• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Curlies schreef:
    Mikayla Carté
    Ik kijk haar twijfelend aan. ''Het zou kunnen werken..'', mompel ik. Bedenken.. Zo snel mogelijk. Maar misschien is dit de enigste kans die ik hem. ''Ik doe mee.'', glimlach ik. God , zoveel heb ik nog nooit geglimlacht in een uur.. Dit moest wel speciaal zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Hmm..' Mompel ik op haar eerste reactie, 'Bij.. Katherina en John, twee mensen die ik hiervoor nog niet kende en die ik een beetje.. onterecht heb behandelt.' Andwoord ik, tsja.. Ik was nou niet bepaalt heel erg aardig tegen ze geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk hem aan en knik. 'Zijn ze wel aardig,' vraa ik hem. 'En ben je daar enig kind zeg maar of is er nog een jonger kind.' Ik kijk hem aan en glimlach. 'Je hoeft op die vragen geen antwoord te geven hoor,' zeg ik hem en kijk hem even aan met een glimlac even. Ik kijk hem enkele seconde aan en dan weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Spraggan schreef:
    (...)
    [Ted, echt geweldig. Ik raad hem aan aan iedereen die hem nog niet gezien heeft.]


    |Is dat niet die kei seksistische film? Ik wilde hem ook zien maar mijn tante zei dat-ie 16+ was ;D |


    kindness is never a burden.

    Daniël
    'Ja, maar ik heb ze niet echt de kans gekregen om het te zijn. Ik was zelf nogal een zak' Andwoord ik, 'Alleen' Andwoord ik vervolgens en ga dan op de grond liggen met mijn handen achter mijn hooft. 'Ik weet het, maar ik doe het toch. In iedergeval nu nog.'


    Don't be like the rest of them, darling

    5HELLEY schreef:
    Robbie "Robert" Shapiro.
    Robbie nam afscheid van Cat en liep met Rex op zijn arm naar zijn kluisje die was versierd met oude tuutjes van zijn melkflessen. Origineel. Dat moest je toegeven. Hij keek naar de jongen naast hem. Die had zijn kluisje nog niet gepersonaliseerd. "Weet je al wat je gaat doen met je kluisje?" vroeg Robbie met een knikje.


    kindness is never a burden.

    Rosalie Lauren Angels

    'Dan zullen ze wel blij met je zijn,' zeg ik met een klein glimlachje en kijk hem aan. Ik ga liggen en kijk naar de tekeningen op de muur. 'Waarom ben je zo gesloten op school en vertel je me nu alles,' vraag ik zacht en kijk hem even aan. Ik bijt op mijn lip en kijk weer omhoog. 'Ik snap dat het moeilijk die nieuwe mensen te accepteren,' fluister ik zacht en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    'Perfect. Ik denk dat we morgen kunnen beginnen bij Karaoke Doke, die laten iedereen optreden. Als jij dan helpt zoveel mogelijk mensen te regelen, dan komen we al een heel eind,' zeg ik waarna ik weer naar de automaat loop en er nog een blikje drinken uithaal. 'Ik beloof je dat het het waard is,' Zeg ik dan waarna ik haar aankijk en tegelijkertijd mijn blikje openmaak. De cola sproeit eruit over mijn shirt heen. 'Shit shit shit,' mompel ik. 'Ik moet dit eruit zien te krijgen voordat het mijn shirt beschadigt,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mary carter
    "lijkt een goed plan.", zeg ik. Jade maakt nog een blikje frisdrank open , maar alleen dit keer spuit het helemaal over haar heen. "Wacht , ik heb nog reserve shirts in mijn kluisje." Ik rende als een speer naar mijn kluisje en haalde er een shirt uit. "hier" Ik gooide het naar Jade toe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    'Dan zullen ze wel blij met je zijn,' zeg ik met een klein glimlachje en kijk hem aan. Ik ga liggen en kijk naar de tekeningen op de muur. 'Waarom ben je zo gesloten op school en vertel je me nu alles,' vraag ik zacht en kijk hem even aan. Ik bijt op mijn lip en kijk weer omhoog. 'Ik snap dat het moeilijk die nieuwe mensen te accepteren,' fluister ik zacht en bijt op mijn lip.


    Daniël
    'agh, ik moet met mijn koppigheid toch iemand vertrouwen. En ik denk dat ik besloten heb dat jij dat bemt' zeg ik met een grijns. 'Ze zijn vast erg blij met me' voeg ik er lachend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rosalie Lauren Angels

    Ik luister naar zijn uitleg en glimlach even. 'Ik voel me vereerd,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik kijk naar boven en bijt op mijn lip. Hij wist ook al veel van mij, maar zeker niet alles. Hij wist niks van mijn thuissituatie. Hij wist nie dat ik bang ben om naar huis te gaan. Dat ik elke dag aangerand wordt en dat steeds erger wordt. Dat ik bang ben dat hij me gaat verkrachten. Dat hij me slaat als ik niet luister. En dat mijn moeder te zwak is hem uit huis te zetten dat ze haar troost maar in alcohol zoekt. Ik slik even. Ging ik iemand dat wel vertellen? Waarschijnlijk niet.
    Ik zwijg nog even nadenken. 'Zo erg ben je niet,' mompel ik. 'En ik hoop dat ze geduldig genoeg zijn om deze kant van je te leren.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jade West
    Ik trek mijn shirt uit en ben blij dat mijn hemdje nog droog is. Ik vang het shirtje van Kayla op 'thanks,' mompel ik terwijl ik het aantrek. Verbazingwekkend genoeg past het shirtje prima. 'je bent mijn reddende engel,' zeg ik terwijl ik de schade op mijn shirtje bekijk. Gelukkig valt het wel mee, als ik het maar koud was voordat ik het in de wasmachine doe.

    [ik ben een beetje inspiratieloos, dus sorry als het vreselijk is]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Allo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoi 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heey Jaims :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne