Charlotte
De pijnlijke stilte terwijl we naar de auto lopen werkt me een beetje op de zenuwen, maar ik weet dat een random gesprek starten een averechts effect zou hebben nu dus ik hou gewoon mijn mond. Een bijkomend voordeel is dat Koekje niet wakker kan worden. Als we bij de auto zijn, zet ik mijn tas op het dak en haal er dan de sleutel uit. Ik druk op het knopje en schrik even als de wagen een geluidje maakt bij het ontgrendelen.
"Shit."
Ik klem mijn kaken op elkaar en vloek inwendig nog een keer. Het nare gevoel verdwijnt weer als ik merk dat Evangelynn gewoon door slaapt. Opgelucht haal ik adem. Ik open het portier en zet haar zachtjes neer in het kinderzitje, waar ik haar voorzichtig vast maak. Mijn tas zet ik naast haar neer. Met een glimlachje aai ik even over haar haren en druk een kusje op haar voorhoofd. Stil doe ik de deur weer dicht.
"Nou, stap in," zeg ik met een uitnodigend gebaar tegen Michael.
Ergens heb ik er al spijt van dat ik naar hem toe ben gegaan. Het voelt zo onwennig, zo geforceerd.
Irial
“Als het aan mij ligt komt er geen vierde hoor. Ik had het zelf al liever bij twee gehouden,” zegt Donna na even gelachen te hebben.
Met een tamelijk brede lach op mijn eigen lippen haal ik mijn schouders even op.
"Je weet maar nooit," grinnik ik. Ik sta een beetje in mijn gedachten te verdwalen. "Ben benieuwd hoeveel kinderen Kyle en ik al gehad zouden hebben mocht hij eierstokken en een baarmoeder hebben," zeg ik met een kleine grijns.
Mijn ogen gaan wat wijder open als ik besef dat ik zojuist uit bed geklapt heb.
"Oh god, het spijt me. Zei ik dat nou echt luidop? Sorry, ik wilde niet- Dat was niet- Jeezes," verontschuldig ik me bij Donna.
Ik kan me inbeelden dat ze dat soort dingen nou niet persé wil weten.
Ik schraap mijn keel even en zuig zachtjes op mijn piercing. Stomkop.
"Heb je nog tattoo's?" Oké, het is geen subtiele topicswitch maar ik kon even niks anders bedenken.
Arion
"Wat een voorstel, meneer O'Leary. Maar ik kan het moeilijk afslaan, toch?"
Ik laat mijn armen om haar middel glijden en trek haar nog wat dichter tegen me aan. Op mijn beurt druk ik een lange kus op haar lippen.
"Meneer O'Leary? Da's best wel kinky, babe," grijns ik. "En ik zou het heel jammer vinden mocht je er niet op ingaan."
Bij die laatste zin trek ik een kleine pruillip, maar al snel verandert die weer naar een brede grijns. Wat er nu in mijn gedachten speelt is absoluut niet moeilijk te raden.
Ik laat mijn hand even over haar rug glijden en laat die vervolgens op haar onderrug rusten. Mijn lippen breng ik langzaam naar haar oor.
"Zal meneer O'Leary de mooie dame dan een lift naar huis geven?" fluister ik.
Ik laat mijn ogen snel even rond dwalen en als ik zeker ben dat er niemand kijkt bijt ik zachtjes op haar oorlel.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.