• Moonlight Falls
    Het stadje Moonlight Falls werd gecreëerd gedurende de eerste wereldoorlog en werd gevestigd in de verre bossen van Virginia. Het stadje werd een zwarte bladzijde uit de geschiedenis gezien de vele, onopgeloste moorden en vermisten die door de stad zijn opgegeven. Moonlight Falls wist zich echter te herpakken en een nieuwe plek in de samenleving te veroveren. Nu, jaren later, begint alles echter opnieuw. Onopgeloste moorden, verdwijningen, ontvoeringen en een dood spoor.

    Uitleg
    Zoals te verwachten viel zijn het niet zomaar 'mensen' die achter dit alles zitten. Het zijn een soort 'onsterfelijken'. Geen vampiers, zoals je zou vermoeden. De meesten zijn gebeten, anderen zijn zo geboren. Onsterfelijken groeien tot een bepaalde leeftijd waarna ze steeds vaker en meer naar bloed beginnen te snakken. Na een periode is dat alles waarmee ze zich nog kunnen voeden, en merken ze hun verandering pas echt op. Velen zijn sneller, sterker, knapper, intelligenter en noem zo maar op. Ze hoeven echter niet oorspronkelijke Moonlight Falls'ers te zijn. Vaak verhuizen zij pas na hun verandering naar Moonlight Falls omdat het stadje iets vertrouwds heeft voor hen. Naast dat de meeste onsterfelijken zo geboren worden, kun je ook een onsterfelijke worden doormiddel van een beet. Een onsterfelijke heeft een soort gif dat een roes met zich meebrengt. Als de roes lang genoeg duurt, verspreid het gif zich door het lichaam en zet dat uiteindelijk de stofwisseling stil. In die periode ontwikkelen zich dan uiteraard ook de andere kenmerken. Onsterfelijken zijn te herkennen aan hun bloeddorst, aparte oogkleuren en hun vorm van leven. Ze zijn te doden met vuur, een staak door hun hart en onthoofding. Je kunt ze echter ook enorm verwonden met heilige voorwerpen.

    Regels
    Ik wil geen Mary Sue's, of mensen die zich overal uit redden. Zelfs onsterfelijken zijn niet perfect. Daarnaast zoek ik mensen die meer dan vijftien regels per post typen en niet te vaak off-topic gaan. Ervaren rpg'ers die weten hoe ze in teamverband moeten spelen in plaats van enkel 'jongen x meisje'.
    Onthoud dat mensen naast quizlet een leven hebben en niet 24/7 reacties schrijven. Post dan ook niet te veel, dat is vervelend voor de mensen die niet zo vaak op de computer kunnen. Verdere regels lijken me duidelijk, niet?


    Meedoen
    Vul dit lijstje volledig in en zo uitgebreid mogelijk. Ik keur je personage eerst voor je erbij staat, dus zo lang ik niet heb gekeurd is er niets zeker.

    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (+ bij onsterfelijken de echte leeftijd)
    Uiterlijk: (+ beschrijving)
    Karakter: (+ zo uitgebreid mogelijk met plus en min punten)
    Extra: (niet verplicht)


    Rollen
    Onsterfelijken:
    Chyra Amycah Mansley - Leave
    Rose Annabeth Clifford Gipsy
    Jade 'Icy' Mearon - Noxious

    Max Noah Hunter - Bagoly
    Ryder Jason Fuller - Tortura
    Louis Vorigan Xavier Wallister - Flitwick
    Jayy Kilian Von Monroe - Lamebrain


    Kenner van de onsterfelijken (kan zowel jager als iemand die er één wil worden zijn. Wees creatief.)
    Finn Oliver Parks - Realist
    Matt Graham - Gipsy

    Cristina Evangelina Melendez - Daemon
    Patience Cassia Phillips - Tortura


    Overige mensen:
    oneindig
    Hennah Oliva Skyse - Realist
    Kaitlyn Maria Reid - Bagoly

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:59 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Onsterfelijke
    Volledige naam: Chyra Amycah Mansley
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16 (18)
    Uiterlijk:
    Chyra draagt het uiterlijk van de onschuld zelve. Ze is te herkennen aan haar hazelnootkleurige irissen die altijd een uitdagende blik verbergen. Ze is trots op haar roomblanke huid en de honingbruine lokken die in halve krullen langs haar lichaam vallen. Ze heeft een opmerkelijk klein gestalte, maar weet met haar aanwezigheid genoeg te doen om dat feit te verbloemen. Ze is namelijk maar 163cm groot. Daarnaast heeft ze vrij aanlokkelijke rondingen, met een slank tot tenger gebouwd lichaam. Sinds haar ontwikkeling tot onsterfelijke, is ze voornamelijk veel leniger en gracieuzer geworden. Iets dat haar wel aanstaat nu ze dat in haar voordeel kan gebruiken. Vooral mannen zijn erg gebaat bij Chyra's uiterlijk. Ze weet deze echter precies aan het lijntje te houden en is zelf vaak opzoek naar een 'buitenstaander' een soort jongen die haar vader liever zou afschieten. Want ondanks haar lonkende uiterlijk, blijft ze een bijzonder gevaarlijk vuur waar je - je handen écht niet aan wilt branden.




    Karakter: Chyra is een avontuurlijke persoonlijkheid die zich graag bezighoud met uitdagingen. Ondanks haar onschuldige imago weet ze prima dat ze in de smaak valt bij het andere geslacht en gebruikt ze dit ook in hun tegendeel. Ze is dol op spelletjes, martelingen en bloed. Ze is een tikje duister aan de binnenkant, maar weet dit zo goed als te verdoezelen wanneer ze in gezelschap is. In haar jeugd heeft ze een keiharde opvoeding gekregen en een kerske scholing en dat is ze nog niet vergeten. Ze is een jongedame met compassie en een aparte aantrekkingskracht, maar kan ook ongenadig hard zijn en heeft diverse manieren om iemand volledig kapot te maken. Hoe graag ze ook in de gedachten van anderen zit: ze houdt iedereen die ook maar enige bedreiging vormt graag aan een gepast lijntje. Gezien haar formaliteit en nette afstamming weet ze een prima toneelstuk op de voeren in het bijzijn van anderen, maar zodra ze op jacht is zal die voorbeeldige onschuld al snel van haar afvallen. Chyra is gesteld op haar titel in Moonlight Falls en weet hoe prettig het is om gezien te worden als de onbereikbare dochter van de burgemeester. Haar moeder overleed in haar kindertijd en ze weigert ooit over haar dood te spreken, wanneer dit echter wel voorkomt zul je zien dat achter de harde, verleidelijke dame een bijzonder kwetsbaar zieltje is verborgen. Chyra heeft het moeilijk met de banden die erg befaamd zijn onder de onsterfelijken: velen verwachten dat zij direct toehapt op hun aanwezigheid en dit maakt juist dat ze de nieuwe generatie een tikje veracht. Ze is nog vrij nieuw in het vak, maar gezien haar onsterfelijke stamboom toch een aanzicht in de onderwereld. Naast het feit dat ze een ongelooflijke bitch kan zijn, doet het zich zo nu en dan ook voor dat ze een teer zieltje heeft. Achter het sadisme waarin ze zich vaak verstopt, treurt ze ergens nog steeds om de plotselinge dood van haar moeder en het feit dat niemand ooit oprechte liefde met haar heeft kunnen delen. Ze weet dat haar vader van haar houd, maar dat is voor haar niet het zelfde.
    Extra: Chyra is de dochter van de burgemeester van het stadje en daarom een bekend gezicht tussen de plaatselijke bevolking.

    Finished her personality.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:33 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil wel een onsterfelijke vrouw reserveren, vul hem dadelijk in.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Staat erbij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil misschien nog wel iets reserveren, maar ik weet nog niet wat...


    Your make-up is terrible

    Geen haast. Ik ben niet van plan om hem nu al open te gooien, dus er is nog tijd zat.
    Tired as hell.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mohawk schreef:
    Ik wil wel een onsterfelijke vrouw reserveren, vul hem dadelijk in.


    † Love? I want to sleep.

    Rol: Onsterfelijke vrouw
    Volledige naam: Rose Annabeth Clifford
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Uiterlijk 18, werkelijkheid 120
    Uiterlijk:

    Met haar 1m68 en haar erg slanke lichaamsbouw is Rose een zeer opvallende verschijning. Ze heeft felgroene ogen die tot het diepst van je ziel kunnen kijken en waar geen geheimen veilig voor zijn. Haar zalmroze lippen staan meestal in een zelfzekere glimlach en laten ook af en toe een hagelwitte rij tanden zien. Ze heeft van nature deze blonde krullen die tot net onder haar schouders reiken. Rose heeft een erg streng gezicht en kijkt vaak erg gemeen, hoewel ze dat meestal zelf niet doorheeft. Ondanks haar slanke lichaamsbouw, heeft ze toch rondingen op de juiste plaatsen.
    Karakter: Rose is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze is brutaal, koppig, laat zich door niemand doen en heeft een bepaalde trots over zich heen, toch is ze niet arrogant. Rose heeft een bloedhekel aan mannen die denken dat ze meer zijn dan een vrouw en daar kan ze zich dan ook uitzonderlijk kwaad in maken. Als ze kwaad is, begint ze meestal sarcastisch te doen of begint ze te schelden en steek dat niet onder stoelen of banken. Aan de andere kant, is Rose een zeer opgewekt meisje met een goed gevoel voor humor en weet altijd antwoord op alles. Soms is ze wat aan de onhandige kant, maar dat lacht ze meestal gewoon weg. Als ze een jongen leuk vindt, wordt Rose nog onstuimiger als anders en wordt ze meestal wat verlegen. Rose heeft ook een uitzonderlijk talent om in de problemen te komen, maar weet altijd wel weer weg te komen op de één of andere manier. Rose is dol op avontuur en gevaar, ze kickt er een beetje op en zoekt daarom soms ook zelf de problemen wat op. Hou haar liever te vriend, anders kan ze je het leven wel eens zuur maken, ze is namelijk enorm wraakzuchtig.
    Extra: Rose is afkomstig uit Ierland, maar verhuisde naar Moonlight Falls zodra ze merkte dat ze anders was en ze besefte dat ze niet langer veilig was. Ze is zo geboren, al weet ze niet echt van wie de genen komen aangezien haar ouders haar achterlieten in een weeshuis nadat ze niet voor haar konden zorgen.


    Pfoew, het kostte me enige moeite om een leuk plaatje te vinden D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    +abo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm, ik vind dit best wel erg op mijn RPG lijken maar goed...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We hebben ook nog jongens nodig (:
    Als er niemand toehapt maak ik misschien nog een mannelijke kenner.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel een vrouwelijke kenner reserveren :3

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:26 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Khione schreef:
    Hmm, ik vind dit best wel erg op mijn RPG lijken maar goed...


    Ach joh, niet zo zeiken. Het is een standaard RPG, er zit niet echt een verhaallijn in dus je hoeft je RPG niet zo te beschermen. Zo bijzonder is het niet. :'D


    everything, in time

    Ik wil wel een jongen reserveren die al van de vampiers weet :)

    Doe mij maar een mannelijke onsterfelijke.(:


    everything, in time

    Ik zal alle reserveringen erbij zetten, en de rollen die al aangemaakt zijn even doorlezen. Was vandaag in de stad dus zal de lijst nu opdaten.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.