• Vanmorgen moest ik een ei koken en ik had er teveel water ingedaan. Ik til het pannetje met kokende water op om het water wat er overheen geborreld was weg te halen. En domme ik gooit dat pannetje met het kokende water over me heen. Mijn been zit nu onder de blaren en het brand:s

    Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cloverhand schreef:
    Nee....ik heb een keer onbewust mn slaapkamer in de fik gezet...

    Hoe heb je dat gedaan dan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Hoe heb je dat gedaan dan?

    De zon scheen door met raam recht in mijn make-up spiegel, zo'n ding dat vergroot, en dat versterkte dus ook het licht dat ervan terugkaatste. Dat zonlicht dat weerkaatst werd stond recht op een houten tekendoos. Die vloog ik de fik. Ik was toen allees thuis met mijn zus en we hadden niks door. Pas toen mijn vader 's middags thuis kwam rook hij een brandlucht in de gang en zo kwamen we erachter dat dat van mijn kamer kwam.
    Maar het was niet ernstig. Die tekendoor, een cd-doos en een oud shirt zijn verbrand, verder geen schade.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb in de 2enhalf jaar dat ik bij de mac maar 3 blaren opgelopen. Dat valt opzich nog mee...
    In de 3de had ik blaren op mijn schouders door een zonnebrand. Afgelopen zomervakantie op mijn rug, ook door een zonnebrand. I know how you feel, met die blaren...
    Zoals anderen ook al zeggen, als de blaren te groot zijn, zou ik naar de dokter gaan...karnemelk erop smeren helpt ook...het gaat alleen wel stinken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee, gelukkig niet D:

    Wel vaak genoeg mijn vinger gebrand of iets dergelijks...


    Deep inside, I've never felt alive

    Nemesea schreef:
    Ik heb in de 2enhalf jaar dat ik bij de mac maar 3 blaren opgelopen. Dat valt opzich nog mee...
    In de 3de had ik blaren op mijn schouders door een zonnebrand. Afgelopen zomervakantie op mijn rug, ook door een zonnebrand. I know how you feel, met die blaren...
    Zoals anderen ook al zeggen, als de blaren te groot zijn, zou ik naar de dokter gaan...karnemelk erop smeren helpt ook...het gaat alleen wel stinken...

    1 in een jaar :Y)
    Alhoewel ik mezelf vaak genoeg brand x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cloverhand schreef:
    (...)
    De zon scheen door met raam recht in mijn make-up spiegel, zo'n ding dat vergroot, en dat versterkte dus ook het licht dat ervan terugkaatste. Dat zonlicht dat weerkaatst werd stond recht op een houten tekendoos. Die vloog ik de fik. Ik was toen allees thuis met mijn zus en we hadden niks door. Pas toen mijn vader 's middags thuis kwam rook hij een brandlucht in de gang en zo kwamen we erachter dat dat van mijn kamer kwam.
    Maar het was niet ernstig. Die tekendoor, een cd-doos en een oud shirt zijn verbrand, verder geen schade.

    Dat valt nog wel mee dan :'D Toen ik per ongeluk een keukenbrand veroorzaakte, zijn er onderdelen van onze keukenmachine gesmolten. Dat is best een duur ding, en alles zat ook onder het roet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Dat valt nog wel mee dan :'D Toen ik per ongeluk een keukenbrand veroorzaakte, zijn er onderdelen van onze keukenmachine gesmolten. Dat is best een duur ding, en alles zat ook onder het roet.

    Oeii.

    Mijn kamer stonk wel verschrikkelijk waardoor ik een paar maanden op een matras in mijn ouder slaapkamer moest slapen ;d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Whoeps, verkeerde topic. Faal.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 21:33 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.