• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik grijnsde en zette haar voorzichtig op de grond. Daarna nam ik de shampoofles op en stak die naar haar uit.
    "Alsjeblieft." grijnsde ik. Ik moest lachen, toen ik me bedacht dat we seks hadden gehad naar aanleiding van een fles shampoo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk naar Alexi, best wel zielig voor haar. Tijd om op een ander onderwerp over te gaan.
    'Ach, kerst duurt nog wel even. Maar duurt het ook nog lang voordat jullie gaan trouwen?' Vraag ik glimlachend aan haar. Ik kijk naar haar en dan even naar de ring aan haar hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik pak met een lachje de shampoo fles aan.
    'Dank je.'
    Ik pak de fles met zeep en geef die dan aan hem.
    'Wel zo eerlijk als jij dan ook de zeep krijg, niet?'
    En ik doe wat shampoo op mijn handen en begin mijn haren te wassen. De shampoo ruikt heerlijk en de aroma ervan verspreidt zich door de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach 'Ik weet niet, we zijn nog niet begonnen met plannen. Zin om een feestje te bouwen misschien?' lach ik en kijk haar aan. Ik pak Jake zijn flesje af en drink er wat van. 'Thanks Jake ik had geen zin om te lopen.' grinnik ik dan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grinnikte en begon mezelf in te zepen. Daarna ging ik onder de waterstraal staan, zodat het schuim van me af gespoeld werd. Even sloot ik genietend mijn ogen. Hoe snel kon ik van helemaal wanhopig verdronken in mijn herinneringen overstappen naar relax en genietend?
    Best snel blijkbaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze vertelt dat ze nog niet begonnen zijn met plannen en ik knik. Dan vraagt ze of ik zin heb om een feestje te bouwen. Nee. 'Ach, een bruiloft verdient toch een leuk feestje?' Zeg ik glimlachend. Ik kan niet veel meer verdragen, dus heb ik er geen zin in. Maar dat hoeft niemand te weten. Ook Jake niet.

    Luna Day
    Ik heb mijn haren al uitgespoeld terwijl Chad zich stond in te zepen en nu spoelt hij zijn lichaam af. Ik grijns wanneer hij zijn ogen sluit. Voorzichtig breng ik mijn arm naar de kraan en draai het warme water uit waardoor het water ijs koud wordt en ik zorg ervoor dat ik onder de douche vandaan ben en lach dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Daar heb je een punt maar liever maak ik er niet zo'n heibel van. Gewoon in een kleine kring of zo.' zeg ik zachtjes en zucht dan. 'Ik ga zwemmen. Zin om mee te gaan?' vraag ik hen. In feite hoeft het niet, het meer is nu toch een veiligere plek nu dat ding weg is uit het water. Straks kan ik nog altijd naar oma gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Een geschrokken schreeuw kwam over mijn lippen en ik sprong vanonder de douche vandaan. Toen keek ik haar vermanend aan.
    "Dus... jij wilt het zo spelen." zei ik en trok mijn wenkbrauwen op. Ik grijnsde en sprong op haar af. Genadeloos sloeg ik mijn armen om haar heen.
    "Geen genade" gromde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Een klein feestje;' zeg ik dan met een fake glimlach. 'Zodat het toch gevierd wordt, maar niet te uitbundig?' Het is slechts een voorstel, want alle keuze gaat natuurlijk naar Alexi en Axton. Het bruidspaar. Dan vraagt ze of we zin hebben om mee te zwemmen. Ik kijk even naar Jake. Ik heb nergens meer zin in. 'Ik moet nog huiswerk maken voor school,' zeg ik dan. 'Dus een ander keertje.' En weer de glimlach. 'Want anders word ik dadelijk nog van school afgekickt.'

    Luna Day
    Ik lach geamuseerd als er een schreeuw over zijn lippen komt. Ik kijk naar hem en grijns. Dan klinken zijn woorden onheilspellend. Hij springt op me af en ik wil wegspringen maar ik ben te laat. Hij slaat zijn armen om me heen en ik krijg het gelijk ook koud. 'Geen genade,' gromt hij. Ik lach. 'Aha, dus je gaat de baas over me spelen?' Vraag ik dan. 'Bepalen wanneer ik genade krijg, ik weer warmte krijg?' En ik kijk hem onschuldig aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Hmm, zo had ik er nog niet eens echt over nagedacht.
    "Ja." zei ik dan en sleurde haar een paar meters verder tot we vlak voor de nog steeds koude douche stonden. Ik wachtte nog even voor ik haar eronder zou duwen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en sta op. Er is iets met Les maar ik wil het haar niet vragen nu Jake er bij is. 'Ik jij praten.' gebaar ik haar achter Jakes rug en loop naar mijn kamer voor mijn zwemgerief. Ik glimlach vertedert als ik Axton zo lief zie slapen en pak een handdoek en zwemkleren. Dan loop ik naar het bos en kleed me snel om als ik zeker weet dat er niemand in de buurt is. Ik neem een aanloop en duik in het koude water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Eigenlijk is het wel iets geschift eh... het is eind oktober...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {wow... dat is hier plots stil xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja ze slapen zkr?? WAKEY WAKEY IEDEREEN !!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'