• Een af andere hacker heeft mijn broertje zitten hacken. Hij is zijn runescape accounts kwijt (die betekenden erg veel voor hem en hij had er erg zijn best op gedaan om ze goed te maken) en bijna zijn hotmail. De hacker wil het niet teruggeven en doet enorm vervelend. Mijn broertje is nu helemaal van streek...
    Ik wordt zo boos van dit soort mensen! Serieus! Wat is hun doel? Wat willen ze in de vrede bereiken? Noem me maar een aansteller, maar ik kan serieus wel janken. Zo boos ben ik. Ik voel me gewoon machteloos en ik ben gewoon vreselijk boos!


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Aangifte doen om een runescape account?

    Hotmail account. Is dat niet schending van privacy?


    The odds are néver in our favor.

    Ahri schreef:
    (...)

    Die gast woont in Zweden, als zijn IP überhaupt klopt, want dat kan je ook manipuleren. Dus dat heeft helaas niet zoveel zin..

    Waarschijnlijk klopt de IP helemaal niet nee, en sowieso is die persoon waarschijnlijk minderjarig en kan je er helemaal niets serieus aan doen.


    effort never betrays you

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Hotmail account. Is dat niet schending van privacy?


    Ik weet niet of het serieus word genomen. Haar broertje is 12. Het belangrijkste wat hij waarschijnlijk op zn mail heeft is een mailtje naar zijn klasgenootje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Hotmail account. Is dat niet schending van privacy?


    Hotmail schijnt niet moeilijk te hacken hoor en daarbij je wordt waarschijnlijk toch niet serieus genomen. Ik bedoel echt iets bijzonders heeft deze hacker niet gedaan, gewoon een geintje. Als hij nou een of ander groot en belangrijk bedrijf had gehackt was er waarschijnlijk anders over gedaan. Hotmail accounts worden dagelijks gehackt, met spam is hij eigenlijk al gehackt en niemand doet daar aangifte over. Ik snap dat het heel vervelend is voor je broertje en dat je het een kut streek vind maar echt een first world problem is het niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat dom ik snap sowieso niet dat mensen hacken. Dan ben je echt niet goed bezig :S
    Mensen zijn echt gek, ook zielig voor je broertje zeg. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet toch zeggen dat hacken, op zich, niet slecht hoeft te zijn. Hoe denk je dat bedrijven zichzelf beveiligen? Juist, door mensen in te huren die proberen hun te hacken. Maar goed, dit is inderdaad erg laag. Het gaat waarschijnlijk gewoon om de kick en het geld dat hij verdient door het doorverkopen van bv. de spullen op zijn account en als die allemaal weg zijn, het account zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nadal schreef:
    (...)

    Hotmail schijnt niet moeilijk te hacken hoor en daarbij je wordt waarschijnlijk toch niet serieus genomen. Ik bedoel echt iets bijzonders heeft deze hacker niet gedaan, gewoon een geintje. Als hij nou een of ander groot en belangrijk bedrijf had gehackt was er waarschijnlijk anders over gedaan. Hotmail accounts worden dagelijks gehackt, met spam is hij eigenlijk al gehackt en niemand doet daar aangifte over. Ik snap dat het heel vervelend is voor je broertje en dat je het een kut streek vind maar echt een first world problem is het niet.

    Nou, Hotmail zelf, is goed beveiligd. Het zijn de mensen die Hotmail gebruiken die zulke slechte en makkelijk te raden wachtwoorden / security questions hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Het spelen van runescape is al zielig op zich, dat hij nog een 12 jarige gaat hacken laat me twijfelen aan zijn IQ.


    Zoals de topicmaakster al zei, voor sommige mensen betekend dit nu eenmaal veel.
    Ik zou ook niet bepaald blij zijn moest mijn World of Warcraft account gehackt worden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    dreig met de politie
    welke mensen doen nu zo iets????
    (N)(N)

    het is echt erg


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Lenah schreef:
    Het is ook gewoon vreselijk triest als ze uit dat soort dingen hun lol moeten halen.


    •*• Lululu •*•