• CoverCreation


    CoverCreation, oftewel een klein plekje voor mezelf om aanvraagjes aan te nemen en tussendoor - wanneer ik tijd heb - wat te kunnen photoshoppen. Zoals je in m'n voorbeeldjes kan zien, heb ik een welbepaalde stijl voor m'n covercreaties. Daarbij hou ik over het algemeen de standaardmaat breedte 350px bij hoogte 200px aan. Dit kan eventueel aangepast worden, mocht je dat willen.






    Ook heb ik natuurlijk een klein lijstje dat ingevuld zou moeten worden, want anders kan ik natuurlijk niets maken.

    Titel: *Optioneel
    Tekst: *Optioneel
    Lettertype: Heb je zelf geen specifiek lettertype? Beschrijf wat je ongeveer in gedachten heb.
    Beschrijving Storie: *Optioneel

    Foto's: Ik hoef geen topkwaliteit, maar uiteraard geldt: hoe beter de foto's, hoe beter het resultaat. Ik gebruik niet overdreven veel verschillende plaatjes in een cover, dus hou hier rekening. Uiteraard heb ik wel een voorliefde om te kunnen kiezen uit verschillende foto's aangezien ik zo veel meer kanten op kan met m'n inspiratie. Dit is natuurlijk niet noodzakelijk. Ik vind het niet erg om eventeel zelf foto's te zoeken, maar wees dan duidelijk in wat je zoekt.

    Achtergrond(en): Bij een cover hoort natuurlijk ook een achtergrond, of een blend van verschillende achtergronden. Meestal gebruik ik deze voor de kleur, maar dit is niet noodzakelijk. De kleuren kan ik aanpassen mocht je daar een voorkeur voor hebben. Hierbij geldt ook dat ik een voorliefde heb om te kunnen kiezen, maar dit is opnieuw niet noodzakelijk.



    Finished List
    ~ Yoda
    ~ Seaver
    ~ Ianto
    ~ SorrowPayne

    TO-DO-LIST
    ~ 1DreamerX
    ~ Kyoshi
    ~ Hybrids
    ~ Spongebobb
    * Sta je in deze lijst, geef je naamsverandering door om verwarring te voorkomen

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:12 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @ Curlies: Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag (;
    @ palefaces: Ik gebruik Photoshop (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Titel: Fantasy of a mended mind.
    Lettertype: Vrij sierlijk, maar.. gebroken? geen idee of je me begrijpt x'D
    Beschrijving: Het is mijn collectie met Sa's, heeft niet echt één thema.
    Plaatjes: Ik zal er een paar neerzetten. Ik wil hem liever ook niet al té druk, dus 2, hoogstens 3 plaatjes zijn meer dan genoeg. deze, deze, deze of deze. Heb je wat keuze x]
    Achtergrond: Weet niet of deze kan. Hoeft sowieso niet perse, je kunt zelf ook wat uitkiezen als dat makkelijker is ^^ of anders misschien deze


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Titel: Fantasy of a mended mind.
    Lettertype: Vrij sierlijk, maar.. gebroken? geen idee of je me begrijpt x'D
    Beschrijving: Het is mijn collectie met Sa's, heeft niet echt één thema.
    Plaatjes: Ik zal er een paar neerzetten. Ik wil hem liever ook niet al té druk, dus 2, hoogstens 3 plaatjes zijn meer dan genoeg. deze, deze, deze of deze. Heb je wat keuze x]
    Achtergrond: Weet niet of deze kan. Hoeft sowieso niet perse, je kunt zelf ook wat uitkiezen als dat makkelijker is ^^ of anders misschien deze


    Ik weet niet of ik je helemaal begrijp met je lettertype, maar ik kan iets proberen van wat ik me erbij voor kan stellen ^_^. Is het niet naar je zin dan kan ik het nog altijd aanpassen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Titel: Oorlogsbrieven
    Sfeer: Zielig
    Lettertype: Sierlijk, alsof het geschreven is..
    Omschrijving: Een jongen moet vechten in de oorlog en zijn vriendin blijft alleen achter en ze schrijven elkaar brieven, totdat het noodlot één van hen treft. (heb het zelf ook nog niet helemaal uitgewerkt.)
    Plaatjes:
    1.deze Graag als achtergrond.
    2.deze of deze
    3.deze of deze

    Als iets niet lukt of als het plaatje niet goed is, hoor ik het graag! (:
    Ik heb dit bij meerdere mensen aangevraagd en weet dus niet zeker of ik jouw cover zal gebruiken. Als je dit erg vind, wil je het dan even zeggen, want dan is het niet nodig dat je hem maakt. (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:47 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    Titel: Oorlogsbrieven
    Sfeer: Zielig
    Lettertype: Sierlijk, alsof het geschreven is..
    Omschrijving: Een jongen moet vechten in de oorlog en zijn vriendin blijft alleen achter en ze schrijven elkaar brieven, totdat het noodlot één van hen treft. (heb het zelf ook nog niet helemaal uitgewerkt.)
    Plaatjes:
    1.deze Graag als achtergrond.
    2.deze of deze
    3.deze of deze

    Als iets niet lukt of als het plaatje niet goed is, hoor ik het graag! (:


    Normaal gezien zou het moeten lukken met de plaatjes hoor. Ik ga er dus zo snel mogelijk aan beginnen (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Normaal gezien zou het moeten lukken met de plaatjes hoor. Ik ga er dus zo snel mogelijk aan beginnen (K)

    Oké, dankjewel!
    Neem je tijd (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zou je er één voor mij kunnen maken?
    Titel: The Most Wonderful Day Of The Year
    Sfeer: gezellig, kerst-achtig (:
    Foto's: kies er maar een paar uit, je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te gebruiken (:
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

    thnx! <3


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    @ Liberacorpus: Ik heb je in de lijst erbij gezet en zal er zo snel mogelijk aan beginnen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    @ Liberacorpus: Ik heb je in de lijst erbij gezet en zal er zo snel mogelijk aan beginnen (;


    thanks (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    @ Snowwhite: Ik heb een poging gewaagd en hoop dat je het iets vindt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Titel: The wolf and her hunter || Spencer Reid || CM
    Lettertype: Het mag NIET sierlijk zijn. Zolang het niet sierlijk is is het goed
    Sfeer: Als het kan wil ik graag een lugubere sfeer hebben. Een beetje donker.
    Beschrijving Storie: Je weet wel ong. waar die over gaat^^

    Foto's:
    Twee van deze zes:
    Deze deze, deze, Deze, Deze of Deze
    Dan één van deze vier:
    Deze, Deze, Deze of Deze
    Voor de Achtergrond een van deze:
    Deze, Dit of Deze


    Zou ik ook een versie mogen zonder de titel?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Titel: The wolf and her hunter || Spencer Reid || CM
    Lettertype: Het mag NIET sierlijk zijn. Zolang het niet sierlijk is is het goed
    Sfeer: Als het kan wil ik graag een lugubere sfeer hebben. Een beetje donker.
    Beschrijving Storie: Je weet wel ong. waar die over gaat^^

    Foto's:
    Twee van deze zes:
    Deze deze, deze, Deze, Deze of Deze
    Dan één van deze vier:
    Deze, Deze, Deze of Deze
    Voor de Achtergrond een van deze:
    Deze, Dit of Deze


    Zou ik ook een versie mogen zonder de titel?


    Ik zal zorgen dat er twee versies zijn, 1 met titel en 1 zonder titel (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankje^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Door persoonlijke omstandigheden kan ik voorlopig geen covers meer maken en zal ik dus ook geen aanvraagjes meer aannemen. Het spijt me echt dat ik dus degene die een cover hebben aangevraagd, moet teleurstellen. Ik hoop dat het met enkele weken gebeterd is hier, en ik hoop dus dat ik gauw genoeg weer aan de slag kan. Het spijt me echt voor het ongemak (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [my topics]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen