• Ik weet niet waar dit moet maar ja.
    Haai piepz. =')
    Ik heb dus een 'auto'ongeval gehad. Ik ben omvergereden door een auto, is dat een auto ongeval? Pak van wel, maar dus. Het moment dat die auto mij aanrijd, en wanneer ik op de grond val. Dat kan ik mij dus totaal niet meer herinneren. Dat heb ik nooit gekunnen, nu vraag ik mij af of dat raar is?
    Ik had niet veel schade opgelopen, wel een dubbele enkelbreuk. Ik moest maar liefst 9 weken in de gips >< Maar bon. Dat is alweer bijna 5 jaar geleden.
    Ik heb er eigenlijk geen trauma van overgehouden of zo. Ik ben eigenlijk helemaal niet meer bang van auto's, wat ik in begin wel was als ik weer alleen naar school moest.
    Lichamelijk heb ik er ook geen letsels aan over gehouden. Enkel als ik lang moet wandelen mank ik wel. Maar ja. Niet meer dan normaal. Maar echt, mijn been zag er niet uit toen. ><

    Dus, is dat normaal dat ik me dat moment niet meer herinner?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, dat is echt normaal. Hoef je, je zeker geen zorgen over te maken. Ik heb een paar jaar geleden meegemaakt dat een jongen vlak voor mijn neus werd aangereden. ._.
    En zo'n gebeurtenis is niet te beschrijven, eigenlijk! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat gaat zo snel dat dat volgens mij wel normaal is. ^^


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Dat gaat zo snel dat dat volgens mij wel normaal is. ^^

    Ja, dat ging echt enorm snel...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb ook een auto ongeval gehad 2 jaar geleden!
    Ik was keihard tegen een busje op gereden die nog even snel door rood ging... als ik iets later was geweest was ik er waarschijnlijk niet meer zei die man!
    Maar ik kan me er ook niks meer van herinderen behalve dat... Ik weet niet dat ik viel ik weet nieteens meer hoe het precies gebeurde dit is wat ik gehoord heb, Maar ik had dan ook een zware hersenschudding dus daar kan het ook aan liggen!


    dream, dare, fly!

    Ja , dat is heel normaal (:
    En trouwens, dat wist ik helemaal niet ;o

    ANNExROCKT schreef:
    Ik heb ook een auto ongeval gehad 2 jaar geleden!
    Ik was keihard tegen een busje op gereden die nog even snel door rood ging... als ik iets later was geweest was ik er waarschijnlijk niet meer zei die man!
    Maar ik kan me er ook niks meer van herinderen behalve dat... Ik weet niet dat ik viel ik weet nieteens meer hoe het precies gebeurde dit is wat ik gehoord heb, Maar ik had dan ook een zware hersenschudding dus daar kan het ook aan liggen!

    Ik had niets buiten een dubbele enkelbreuk. En dat vind ik raar, want ik moet toch hard gevallen zijn. >< Maar ik was blij dat ik niets anders had. :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik denk dat het wel normaal is, een beetje. Soort van trauma? Denk ik.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Halcyon schreef:
    (...)
    Ik had niets buiten een dubbele enkelbreuk. En dat vind ik raar, want ik moet toch hard gevallen zijn. >< Maar ik was blij dat ik niets anders had. :')


    Haha jah daar moet je maar blij om zijn! (:
    Maar zulke dingen gebeuren echt heel snel net zoals ze hier boven al zeiden, dus het is best wel normaal dat je het niet meer weet ;)


    dream, dare, fly!

    Hmm.. mijn mama heeft dat ook al eens gehad, maar zij herinnert het wel. Ze voelde de auto tegen haar heup, ze draaide, viel op de grond, met haar arm nog eens tegen de wagen en dat allemaal in minder dan een second. Tjah.., ik denk toch dat ze het nog herinnert, of wel voelde ze het na het ongeval de pijn. Maar dat is alweer vier jaar geleden en nu is ze 1/3 gehandicapt.


    You'll never dream alone. <3

    Uncommon schreef:
    Ja , dat is heel normaal (:
    En trouwens, dat wist ik helemaal niet ;o

    Nee, dat klopt. Maar ik denk er eigenlijk bijna nooit meer aan. Er gaan soms weken voorbij zonder ik eraan denk >< En het komt ook niet altijd in me op om het te vertellen. :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BoIsRawr schreef:
    Hmm.. mijn mama heeft dat ook al eens gehad, maar zij herinnert het wel. Ze voelde de auto tegen haar heup, ze draaide, viel op de grond, met haar arm nog eens tegen de wagen en dat allemaal in minder dan een second. Tjah.., ik denk toch dat ze het nog herinnert, of wel voelde ze het na het ongeval de pijn. Maar dat is alweer vier jaar geleden en nu is ze 1/3 gehandicapt.

    Oh dat is erg... Helemaal niet te vergelijken met dat van mij dan. Ik houd er niets van over.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik denk wel dat dat normaal is..
    Ben blij dat je er geen 'trauma' aan over hebt gehouden, ik heb ong. een jaar geleden ook een auto ongeluk gehad en ik krijg het doodsbenouwd bij stoplichten laat staan als iemand opeens remt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Ik denk wel dat dat normaal is..
    Ben blij dat je er geen 'trauma' aan over hebt gehouden, ik heb ong. een jaar geleden ook een auto ongeluk gehad en ik krijg het doodsbenouwd bij stoplichten laat staan als iemand opeens remt.

    Dat kan ik geloven. En ik ben zeker blij dat ik er geen trauma aan over heb gehouden.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Halcyon schreef:
    (...)
    Nee, dat klopt. Maar ik denk er eigenlijk bijna nooit meer aan. Er gaan soms weken voorbij zonder ik eraan denk >< En het komt ook niet altijd in me op om het te vertellen. :')

    Oke, nja, het is eigenlijk wel goed dat je er (bijna) nooit aan denkt :Y)

    dat is helemaal normaal
    ik was eerst ook aangerede en ik herinner me niets meer van die hele dagxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..