• Vanmorgen moest ik een ei koken en ik had er teveel water ingedaan. Ik til het pannetje met kokende water op om het water wat er overheen geborreld was weg te halen. En domme ik gooit dat pannetje met het kokende water over me heen. Mijn been zit nu onder de blaren en het brand:s

Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Souvenir schreef:
    Oh, je bent inderdaad een kip. Meh, nog nooit gehad.

•*• Lululu •*•

Mijn moeder gooide een keer kokend water over haar buik en been heen, maar die had een blaar zo groot als de palm van haar hand en daar zit dus nu nog steeds een lelijk litteken. Als het nog brand zou ik het nog even gaan koelen met water. Grote kans dat het als het ware "doorbrand" en dan worden de brandwonden erger en duurt het langer om te genezen. Sowieso zou ik naar de dokter gaan als de blaren groter zijn dan een twee euro munt, dan moeten ze worden nagekeken door een dokter om infecties te voorkomen. Wauw, is de EHBO cursus toch nog ergens goed voor :'D

From these ashes, I will rise

Ik heb ooit een gloeiendhete pizza op m'n kop gekregen en een broertje van me had kokend water over m'n teen gegooit.

'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

En meteen onder het koude water houden als je wat heets op je krijgt.

'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

Oei sterkte (flower)

Nee, ik heb me als klein meisje wel eens verbrand, maar nu pas ik echt heel goed op. :)
    Mijn vriend heeft zich laatst wel verbrand aan de oven en heeft nu een eerste graads brandwond, ai :(

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Dat lijkt me pijnlijk D:

Ik heb me een keer verbrand aan een stijltang. Bij mijn duim net onder mijn nagel had ik een blaar.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik verbrand me áltijd aan de oven.
    En mijn zusje deed een keer zo'n elektrische vliegenmepper tegen mijn hoofd. Dat was gemeen.

Winter is coming.

ouch, dat moet pijn doen. Mijn moeder zat een keer lasagne te maken en door een ongeluk toen ze alle warme water wou weggooien kreeg ze meer dan de helft over zich heen. :S. Ik kon er gewoon niet naar kijken

-

Nope, wel met gloeiendhete thee en met koffie.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

xCarliex schreef:
    En meteen onder het koude water houden als je wat heets op je krijgt.

Lauw water, geen koud water en dan tien minuten.

Physics is awesome

Lenah schreef:
    Nope, wel met gloeiendhete thee en met koffie.

26 - 02 - '16

Ik moest pas de ovenplaatmetdieribbeltjes naar me toe schuiven om te kijken of de cake klaar was, niet aan gedacht om ovenwanten aan te trekken. Had heeel lang strepen over mijn hand x3

Op mijn werk haalde een manager kipnuggets uit een frituurpan, ik kom langslopen (net terug van pauze), hij wil dat mandje terughangen, draait zich om en vol dat mandje tegen mijn arm aan. Met nog wat frituurvet eraan D:
    En vanochtend zat ik even opgesloten in de vriezer. Als die deur niet helemaal openstaat valt hij langzaam dicht. En ik kon iets niet vinden, dus ik lette niet op. Ik dacht dat de deur goed open stond. Ik heb het net gevonden en die vriezer valt dicht... Met een beetje geweld heb ik hem na een minuut open gekregen, maar toch. Het nadeel is ook nog is dat je kan kloppen zoveel je wilt, ze horen je niet D:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Autjs
    Ik heb me voor denk ik de 20ste keer verbrand aan de satésaus

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Nee....ik heb een keer onbewust mn slaapkamer in de fik gezet...

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran