• Ik ga van de week of volgende week ( wanneer ik tijd heb) naar de kapper
    Maar ik heb geen idee wat ik met mijn haar wil doen


    Deze foto is niet zo duidelijk, maar mijn haar is wel goed te zien


    Deze is wel iets duidelijker, ik ben de rechtste

    Enige ideeen?
    Ik wil er niet te veel af
    Ik dacht misschien aan dipdye of opnieuw verven (kheb best wel wat uitgroei nu)
    Maar welke kleur dan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    je lijkt op iemand die ik ken
    Als ik jou was zou ik het donker bruin verven, dan heb je niet meteen een te grote verandering. Verder misschien het anders kammen, dan hoef je niks te knippen, dat zou ik zonde vinden van je haar


    -

    Lol de foto is niet duidelijk, waarom plaats je um dan?
    Anyways; schuine pony, laagjes en donkerblond/licht bruin verven.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Op de bovenste foto lijkt het net alsof je rechts kaal bent.

    Maar oké, ik zou je haar gewoon verven in een donker bruin kleurtje. Te veel knippen zou ik niet doen al lijken laagjes me wel mooi in je haar dat geeft wat meer volume dan dat je nu hebt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen dipdye.

    Bruin haar staat je goed, zou er voor de rest niet te veel aan doen, alleen wat laagjes.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Geen dipdye.

    Bruin haar staat je goed, zou er voor de rest niet te veel aan doen, alleen wat laagjes.


    26 - 02 - '16

    Jij ziet er echt schattig uit :3 Ehmmm, lichtbruin misschien?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:47 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Omnivium schreef:
    Geen dipdye.

    Bruin haar staat je goed, zou er voor de rest niet te veel aan doen, alleen wat laagjes.