• Ik heb toestemming gekregen van Whittemore.


    Welkom bij mijn tekenwedstrijd!
    Ik zoek 2 juryleden en 20 deelnemers.
    Deze tekenwedstrijd zal 5 rondes hebben. Elke ronde gaat 8 dagen duren. Mocht dit te kort voor je zijn, dan kun je om uitstel vragen maar alleen met een geldige reden! Het uitstel kan maximaal 3 dagen duren.
    Wanneer je niet om uitstel hebt gevraagd en de inleverdatum verstreken is, krijg je nog 3 dagen de kans om het in te leveren maar dan gaat het je wel punten kosten. Elke dag gaat er een punt af en wanneer je na die drie dagen nog niets hebt ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Belangrijke regels!
    • Inleveren doe je via PB, en je stuurt hem alleen naar mij!
          - Je stuurt (de link van) jouw tekening (foto/scan) naar mij toe, dan zet ik hem in de story.
    • Uitstel kan worden gevraagd via PB of hier in het topic.
    • Ik verwacht dat je niet meteen opgeeft! Denk dus goed na of je genoeg tijd hebt.
    • Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je plezier hebt met een wedstrijd. Ga het dus niet zien als een verplichting.
    • Niemand valt af! Ik werk met een puntensysteem.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    • Uitstel kun je minimaal 1 dag van tevoren aanvragen! Als de dag van deadline begonnen is, kun je dit niet meer vragen!

    Wat kun je winnen?
    1e plaats: 6 credits
    2e plaats: 4 credits
    3e plaats: 2 credits

    Juryleden
    - Silverlance
    - Memoria
    - Mallory

    Deelnemers

    2. FluffyTail
    Opdracht 1 = 7.3
    Opdracht 2 = 9
    Opdracht 3
    Opdracht 4 -1
    Opdracht 5

    4. Enucleato
    Opdracht 1 = 8.8
    Opdracht 2 = 8.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    5. Underwood
    Opdracht 1 = 7.9
    Opdracht 2 = 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    6. Guerriero
    Opdracht 1 = 9
    Opdracht 2 = 8.5
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    8. Niallertje
    Opdracht 1 = 7
    Opdracht 2 = 6.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    10. Berwald
    Opdracht 1 = 9.2
    Opdracht 2 = 8.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    11. OneWayIlove
    Opdracht 1 = 8.5
    Opdracht 2 = 8.5
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    12. Axel8RoxVex
    Opdracht 1 = 9.1
    Opdracht 2 = 8.7
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    14. Tsubaki
    Opdracht 1 = 8
    Opdracht 2 = 8.6
    Opdracht 3
    Opdracht 4 = 4
    Opdracht 5

    19. Saltwater
    Opdracht 1 = 9.3
    Opdracht 2 = 9.7
    Opdracht 3
    Opdracht 4 -2
    Opdracht 5

    21. Demustachana
    Opdracht 1 = 7.7
    Opdracht 2 = 8.3
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    Uitgeschreven:
    9. Nyah

    18. JustDelilahX
    Opdracht 1 = 7

    1. Uchiha
    Opdracht 1 = 9.5

    16. xKennedyx
    Opdracht 1 = 8.4

    17. Pewdie
    Opdracht 1 = 4

    3. MellarkPeeta
    Opdracht 1 = 7.6
    Opdracht 2 = 6.6

    20. Daikazoku
    Opdracht 1 = 8
    Opdracht 2 = 8.4

    7. Moonly
    Opdracht 1 = 6.6
    Opdracht 2 = 6
    Opdracht 3

    13. Aotearoa
    Opdracht 1 = 9.4
    Opdracht 2 = 8.6
    Opdracht 3

    Niets ingeleverd
    15. Clare
    Opdracht 1 = 5.4
    Opdracht 2 = 6.7


    Opdracht 1.
    Tussenstand opdracht 1.

    Opdracht 2.
    Tussenstand opdracht 2.

    Opdracht 3.
    Tussenstand opdracht 3.

    Opdracht 4.
    Tussenstand opdracht 4.

    Opdracht 5
    Tussenstand opdracht 5


    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 17:26 ]

    Interceptor schreef:
    (...)
    Snap ik :P
    Gewoon even het liedje luisteren en je ogen sluiten, kijken welk gevoel, of wat het eerste bij je opkomt. En het liedje blijven luisteren(A)

    Maar ik krijg maar steeds dezelfde persoon in mijn hoofd terug als ik het liedje luister


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Niallertje schreef:
    (...)
    Maar ik krijg maar steeds dezelfde persoon in mijn hoofd terug als ik het liedje luister

    Probeer diegene dan even helemaal van je af zetten, of anders neem je een ander lied?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Silverlance schreef:
    (...)
    Mijn vrije week zit er al weer op. Nu 8 weken wachten totdat de kerstvakantie begint geloof ik.

    8 wekenD:
    wel ja, ik ga nu eerst even mijn boekverslag helemaalafronden, dan ben ik alvast klaar en daarna zal ik de aller laatste beordeling te maken(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Probeer diegene dan even helemaal van je af zetten, of anders neem je een ander lied?


    Maar het is geen echt persoon. Het is een cartoon


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Niallertje schreef:
    (...)

    Maar het is geen echt persoon. Het is een cartoon

    Wel, dan teken je dat toch?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Wel, dan teken je dat toch?(:

    Okay. ik weet ook niks anders


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Silverlance schreef:
    (...)
    Auwtsj, gaat dat nog lukken?


    I hope zo, op school wou het ook al niet. Naja, misschien dan maar laten plakken of hechten ofzo. Ik zal mijn best doen.


    I'm a fighter, let me go.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Eigenlijk kan ik het niet accepteren, eerlijk is eerlijk en de datum dat je nog uitstel kon vragen is gisteren. Maar oké, ik ziet het door de vingers.
    Geldt ook voor Niallertje.

    Sorry, zoals ik al zei ik heb onverwachts meer werkuren gekregen. Anders had ik het wel eerder gezegd.


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    (...)
    Sorry, zoals ik al zei ik heb onverwachts meer werkuren gekregen. Anders had ik het wel eerder gezegd.

    Nee, het geeft ook niet hoor. Ik heb zelf ook vaak genoeg met wedstrijden gehad dat ik alsnog om uitstel moest vragen, dusja. ^^

    Ehm, wanneer komt de nieuwe opdracht?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik hoop zo dat tekenen morgen weer een beetje lukt maar ik ben bang van niet :c


    I'm a fighter, let me go.

    Enucleato schreef:
    Ehm, wanneer komt de nieuwe opdracht?
    Nieuwe username?_O_


    •*• Lululu •*•

    Dit gaat heel erg naar klinken, maar de peroide van de maand komt er weer bij me aan, ik mag geen afstroom advies hebben dit jaar omdat ik dan echt moet afstromen terwijl ik zelfs als ik altijd mijn best had gedaan een stroom hoger kon en nu moet ik strijden voor deze stroom. Maarja, en ik zit nog steeds met mijn vinger aangezien hij aldoor weer open gaat, is het erg dat ik tot de 32ste bezig mag aangezien ik Woensdag dus goed moet leren, ik tot 4 uur naar school moet, dan ben ik om half 5 thuis dan moet ik leren en daarna eet ik. Na het eten ga ik de griepprik halen (ik heb vroeger veel gedonder gehad, nu sta ik tussen allemaal oudjes in) en daarna moet ik naar mijn sport toe tot 10 uur en daarna moet ik op bed, ik kan er dus niks tussen proppen en nu gaan tekenen gaat niet goed komen met mijn vinger..


    I'm a fighter, let me go.

    Enucleato schreef:
    Ehm, wanneer komt de nieuwe opdracht?

    Morgen en anders donderdag.

    Underwood schreef:
    Dit gaat heel erg naar klinken, maar de peroide van de maand komt er weer bij me aan, ik mag geen afstroom advies hebben dit jaar omdat ik dan echt moet afstromen terwijl ik zelfs als ik altijd mijn best had gedaan een stroom hoger kon en nu moet ik strijden voor deze stroom. Maarja, en ik zit nog steeds met mijn vinger aangezien hij aldoor weer open gaat, is het erg dat ik tot de 32ste bezig mag aangezien ik Woensdag dus goed moet leren, ik tot 4 uur naar school moet, dan ben ik om half 5 thuis dan moet ik leren en daarna eet ik. Na het eten ga ik de griepprik halen (ik heb vroeger veel gedonder gehad, nu sta ik tussen allemaal oudjes in) en daarna moet ik naar mijn sport toe tot 10 uur en daarna moet ik op bed, ik kan er dus niks tussen proppen en nu gaan tekenen gaat niet goed komen met mijn vinger..

    Aw wat vervelend allemaal, succes ermee!
    Maar is goed hoor, van mij krijg je wat langer de tijd.