• Ik zoek van die handschoenen zonder vingers, zo goedkoop mogelijk
    Ik ben al bij de action en de wibra geweest, maar daar hebben ze ze niet
    Ik heb ze nodig voor mijn werk omdat het best wel koud is om half 8 in de morgen en het nog veel kouder wordt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er bij de action gekocht hoor. Een soort armwarmers, echt handig


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Koop gewone, zo goedkoop mogelijk, en knip de vingers eraf


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb afgelopen donderdag nog bij ezz-life gehaald [Als goed is heette die winkel zo xd]
    1,25 waren zo ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Probeer C&A.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb van die dingen in een euro-winkeltje gekocht. Maar die weet ik alleen in Groningen te vinden..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Ik heb van die dingen in een euro-winkeltje gekocht. Maar die weet ik alleen in Groningen te vinden..


    Dan mag jij mij die wel vertellen ;$ Dan weet ik waar ik de volgende keer moet wezen ;d,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je in de buurt woont mag je wel een paar van mij hebben...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik zag ze laatst ook in zo'n chineens winkeltje in Enschede


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bij de H&M en V&D!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewoon goedkope handschoenen kopen de topjes eraf knippen en ze dan vastbranden zodat ze niet gaan raffelen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een paar van de Claires. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wibra, Primark, Zeeman


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Koop ze bij DealExterme :Y) Vet goedkoop en binnen 11 dagen thuis ;D
    En ja, dan moet je wachten. Maar dan weet je zeker dat je iets krijgt, ipv. telkens te zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Emrys schreef:
    Gewoon goedkope handschoenen kopen de topjes eraf knippen en ze dan vastbranden zodat ze niet gaan raffelen


    Dat ja :3


    FASHIOOOON.

    CyberLord schreef:
    Koop ze bij DealExterme :Y) Vet goedkoop en binnen 11 dagen thuis ;D
    En ja, dan moet je wachten. Maar dan weet je zeker dat je iets krijgt, ipv. telkens te zoeken.


    Bij DX moet je meestal langer wachten dan 11 dagen, ik heb namelijk vier weken moeten wachten ..


    FASHIOOOON.