• Voor morgen moeten wij een onderwerp voor ons betoog inleveren.
    Nu, op de nieuwssites zie ik de bomen door het bos niet, dus nu vraag ik aan jullie, zouden jullie wat onderwerpen kunnen roepen?

    Daarbij moet ik even zeggen, ik zit op 5VWO, dus het niveau mag wel ietsjes hoger zijn dan de Q-stellingen, no offence..

    Tot nu toe;
    -politieke kleur kranten.
    (-meer discipline op scholen.)
    -orgaandonatie

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 10:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aparte klassen voor jongens en meisjes is een goed/slecht idee.

    Nederland moet de gulden terug.


    You are beautiful, you are love.

    Ik had voor mijn betoog 'Dierenbont moet helemaal verboden worden' Maar ik weet niet zeker of dat niveau hoog genoeg is, want ik deed dat vorig jaar, in 2vwo.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iets over de Europese Unie.
    Dat de EU goed is voor NL in een één of andere economische situatie.
    Verder kom ik niet, sorry.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had "Ontwikkelingswerk moet verboden worden". Het klinkt als een inkoppertje maar we hadden er na afloop een behoorlijke discussie over :'D Haha. Ik kan je er denk ik niet over hebben of je moet het over Euthanasie willen hebben?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik had "Ontwikkelingswerk moet verboden worden". Het klinkt als een inkoppertje maar we hadden er na afloop een behoorlijke discussie over :'D Haha. Ik kan je er denk ik niet over hebben of je moet het over Euthanasie willen hebben?


    Euthanasie is een goede, maar een al afgezaagde..
    Er is al zoveel over in het nieuws geweest.

    Wat bedoel je precies met ontwikkelingswerk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik deed het over Guantanamo Bay- niemand anders deed het ;P


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Euthanasie is een goede, maar een al afgezaagde..
    Er is al zoveel over in het nieuws geweest.

    Wat bedoel je precies met ontwikkelingswerk?


    Dat is werk dat mensen doen in ontwikkelingslanden (arme landen). Werk zoals zorgen voor schoon drinkwater/scholen/medicatie etc. toch? (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Dat is werk dat mensen doen in ontwikkelingslanden (arme landen). Werk zoals zorgen voor schoon drinkwater/scholen/medicatie etc. toch? (:


    Ah zo, oké. Ik dacht, weet je wel, dat kan iedereen toch zelf weten..
    Dus, vandaar..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barrelrider schreef:
    Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Patholoog schreef:
    (...)

    Euthanasie is een goede, maar een al afgezaagde..
    Er is al zoveel over in het nieuws geweest.

    Wat bedoel je precies met ontwikkelingswerk?


    Met ontwikkelingswerk bedoel ik dat het geld geven aan ontwikkelingswerk afgeschaft moet worden dus gewoon niet meer doen. Je kan er veel voor als nadelen van vinden dus dat moeten geen probleem worden. Hahaha. Maar misschien heb ik mijn argumenten liggen dan zal ik die even posten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omnivium schreef:
    (...)

    Dat is werk dat mensen doen in ontwikkelingslanden (arme landen). Werk zoals zorgen voor schoon drinkwater/scholen/medicatie etc. toch? (:


    Financieel want met vrijwilligers heeft de regering niet veel te maken dus dat kan je ook niet echt verbieden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is logischer dat je aangeeft dat je orgaandonor wilt zijn dan dat je het automatisch bent. (in België ben je automatisch orgaandonor als je sterft vanaf een bepaalde leeftijd, ik weet niet hoe dit in Nederland is)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?