer los en keek hem eigenwijs aan. 'ik zei jouw beurt' ik por hem in zijn zij. 'maak me gek' fluister ik in zn oor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [En dan duwt je moeder je broertjes en zusjes naar je toe, met een cadeautje met hun handen. En als je na even knuffelen het cadeautje openmaakt, ziet dat je moeder je voor was met een kaartje reserveren voor 1D en je die dan krijgt. Love my family]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik maak een sepastische beweging als ze me in mijn zij prikt, maar grijns uiteindelijk naar haar. Langzaam glij ik met mijn hand naar beneden en laat ik een vinger in haar glijden, zachtjes beweeg ik heen en weer. Uitdagend kijk ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eenhoornpoep schreef:
    [En dan duwt je moeder je broertjes en zusjes naar je toe, met een cadeautje met hun handen. En als je na even knuffelen het cadeautje openmaakt, ziet dat je moeder je voor was met een kaartje reserveren voor 1D en je die dan krijgt. Love my family]


    [ik wil er ook heen ]:O maar het is al uitverkocht, verdommde andere supersnelle fans ik ben vaak nog al langzaam dus *bonkt met haar hoofd tegen de tafel*]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    caitlynn
    Het laatste wat.ik zie is zijn uitdagende blik. Met mijn ogen dicht blijf ik genietend liggen. Een kreun verlaat mijn mond


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.