• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.

Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope
    Sinjin Van Cleef - 5HELLEY

Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)

Rollentopic

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[ ik ben er vanavond niet, ik ga naar de film]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Ben ik weer , met mijn boek THG Mockingjay :Y) in het Engels -_- ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

|Welke film? ^-^ |

kindness is never a burden.

Robbie "Robert" Shapiro.
    Robbie nam afscheid van Cat en liep met Rex op zijn arm naar zijn kluisje die was versierd met oude tuutjes van zijn melkflessen. Origineel. Dat moest je toegeven. Hij keek naar de jongen naast hem. Die had zijn kluisje nog niet gepersonaliseerd. "Weet je al wat je gaat doen met je kluisje?" vroeg Robbie met een knikje.

|Oeh. Hunger Games in English. In wanna read. ;D |

[Ik moet voor december 4 Engelse boeken uithebben :3 haha ]

Curlies schreef:
    [Ik moet voor december 4 Engelse boeken uithebben :3 haha ]

|Ik moet ook Engelse boeken lezen. Maar die zijn van de school zelf en veel te makkelijk naar mijn zin. Ik wil liever de Hunger Games of HP lezen or something. (;
    Aan hoeveel boeken zit je al? ;D |

5HELLEY schreef:
    (...)

|Ik moet ook Engelse boeken lezen. Maar die zijn van de school zelf en veel te makkelijk naar mijn zin. Ik wil liever de Hunger Games of HP lezen or something. (;
    Aan hoeveel boeken zit je al? ;D |

[Engelse boeken 1 haha , ik koop niet zo snel boeken. Maar ik ga na deze Lauren Conrad's boeken kopen :3 Ik moet ook nog 15 artikelen en aan het eind van het jaar min. 8 boeken en 30 artikelen , is voor een dossier die 12 keer meetelt D: ]

Curlies schreef:
    (...)

[Engelse boeken 1 haha , ik koop niet zo snel boeken. Maar ik ga na deze Lauren Conrad's boeken kopen :3 Ik moet ook nog 15 artikelen en aan het eind van het jaar min. 8 boeken en 30 artikelen , is voor een dossier die 12 keer meetelt D: ]

|Zo veel. Pff. Ik zou er geen doen aan zien. ;D Succes nog. |

5HELLEY schreef:
    (...)

|Zo veel. Pff. Ik zou er geen doen aan zien. ;D Succes nog. |

[Ugh ja , en dat de denken dat ik maar 12 ben.. Dank je , zal ik nodig hebben (: ]

WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Omdat ik het hier totaal niet ken en eerst te lui was om rond te kijken, mischien dat ik de supermarkt kan vinden of iets dergelijks maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt' Zeg ik grijnzend.

Rosalie Lauren Angels

Ik lach en kijk hem aan. 'Nee ik ken deze stad goed,' grinnik ik. 'het enige wat ik ken is het strand, het ventrum en dan dit hier.' Ik grijns even. 'Maar moet je nagaa hoe erg verdwaald ik was toen ik hier eindigde,' grinni ik en kijk hem lachend aan. 'Dus kies maar. Waar wil je heen?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

5HELLEY schreef:
    |Welke film? ^-^ |

[Ted, echt geweldig. Ik raad hem aan aan iedereen die hem nog niet gezien heeft.]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Daniël
    'Agh, al ik honger heb kan ik tenminste nog iets te eten kopen. Desnoots zelf een pizza maken' Zeg ik lachend en denk vervolgens na waar ik heen wil.. Strand.. Geen idee of ik daar heen wilde centrum was nou ook niet bepaalt gezellig.

Don't be like the rest of them, darling

Spraggan schreef:
    (...)
    [Ted, echt geweldig. Ik raad hem aan aan iedereen die hem nog niet gezien heeft.]

[Ik zag de trailer in de bios , en ik moest elke keer in de lach schieten :Y)]

Rosalie Lauren Angels

Ik kijk hem even niet begrijpend aan. 'Waarom heb je het ineens over pizza bestellen en alles?' Ik lach even en kijk hem vragend aan. Ik weet nog steeds niet waar hij heen wilt, dus blijf ik rustig zitten en kijk over het landschap. 'Bij wie woon je nu Daniël,' vraag ik hem en kijk hem aan. Zou hij die vraag vervelend vinden? Ik weet het niet, ik wist toch al van zijn ouders. Ik bijt op mijn lip en glimlach dan even.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Daniël
    'Hmm..' Mompel ik op haar eerste reactie, 'Bij.. Katherina en John, twee mensen die ik hiervoor nog niet kende en die ik een beetje.. onterecht heb behandelt.' Andwoord ik, tsja.. Ik was nou niet bepaalt heel erg aardig tegen ze geweest.

Don't be like the rest of them, darling