• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics]


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Assassin schreef:
    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (foutj)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 7:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Mijn topics)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Johnsen

    Hij haalt zijn schouders op. 'Het gebeurde gewoon,' antwoord hij 'Soms heb ik wel eens een kleine crush naast Riles. En bij jou?' Zeg hij. Ik grinnik en voel dat ik rood word. 'Nou, eh, toen vorig jaar Marco op school kwam... Ik vond hem schattig. Ook merkte ik dat ik steeds vaker naar hem keek. Toen ging hij van school en ik heb de hele nacht lopen huilen.. Toen dacht ik dat ik misschien gay was. Ik ging kijken of ik ook meisjes leuk vond, maar hun vond ik echt veel minder leuk. Ook bij basketbal keek ik hoe hun zich omkleden. En zo ben ik er stukje bij beetje achter gekomen.' Zeg ik zacht en glimlach even. 'Ik heb Marco nooit meer gezien...'



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij grinnikt en ik zie hem rood worden. "Nou, eh, toen vorig jaar Marco op school kwam... Ik vond hem schattig. Ook merkte ik dat ik steeds vaker naar hem keek. Toen ging hij van school en ik heb de hele nacht lopen huilen.. Toen dacht ik dat ik misschien gay was. Ik ging kijken of ik ook meisjes leuk vond, maar hun vond ik echt veel minder leuk. Ook bij basketbal keek ik hoe hun zich omkleden. En zo ben ik er stukje bij beetje achter gekomen." zegt hij zacht en glimlacht even. "Ik heb Marco nooit meer gezien..."
    Ik sla mijn armen om James heen en knuffel hem lang. "Nou, Marco was wel een lekkerding hoor..." mompel ik grinnikend. Dan laat ik hem weer los en besef ik dat dit onze hechte band nog veel hechter zal maken. "Gelukkig ben je nog jong en komen er heel veel andere lekkere dingen langs." Ik zucht even en denk aan Riley, zo iemand als haar komt er nooit meer langs.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Charlie slaat weer zijn armen om me heen en knuffelt me lang. 'Nou, Marco was wel een lekker ding hoor...' Mompelt hij grinnikend en hij laat me weer los. 'Gelukkig ben je jong en komen er heel veel andere lekkere dingen langs.' Zegt hij en hij zucht. Ik grinnik 'Ja, je hebt gelijk. Ik vraag me serieus af hoe mensen zonder een tweelingbroer kunnen leven. Ik zou dat dus echt geen seconde volhouden. ' zeg ik. Ik ben best trots op mezelf: ik heb vandaag mijn twee grootste angsten overwonnen, de sinaasappel, moet ik ook nog aan Charlie vertellen, en tegen Charlie zeggen dat ik homo ben. En voelt alsof er een zware last van mijn schouders is gevallen. 'Ik heb trouwens een sinaasappel gegeten.' Zeg ik trots, Charles wist hoe bang ik was voor die dingen.

    (Wie is er eigenlijk ouder?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik denk James, als dat goed is?]

    Charles Johnsen

    Hij grinnikt. '"a, je hebt gelijk. Ik vraag me serieus af hoe mensen zonder een tweelingbroer kunnen leven. Ik zou dat dus echt geen seconde volhouden."zegt hij en ik knik instemmend. James is zo vaak een enorme hulp voor mij geweest. "Ik heb trouwens een sinaasappel gegeten." vertelt hij dan trots. Mijn ogen worden groot en ik klap even kinderlijk in mijn handen. "Wauw, James! Een kleine stap voor de mensheid en een grote stap voor jou." grinnik ik. Ik weet hoe bang hij is voor die dingen, al snap ik er weinig van. Soms plaag ik hem er wel eens mee. "Dus nu mag ik gewoon sinaasappels naast je eten?" grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    {Mon Topics, wat happened?}


    Tijd voor koffie.

    ( ja, is goed. 4minuten en 23 seconde:D vraag me niet waarom die getallen, het zijn namelijk random getallen.)

    James Johnsen

    Charles klapt in zijn handen 'Wauw, James! Een kleine stap voor de mensheid en een grote stap voor jou' grinnikt hij. 'Dus nu mag ik gewoon sinaasappels naast je eten?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee,' zeg ik geschokt, 'Stel dat alleen deze niet kwaadaardig was? Dan gaat de hele mensheid eraan!' Ik weet dat niet veel mensen snappen waarom ik bang ben, ik wist het zelf eigenlijk ook niet. Mijn blik valt op mijn basketbal, die was ook rond en oranje, maar toch vond ik die niet eng. Hoe kon dat?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hahaha, oké, dat ga ik onthouden]

    Charles Johnsen

    Hij schud gelijk met zijn hoofd. "Nee," zegt hij geschokt. "Stel dat alleen deze niet kwaadaardig was? Dan gaat de hele mensheid eraan!" Zijn blik gaat naar zijn basketbal en ik lach zachtjes, maar daar stop ik al snel mee omdat mijn wang pijn doet. "Je weet toch dat ik je bescherm." zeg ik tegen hem. Dan sta ik weer op en rek ik me even uit. "Ik ga zo maar even ijs zoeken voor mijn wang, het doet echt pijn." mompel ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    ( ik ook, haha)

    James Johnsen

    Ik hoor hem zachtjes lachen en dan plotseling stoppen. 'Je weet toch dat ik je bescherm.' Zegt hij. Ik knik en glimlach. Hij staat op en rekt zich uit. 'Ik ga zo maar even ijs zoeken voor mijn wang, het doet echt pijn.' Ik knik en sta ook op. 'Zou ik meegaan?' Ik raap mijn bal en tas op en stuiter met de basketbal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij knkt en staat ook op. "Zou ik meegaan?" vraagt hij. Hij raapt zijn bal en tas op en stuitert wat met zijn bal. "Ja, als je dat wilt graag." zeg ik tegen hem en loop het lokaal uit. "Hou wel op met dat constane gestuiter." lach ik daarna zacht. Als we langs het raam lopen, zie ik Riley buiten op een muurtje zitten. Alleen en niet in het lokaal zoals ze had gezegd. Toch negeer ik het en draai ik mijn hoofd weg van haar. Een pijnlijke steek trekt door mijn lichaam heen.


    Your make-up is terrible