• Op Quizlet heb ik dus echt een goeie beste vriendin gevonden. ik ken er nu al best lang (meer dan een halfjaar) en ik wil haar echt graag meeten. Maar ze woont in Limburg. Mijn ouders maken er een echt heel erg groot probleem van en haar ouders vinden het ook niet bepaald goed. Zoals gister. Haar opa en oma zouden naar Den Haag gaan een weekend, en ze mocht mee. maar haar vader vond het niet goed. Ik verheugde me er zó hard op.. en toen ging het niet door. Haar ouders hebben de film 'Megan is missing' ook gezien, en dat gaat over een meisje die via internet een vriend ofzoiets (?) krijgt en dan gaan ze elkaar ontmoeten en dan wordt ze ontvoerd blabla. Ik vind het echt vervelend, want ik wil haar echt een keer gewoon zien.. in real life. Weet iemand misschien hoe ik mijn ouders kan overhalen en zij de hare? Alvast heel erg bedankt!


    Neem risico's

    Laat de ouders elkaar bellen ofzo?


    I live for the applause, you will die for it.

    anders probeer je te regelen dat jouw ouders en haar ouders meegaan? en dat hun dan bijvoorbeeld op een terrasje wat gaan drinken, en jullie de stad ingaan ofzo?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    twizzle schreef:
    anders probeer je te regelen dat jouw ouders en haar ouders meegaan? en dat hun dan bijvoorbeeld op een terrasje wat gaan drinken, en jullie de stad ingaan ofzo?


    Life is hard and then we die

    Ik ken dat probleem... :/
    Vraag hen om mee te gaan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook dat probleem. Toen vertelde ik gewoon alles over haar aan mijn ouders (hoe lang ik haar al ken, hoeveel ze voor mij betekent...) en toen stelde mijn mama voor dat we zouden afspreken met mijn mama en haar mama erbij.
    Dat is dan door omstandigheden jammer genoeg niet doorgegaan


    Never run out of reasons to smile...

    Vraag inderdaad of je ouders mee gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Laufeyson schreef:
    Laat de ouders elkaar bellen ofzo?


    There's power in the words you whisper.

    Laufeyson schreef:
    Laat de ouders elkaar bellen ofzo?


    Dat is wel een goed idee, dankjewel!


    Neem risico's

    Ik heb dat ook met een meisje die ik al 3 jaar ken van internet, (: We gaan deze zomer éindelijk meeten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, dat is lastig :O Maar ik heb wat tips :)

    - Laat jullie ouders met elkaar bellen voor goed overleg
    - Doe allebei jullie webcam aan (heb je niet, kopen dan! :Y)) en zorg dat zij haar ouders erbij haalt, zodat ze zien dat jij echt bent
    - Regel dat haar ouders meegaan naar de meeting
    - Schrijf een brief aan haar ouders of aan haar

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het opgelost wordt :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    twizzle schreef:
    anders probeer je te regelen dat jouw ouders en haar ouders meegaan? en dat hun dan bijvoorbeeld op een terrasje wat gaan drinken, en jullie de stad ingaan ofzo?


    Let it come and let it be

    nerveus schreef:
    Ja, dat is lastig :O Maar ik heb wat tips :)

    - Laat jullie ouders met elkaar bellen voor goed overleg
    - Doe allebei jullie webcam aan (heb je niet, kopen dan! :Y)) en zorg dat zij haar ouders erbij haalt, zodat ze zien dat jij echt bent
    - Regel dat haar ouders meegaan naar de meeting
    - Schrijf een brief aan haar ouders of aan haar

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het opgelost wordt :)


    Dankjewel, ik kan hier echt iets mee!


    Neem risico's

    Hier werkt het wel als ik veel over diegene praat, en laat ze idd met haar ouders bellen. Succes dan!


    Today is where your books begin, the rest is still unwritten

    Had ik ook
    Maar nu krijg ik een vriendin mee en dan mag het wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Had ik ook
    Maar nu krijg ik een vriendin mee en dan mag het wel

    Die vriendin komt naar jou?


    Neem risico's