• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mikayla Carté
    Ik glimlach. ''Het is wel handig als je een shirt in je kluisje heb.'', zeg ik. Ik loop wat heen en weer. ''Nu verveel ik me.'', mompel ik. Ik ging tegen het automaat staan.

    [Inspiratie loos..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik luister naar zijn uitleg en glimlach even. 'Ik voel me vereerd,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik kijk naar boven en bijt op mijn lip. Hij wist ook al veel van mij, maar zeker niet alles. Hij wist niks van mijn thuissituatie. Hij wist nie dat ik bang ben om naar huis te gaan. Dat ik elke dag aangerand wordt en dat steeds erger wordt. Dat ik bang ben dat hij me gaat verkrachten. Dat hij me slaat als ik niet luister. En dat mijn moeder te zwak is hem uit huis te zetten dat ze haar troost maar in alcohol zoekt. Ik slik even. Ging ik iemand dat wel vertellen? Waarschijnlijk niet.
    Ik zwijg nog even nadenken. 'Zo erg ben je niet,' mompel ik. 'En ik hoop dat ze geduldig genoeg zijn om deze kant van je te leren.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    ''Mooizo' andwoord ik grijnzend, 'Nogsteeds mag jij bedenken wat je wilt gaan doen. Of we blijven hier gewoon liggen' Zeg ik en kijk naar de wolken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk naar de wolken boven me en sluit mijn ogen. 'Ik blijf hier nog wel even liggen,' mompel ik en open mijn ogen langzaam weer. 'Ik ben te lui om op te staan namelijk,' glimlach ik en trek mijn knieën op. 'Al is de grond hier wel vies,' grijns ik en kijk hem even aan. Ik kijk naar de wolken hoog boven ons hoofd. 'Wat zie jij in die wolk,' vraag ik hem en wijs naar een grote wolk boven ons hoofd. 'Ik vind het op een...' Ik denk na en bijt op mijn lip. 'Het doet me denken aan een hond.' Ik zucht even en laat mijn hand op mijn buik vallen. Ik bijt op mijn lip. 'Ben jij weleens bang,' vraag ik hem uit het niets en kijk hem langzaam aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Dat lijkt inderdaad op een hond' Beaam ik en kijk naar boven, 'Hoe bedoel je dat?' Vraag ik haar als ze vraagt of ik wel eens bang ben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    'Ik bedoel... Ben je wel is ban voor iets of iemand. Alsof je elke dag denkt, laat het niet gebeuren, alsjeblieft. Dat je het liefst van het balkon springt om je angst te vermijden, maar dat niets oplost. En elke dag hoop je om het niet mee hoeven te maken. Alweer of opnieuw. Niet zo'n angst als hoogtevrees, maar echte angst.' Ik kijk hem even aan. 'Heb jij dat?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël
    'Ja' Andwoord ik vervolgens, angst dat er nog iemand overleed waarschijnlijk 'Waarom vroeg je dat?' Vraag ik haar vervolgens uit nieuwschierigheid.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan. 'Wat voor een angst,' vraag ik zacht. Ik bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar boven. 'Ik vroeg me af of jij het had,' zeg ik zacht. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de lucht. Ik wilde het hem vertellen, maar ook weer niet. 'Misschien heeft iedereen die angst wel gewoon voor iets,' mompel ik en haal mijn schouders op. 'Vergeet het maar.' Ik haal mijn schouders op en bijt op mijn lip. Ik kijk hem aan en dan weer voor me uit. 'Vergeet dat ik dat gezegd heb.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waarom reageren eigenlijk zo weinig mensen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weet ik niet. Ik probeer zelf zo veel mogelijk te posten , ook via mijn mobiel :3 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Mikayla Carté
    Ik glimlach. ''Het is wel handig als je een shirt in je kluisje heb.'', zeg ik. Ik loop wat heen en weer. ''Nu verveel ik me.'', mompel ik. Ik ging tegen het automaat staan.

    [Inspiratie loos..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wil iemand met André praten?]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    |I do. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |I do. ^-^ |


    [Okee, André komt uit zijn les.]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    [Al een week of meer niet gepost :/]


    I don't want you to die, I want you to suffer.