• fijn ik kan niet douchen en als we water uit de kraan willen moeten we eerst koken pff
    er is dus een lekkage geweest ergens hier in de buurt.
    en iets wat ik nu heel graag wil is douchen -_-

    Dat is drama -.- We hehben het hier ook al een paar keer gehad. Gelukkig voor ons konden we dus de douche claimen bij m'n schoonouders.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat is echt heel stom en vervelend


    26 - 02 - '16

    Merrow schreef:
    Dat is drama -.- We hehben het hier ook al een paar keer gehad. Gelukkig voor ons konden we dus de douche claimen bij m'n schoonouders.


    bij ons gaat dat wat moeilijker aangezien de vriend van mn zus zn ouders in brabant wonen

    :O!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bij mij is ook een keer lekkage geweest, toen moest ik de hele week bij m'n oma douchen. Die woont gelukkig in de buurt. Ik kon toen ook bij m'n buurvrouw terecht, maar ik vond het niet prettig om daar te douchen :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ah, dat is rot. Kun je niet naar familie of vrienden die ergens in de buurt wonen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, dat is rot. Kun je niet naar familie of vrienden die ergens in de buurt wonen?


    vrienden wonen net te ver weg en famillie heeft hetzelfe probleem maar hun zitten dichter bij de lekkage -_-

    Ridderkerk en omgeving, zeker?
    Ik ken het. :')
    Je mag trouwens wel douchen, alleen niet uit de kraan drinken, dat water moet je eerst koken.
    Je kan ook gewoon je tanden poetsen alleen niet inslikken.
    Duurt tot en met donderdag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ridderkerk en omgeving, zeker?
    Ik ken het. :')
    Je mag trouwens wel douchen, alleen niet uit de kraan drinken, dat water moet je eerst koken.
    Je kan ook gewoon je tanden poetsen alleen niet inslikken.
    Duurt tot en met donderdag.


    jup
    nou ik niet dr komt zo weinig water hier ik kan niet eens 2 min mn handen wassen-_-

    YOURHEAD schreef:
    (...)

    jup
    nou ik niet dr komt zo weinig water hier ik kan niet eens 2 min mn handen wassen-_-


    Oh echt?
    Ik heb net gewoon kunnen douchen, en mijn moeder is flessen water aan het koken om te kunnen drinken...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh echt?
    Ik heb net gewoon kunnen douchen, en mijn moeder is flessen water aan het koken om te kunnen drinken...


    slim, wij gaan zo naar de winkel en kopen gewoon water haha wij

    YOURHEAD schreef:
    (...)

    slim, wij gaan zo naar de winkel en kopen gewoon water haha wij


    Dat kan ook!
    Maar misschien woon jij ook wel dichterbij het lek als ik? Ik weet niet in welke wijk je woont, ik in Bolnes. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    de werf ken je da? dan heb je een bso en daar woon ik voor

    Bij ons thuis hadden we dus vier dagen geen warm water en ik weigerde te douchen bij mijn ranzige buren (ranzig, ranzig, ranzig). Ik heb koud moeten douchen (cat) Er was hier wel een keer de stroom uitgevallen in mijn dorp. Nog nooit mijn internet zo erg gemist D:

    ANIC schreef:
    Bij ons thuis hadden we dus vier dagen geen warm water en ik weigerde te douchen bij mijn ranzige buren (ranzig, ranzig, ranzig). Ik heb koud moeten douchen (cat) Er was hier wel een keer de stroom uitgevallen in mijn dorp. Nog nooit mijn internet zo erg gemist D:


    stroom zou zo erg zijn! internetloos vreselijk! ik ben voor 2 weken mn mobiel kwijt geweest voor reparatie dus buitenshuis geen internet dat was vreselijk!