• O nee!!
    Ik heb in m'n onderbuik juist boven m'n -- een raar gevoel,hij doet al zo'n 2 dagen pijn! Als ik alleen nog maar voorover buig moet ik me al helemaal inhouden om niet te gaan kreunen van de pijn.(overdreven,weet ik)
    Ik ben nog niet ongesteld en 11 jaar.
    Een vriendin zegt dat dat een teken is van je maandstonden,is dit waar? Want ik voel me nog veel te jong!:O


    All I wanna do is lose control

    't zou best, en 11 is heus een redelijke leeftijd.
    Veel succes!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat zou best kunnen.
    En dat is helemaal niet jong hoor. Heel veel meisjes beginnen al op die leeftijd.
    Ikzelf was 12/13.

    Geen idee haha. Mijn ongesteldheid voor de 1e keer kwam als een hele verrassing :'D


    -

    Hoeraaaaai feestje in de buik.(dance)
    Eerlijk, ik weet niet meer hoe ik me toen voelde. Nu is het wel uitermate irritant. En je bent idd wel jong, maar het moet er ooit eens van komen en op zoiets zet je trouwens toch geen leeftijd.
    (niet beledigend bedoeld)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil het écht niet! ik heb zelf ook het gevoel dat ik er niet klaar voor ben...

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:57 ]


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    Ik wil het écht niet! ik heb zelf ook het gevoel dat ik er niet klaar voor ben...

    Niemand is klaar voor zoiets, maar je went er wel aan :')


    -

    BananaxShake schreef:
    Ik wil het écht niet! ik heb zelf ook het gevoel dat ik er niet klaar voor ben...

    Geloof me, niemand is daar klaar voor.
    Maar je moet het maar gewoon over je laten heenkomen.
    Vraag je moeder maar om advies.

    Ik was het ook op mijn elfde al hoor, dus het kan wel (: Al is het inderdaad over het algemeen wel vroeg, maar het komt wel goed (: Later wordt het wel minder heftig.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BananaxShake schreef:
    Ik wil het écht niet! ik heb zelf ook het gevoel dat ik er niet klaar voor ben...

    niemand vind het leuk
    ik was ook niet bepaald happy
    iemand die ik ken was 9 toen ze voor het eerst ongesteld werd
    de een wordt gewoon eerder ongesteld dan de ander

    Celestial schreef:
    (...)
    Geloof me, niemand is daar klaar voor.
    Maar je moet het maar gewoon over je laten heenkomen.
    Vraag je moeder maar om advies.


    Zal ik doen,maar ook dat niemand van m'n klas het heeft is ook creepy,dan schiet ik er zo boven uit en ik wil niet dat heel de klas dat te weten komt

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:59 ]


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    Ik wil het écht niet! ik heb zelf ook het gevoel dat ik er niet klaar voor ben...


    Ik wil het ook niet, nogsteeds niet. En ik denk dat niemand er echt klaar voor is.
    Maar denk maar zo, als je het helemaal niet zou hebben zou je waarschijnlijk baardgroei, en andere problemen krijgen. ;)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Elf is een hele normale leeftijd om ongesteld te worden hoor, dus ja het kan best dat je ongesteld gaat worden binnenkort.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Memphis schreef:
    Ik was het ook op mijn elfde al hoor, dus het kan wel (: Al is het inderdaad over het algemeen wel vroeg, maar het komt wel goed (: Later wordt het wel minder heftig.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    geloof me die pijn kan soms lang aan houden (bij mij begon het ook toen ik 11 was maar werd ongesteld toen ik net 12 was >.< )
    eerste ker vond ik het echt eng toen ik ongesteld werd , toen kreeg ik een tsunami (me bed zat onder en doen bedoel ik gewoon faqing veel o.O) toen moest ik aan de pil en nu zit ik in me stop week en heb ik hal sinds vorige week pijn :Y) maar die pijn wendt wel een klein beetje :X en nog een ding ik weet niet of anderen het ook hebben maar als je ongesteld ben hebben julie ook zo'n hoofdpijn? :X

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:03 ]


    Shoganai i ne~

    Ik was ook 11 ^^


    Life is hard and then we die