• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens

    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Chad tilt me dan ineens op, alsof hij gedachten kan lezen. Ik sla mijn benen om zijn middel en klem die stevig vast zodat hij gelijk al iets dieper bij me naar binnen komt. Hij drukt me tegen de muur en begint dan met hard en snel te stoten. Het voelt als puur genot en ik leun met mijn hoofd tegen de muur terwijl ik luid kreun. Ik voel hem diep in me en het voelt geweldig. 'Chad,' kreun ik dan. En ik bijt op mijn lip. Mijn ogen zijn gesloten van genot. Mijn handen zijn verstrengelt in zijn haar en trekken er zacht aan.

    Leslie Day
    Ik glimlach om haar woorden, en Jake legt zijn arm om me schouders en ik kijk even opzij naar hem. 'Dat kan ik begrijpen, dat je daarvan schrikt.' ik kijk terug naar Alexi en dan vraagt ze of ik kinderen wil. Ik grinnik zachtjes, 'Ja, ik wil ook kinderen. Maar alleen als ze van Jake zijn.' En ik leun tegen Jake aan terwijl ik Alexi aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach door haar woorden en kus haar zachtjes. 'Beter even wachten he.' zeg ik dan zachtjes. Ik besluit maar mee te doen met het gesprek. 'Voor wanneer is het denk je?' vraag ik Alexi. 'Voor of na kerstmis?' Ze haalt haar schouders op. 'Geen flauw idee.' grinnikt ze en kijk weer even naar Les. 'Wat ga je doen met Kerst?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grom zacht, terwijl het warme, tintelende gevoel zich weer door mijn lichaam verspreidde. Ik hoorde haar mijn naam kreunen en moest er licht om grijnzen. Ik drukte wat kusjes in haar nek en voerde het tempo nog wat meer op.
    "Luna." kreunde ik dan. Het feit dat ik eerder moest grijnzen, toen zij hetzelfde deed, al helemaal vergeten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en zegt dan, 'Beter even wachten hè?' Ik grinnik kort en kijk hem aan. 'Tot wanneer, tot ik ouder ben?' Vraag ik plagend. 'Want dan kan je nog lang wachten. Maar nee, ik vind wachten niet erg.' Ik kijk weer naar Alexi en ze vraagt wat ik met kerst doe. 'Jake heeft me bij hem thuis uitgenodigd,' zeg ik glimlachend. 'En jij?'

    Luna Day
    Ik hoor hem grommen, dat is aantrekkelijk. Wild. Hij drukt kusjes in mijn nek en kreunt dan ook mijn naam. Dat doet me grijnzen. Hij heeft het tempo nog meer opgevoerd en dat doet me nog meer kreunen. Hij is zo groot, en dat is zo lekker. Ik ben bijna op mijn hoogtepunt. Bijna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Smakelijk!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Het vertrouwde gevoel trok door mijn onderbuik, waardoor ik voelde dat ik bijna ging komen. Ik stootte nog wat sneller en dieper om ons beiden te stimuleren. Mijn lippen waren opgehouden met kusjes te drukken in mijn nek, omdat ik me gewoon concentreerde op het bijna-komen. Alleen mijn ademhaling, die versneld was, streek nu nog over haar huid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Ik heb mijn ogen weer gesloten en hij stoot nog harder en dieper in me en het is, 'Geweldig.' Zijn gejaagde ademhaling in mijn nek zorgt ervoor dat er een rilling door me heen trekt en dan kom ik met een luide kreun klaar en mijn borstkas gaat op en neer en mijn greep aan Chad verslapt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, misschien blijf ik hier of ga naar mijn oma of zo... mijn ouders is dus geen oplossing meer.' en ik glimlach flauw. Even komt de krop weer in mijn keel maar ik slik alles weg en kijk hen weer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik kom vlak na haar klaar. Hijgend gleed ik uit haar en greep haar stevig beet, zodat ze niet zou vallen.
    "Dit is gewoon... fenomenaal." mompelde ik en grijnsde zelf om mijn vreemde woordkeuze.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [bored... stom frans :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haat het ook, pff }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik snap er de bal van... kunne ze da ni gwn laten vallen en 5 uur engels geven ipv 3 uur frans en 2 uur engels?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze geen idee heeft, naar haar oma of gewoon op school blijft ofzo. 'Ik kan ook niet naar mijn ouders,' zeg ik dan. 'En ik ben niet van plan om gezellig te doen met Luna. Dus Thsjaa.' En ik glimlach kleintjes naar Alexi. 'En ik neem aan dat jij het gewoon viert met Axton?' Vraag ik aan haar. 'En misschien met nog twee anderen..'

    Luna Day
    Hij grijpt me stevig beet en ik glimlach om zijn woorden.
    'Het was inderdaad verdomd goede seks,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht.
    Dat gevoel. Ik kan het niet plaatsen. Wil het niet plaatsen. Het gaat vanzelf wel weer over. Ik krijg mijn kracht weer terug en ga weer goed.. Zitten. Chad heeft me namelijk nog steeds opgetild.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach lichtjes en kijk naar de tafel. 'Ik weet niet, als hij bij zijn familie wil zijn, ben ik daar niet echt welkom volgens mij...' zeg ik en ga onbewust even met mijn hand over mijn buik. Misschien worden het wel kerstkindjes...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'