• CoverCreation


    CoverCreation, oftewel een klein plekje voor mezelf om aanvraagjes aan te nemen en tussendoor - wanneer ik tijd heb - wat te kunnen photoshoppen. Zoals je in m'n voorbeeldjes kan zien, heb ik een welbepaalde stijl voor m'n covercreaties. Daarbij hou ik over het algemeen de standaardmaat breedte 350px bij hoogte 200px aan. Dit kan eventueel aangepast worden, mocht je dat willen.






    Ook heb ik natuurlijk een klein lijstje dat ingevuld zou moeten worden, want anders kan ik natuurlijk niets maken.

    Titel: *Optioneel
    Tekst: *Optioneel
    Lettertype: Heb je zelf geen specifiek lettertype? Beschrijf wat je ongeveer in gedachten heb.
    Beschrijving Storie: *Optioneel

    Foto's: Ik hoef geen topkwaliteit, maar uiteraard geldt: hoe beter de foto's, hoe beter het resultaat. Ik gebruik niet overdreven veel verschillende plaatjes in een cover, dus hou hier rekening. Uiteraard heb ik wel een voorliefde om te kunnen kiezen uit verschillende foto's aangezien ik zo veel meer kanten op kan met m'n inspiratie. Dit is natuurlijk niet noodzakelijk. Ik vind het niet erg om eventeel zelf foto's te zoeken, maar wees dan duidelijk in wat je zoekt.

    Achtergrond(en): Bij een cover hoort natuurlijk ook een achtergrond, of een blend van verschillende achtergronden. Meestal gebruik ik deze voor de kleur, maar dit is niet noodzakelijk. De kleuren kan ik aanpassen mocht je daar een voorkeur voor hebben. Hierbij geldt ook dat ik een voorliefde heb om te kunnen kiezen, maar dit is opnieuw niet noodzakelijk.



    Finished List
    ~ Yoda
    ~ Seaver
    ~ Ianto
    ~ SorrowPayne

    TO-DO-LIST
    ~ 1DreamerX
    ~ Kyoshi
    ~ Hybrids
    ~ Spongebobb
    * Sta je in deze lijst, geef je naamsverandering door om verwarring te voorkomen

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:12 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Yoda: Ik heb eens een probeersel gedaan. Als je hem niet goed vind, dan moet je het zeggen want dan maak ik gewoon een andere tot je tevreden bent (:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 21:51 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben echt fan van jouw covers!

    Tekst: Mystic Souls | TVD
    Foto's:
    1. Deze wil ik graag op de achtergrond. Als het kan, wil ik hem iets subtieler, dus hij moet niet te overheersend zijn.
    2. Deze iets op de voorgrond (hoofdpersoon), je mag zelf kiezen waar hij het mooist is.
    3. Het verhaal gaat over vampiers, dus deze mag ook wel iets meer naar voor, niet te veel.
    4. Er komen ook weerwolven in het verhaal voor, maar deze hoeft niet zo veel naar voren als de foto van de hoofdpersoon (zou je ook het CW logo eruit willen laten?)
    5. Deze mag je in een hoek doen, maar niet té onopvallend. Als je er echt niet uitkomt, mag je de jongen links er wel uit halen, want die is niet zo belangrijk.

    Lettertype: Maakt niet uit als het maar wat mysterieus is, maar wel goed leesbaar. Maar geen sierletters, als het kan.
    Sfeer: Mysterieus en iets sinister.
    Kleur/zwartwit: Het liefst in kleur, maar niet té veel kleur verschillen tussen de foto's.
    Extra informatie: -

    Ik hoop dat het zo lukt ^^.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik ben echt fan van jouw covers!

    Tekst: Mystic Souls | TVD
    Foto's:
    1. Deze wil ik graag op de achtergrond. Als het kan, wil ik hem iets subtieler, dus hij moet niet te overheersend zijn.
    2. Deze iets op de voorgrond (hoofdpersoon), je mag zelf kiezen waar hij het mooist is.
    3. Het verhaal gaat over vampiers, dus deze mag ook wel iets meer naar voor, niet te veel.
    4. Er komen ook weerwolven in het verhaal voor, maar deze hoeft niet zo veel naar voren als de foto van de hoofdpersoon (zou je ook het CW logo eruit willen laten?)
    5. Deze mag je in een hoek doen, maar niet té onopvallend. Als je er echt niet uitkomt, mag je de jongen links er wel uit halen, want die is niet zo belangrijk.

    Lettertype: Maakt niet uit als het maar wat mysterieus is, maar wel goed leesbaar. Maar geen sierletters, als het kan.
    Sfeer: Mysterieus en iets sinister.
    Kleur/zwartwit: Het liefst in kleur, maar niet té veel kleur verschillen tussen de foto's.
    Extra informatie: -

    Ik hoop dat het zo lukt ^^.


    Thnx voor het compliment (bloos)

    Je bent in ieder geval erg specifiek in wat je wilt mihi. Ik hoop dan ook dat ik aan je verwachting kan voldoen, maar ik vrees er een beetje voor dat ik niet alle foto's kan gebruiken. Ik ga in ieder geval m'n best erop doen en zoveel mogelijk proberen uit te werken wat je in gedachten hebt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Thnx voor het compliment (bloos)

    Je bent in ieder geval erg specifiek in wat je wilt mihi. Ik hoop dan ook dat ik aan je verwachting kan voldoen, maar ik vrees er een beetje voor dat ik niet alle foto's kan gebruiken. Ik ga in ieder geval m'n best erop doen en zoveel mogelijk proberen uit te werken wat je in gedachten hebt (:

    Haha, veel info is denk ik toch wel handig. Ach als je er echt niet uitkomt, mag je foto 4 er wel uithalen.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Haha, veel info is denk ik toch wel handig. Ach als je er echt niet uitkomt, mag je foto 4 er wel uithalen.


    Het is inderdaad handig want het zorgt ervoor dat ik weet wat iemand wilt, maar anderzijds is het juist lastiger aangezien ik ook beperkt ben in m'n vrijheid en me dus in echte bochten moet wringen om het resultaat te krijgen wat er gevraagd wordt. Maar ik ga het zoiezo proberen en als het echt echt niet lukt dan laat ik wel iets weten (;

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:24 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je maakt echt buitengewoon mooie covers! Zou je een verhaal willen maken voor mijn verhaal dat gaat over Twilight?

    Titel: Forever
    Tekst: -
    Lettertype: Graag iets wat elegant is, maar ook eng tegelijk. Zou het Twilight lettertype mogelijk zijn?
    Beschrijving Storie: Anastasia is een jonge vrouw die leeft bij de Denali coven. Ze is gevonden door Kate en Tanya nadat ze was aangevallen door een andere vampier. Sindsdien leeft Anastasia bij hun. En wanneer de Cullens willen dat de Denali coven bij hun op bezoek komt, gaat Anastasia mee. Maar in Forks stapelen de problemen zich op. Een wolf van de Quileute indianen heeft een imprenting op haar, terwijl Anastasia gevoelens koestert voor een vampier. En al gauw weet ook de Volturi af van de komst van Anastasia.
    Foto's: Foto 1 || Foto 2 || Foto 3 || Foto 4
    Achtergrond(en): || De achtergrond ||
    Extra: De achtergrond mag ook afwijken, zo lang het maar een bos is. Ook heb ik het liefst dat je de cover verticaal maakt.

    Zou je het me in een Gastenboek-bericht willen laten weten wanneer deze af is?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 11:14 ]


    Chaos is a ladder.

    Titel: "You're the only one I need." - Niall Horan
    Tekst: Ik heb dus echt geen idee wat je hier mee bedoeld haha. Maar zou je mijn username er wel bij kunnen zetten
    Lettertype: Iets sierlijks

    Foto's: 1 - 2 - Achtergrond (:

    Ik heb de plaatjes zo klikbaar gemaakt omdat ze dan groter zijn, want Quizlet verkleind ze altijd, als je ze niet kan openen ofzo moet je het maar even zeggen.
    xx

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:28 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    @Seaver: Ik had echt wel moeite met je cover, vooral om er een lugubere sfeer in te krijgen... ik heb wel een keicute dingske, maar ja, dat is niet echt wat je zocht. Dus ik heb er een andere foto bij gezocht... en nu hoop ik dus dat je content gaat zijn met het resultaat...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Ianto: Ik heb een poging gedaan en zelf ben ik nog redelijk tevreden met het resultaat.



    Als je het zelf nu niks vind, dan moet je het gewoon zeggen en dan probeer ik wat anders (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”