• Vanmorgen moest ik een ei koken en ik had er teveel water ingedaan. Ik til het pannetje met kokende water op om het water wat er overheen geborreld was weg te halen. En domme ik gooit dat pannetje met het kokende water over me heen. Mijn been zit nu onder de blaren en het brand:s

    Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, je bent inderdaad een kip. Meh, nog nooit gehad.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat moet pijn doen D: Als het echt blaren zijn, moet je naar een dokter hoor, want dan is het tweedegraads. Ik heb laatst een pizza uit de oven gehaald, keurig met ovenhandschoen, maar het rekje viel. Ik ving het wel, maar ik had maar één ovenhandschoen aan. Ook een blaar, maar dat was er maar eentje dus ik vond een dokter toen niet nodig.
    Oh, en ik heb mijn keuken een keer per ongeluk in de fik gezet. Maar veel sterkte met je been!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oeh sounds painfulllll ;o Gelukkig heb ik dat niet gehad D':


    Pretty is just a pretty word.

    omg aaaaauw, dat klinkt echt heel erg pijnlijk.
    Zelf nog nooit gehad, maar sterkte!


    As travars

    Jup , ook met kokend heet water over mijn linkerhand heen..Je ziet het nu nog steeds en het was 3 jaar geleden (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh jeetje ;c nee gelukkig nog nooit.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een keer gloeiendhete soep, dat nog op het vuur stond, over me heen gegooid.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik bezeer mezelf meestal als ik een beker uit de oven (met warme melk of chocolademelk) haal. Ik vergeet altijd dat het dan heet is in plaats van warm.

    Maar dat is niets vergeleken met wat jou is over komen. Ik zou toch maar zo snel mogelijk naar een arts gaan.


    Physics is awesome

    Autsj D:
    Wij eten thuis bijna altijd op de bank en dat is best lastig voor een kluns als ik. Toen we soep aten lette ik even niet op en gleed de kom uit mijn handen. Van schrik gooide ik alles over mijn benen heen, en mijn moeder maar "Pas toch op voor mijn bank, verdomme!" roepen x'D. Geen blaren gelukkig, maar het deed wel pijn D:


    i put the fun in funeral

    Auw, dat is niet zo fijn! D:
    Ik heb een keer hete thee over mijn handen gegooid. Dat is ook niet zo leuk...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Descartes schreef:
    Autsj D:
    Wij eten thuis bijna altijd op de bank en dat is best lastig voor een kluns als ik. Toen we soep aten lette ik even niet op en gleed de kom uit mijn handen. Van schrik gooide ik alles over mijn benen heen, en mijn moeder maar "Pas toch op voor mijn bank, verdomme!" roepen x'D. Geen blaren gelukkig, maar het deed wel pijn D:


    Nou ja, dat vind ik wel een beetje raar van je moeder. Een nieuwe bank kan je zo kopen (als je het geld hebt) dus ik snap d'r niet echt.


    Physics is awesome

    HAHAHAH FEMKE, I lol'd:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat heb je dus gedaan(;
    Dit is mij ook eens gebeurt, ik ging met een glas thee staan, ging in het kopje van mijn moeder staan en liet de mijne over mij heen vallen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Azulchica schreef:
    (...)

    Nou ja, dat vind ik wel een beetje raar van je moeder. Een nieuwe bank kan je zo kopen (als je het geld hebt) dus ik snap d'r niet echt.


    Ik ook niet x'D


    i put the fun in funeral

    Pompeii schreef:
    omg aaaaauw, dat klinkt echt heel erg pijnlijk.
    Zelf nog nooit gehad, maar sterkte!

    (flower)(flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3