• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    Balance schreef:
    (...)
    Wat lief dat je dat vraagt! ^^

    Het gaat goed! Het is al veel meer verbeterd en mijn gezicht werkt weer beter mee. Ik kan bijvoorbeeld mijn beide wangen weer ''opblazen'' en mijn mond normaal bewegen :3 En zelfs als ik lach ziet dat er minder belachelijk uit hehe. Dus gaat de goeie kant op. _O_

    Yeeey! Goed om te horen :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Yeeey! Goed om te horen :3

    De medicijnen doen hun werk goed :3 Alleen vandaag werd er een foto van mij gemaakt en ik moest lachen en toen zag ik die foto en op die foto was die lach helemaal scheef. Dat was wel beetje jammer :'D


    -

    Balance schreef:
    (...)
    De medicijnen doen hun werk goed :3 Alleen vandaag werd er een foto van mij gemaakt en ik moest lachen en toen zag ik die foto en op die foto was die lach helemaal scheef. Dat was wel beetje jammer :'D

    Maar 't is wel voor 100% te genezen met medicijnen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Meh. Ik mis genegenheid. :C


    Eenmaal begonnen met de liefde, laat het je nooit meer los. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Maar 't is wel voor 100% te genezen met medicijnen?

    Ja het geneest wel helemaal. Ook al zou ik er niks voor nemen dan zou het uit zichzelf ook genezen. Maar dan duurt het langer en ik schaam me dood ervoor dus liever vaart erin :'D


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Ja het geneest wel helemaal. Ook al zou ik er niks voor nemen dan zou het uit zichzelf ook genezen. Maar dan duurt het langer en ik schaam me dood ervoor dus liever vaart erin :'D

    Heheh. Begrijpelijk :Y) Maar hoe komt 't dan ineens? D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmpf.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Longclaw schreef:
    (...)
    Heheh. Begrijpelijk :Y) Maar hoe komt 't dan ineens? D:

    Ik weet het niet ._. De dokter had het over tocht bij mijn oor , want mijn linkeroor deed ook zeer. En dat er dan een zenuw wordt bekneld ofzo.

    ''Waarom de zenuw opeens niet meer werkt, weten we niet. Waarschijnlijk komt het door een ontsteking. De zenuw zou daardoor opzwellen en tijdelijk klem gaan zitten. Daardoor kan de zenuw niet meer goed werken.''

    Dat staat op internet.


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Ik weet het niet ._. De dokter had het over tocht bij mijn oor , want mijn linkeroor deed ook zeer. En dat er dan een zenuw wordt bekneld ofzo.

    ''Waarom de zenuw opeens niet meer werkt, weten we niet. Waarschijnlijk komt het door een ontsteking. De zenuw zou daardoor opzwellen en tijdelijk klem gaan zitten. Daardoor kan de zenuw niet meer goed werken.''

    Dat staat op internet.

    Ah, oké o_o Dus 't kan iedereen overkomen... en dan te bedenken dat 't net een beroerte lijkt D: Scary


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Ah, oké o_o Dus 't kan iedereen overkomen... en dan te bedenken dat 't net een beroerte lijkt D: Scary

    Ja ik schrok me ook dood en aan een beroerte heb ik ook gedacht. Maar ik gedroeg me niet anders en was nog heel scherp dus mijn moeder had niet het idee dat het heel ernstig was. Anders waren we die dag zelf meteen naar het ziekenhuis gegaan. :Y)


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Ja ik schrok me ook dood en aan een beroerte heb ik ook gedacht. Maar ik gedroeg me niet anders en was nog heel scherp dus mijn moeder had niet het idee dat het heel ernstig was. Anders waren we die dag zelf meteen naar het ziekenhuis gegaan. :Y)

    Uhuh! Gelukkig is 't allemaal goed gekomen :3 Of althans, zo goed als.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 23:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Uhuh! Gelukkig is 't allemaal goed gekomen :3 Of althans, zo goed als.

    Haha ja, het had erger gekund natuurlijk. (cat)


    -

    Greaaaat, heb ik even perongeluk photoshop, illustrator & indesign van me laptop gedelete, en nu ? ._.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hongerrrr


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    New Horizons aan het downloaden and look at all the fucks I give!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?