• Ik heb toestemming gekregen van Whittemore.


    Welkom bij mijn tekenwedstrijd!
    Ik zoek 2 juryleden en 20 deelnemers.
    Deze tekenwedstrijd zal 5 rondes hebben. Elke ronde gaat 8 dagen duren. Mocht dit te kort voor je zijn, dan kun je om uitstel vragen maar alleen met een geldige reden! Het uitstel kan maximaal 3 dagen duren.
    Wanneer je niet om uitstel hebt gevraagd en de inleverdatum verstreken is, krijg je nog 3 dagen de kans om het in te leveren maar dan gaat het je wel punten kosten. Elke dag gaat er een punt af en wanneer je na die drie dagen nog niets hebt ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.

    Belangrijke regels!
    • Inleveren doe je via PB, en je stuurt hem alleen naar mij!
          - Je stuurt (de link van) jouw tekening (foto/scan) naar mij toe, dan zet ik hem in de story.
    • Uitstel kan worden gevraagd via PB of hier in het topic.
    • Ik verwacht dat je niet meteen opgeeft! Denk dus goed na of je genoeg tijd hebt.
    • Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je plezier hebt met een wedstrijd. Ga het dus niet zien als een verplichting.
    • Niemand valt af! Ik werk met een puntensysteem.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    • Uitstel kun je minimaal 1 dag van tevoren aanvragen! Als de dag van deadline begonnen is, kun je dit niet meer vragen!

    Wat kun je winnen?
    1e plaats: 6 credits
    2e plaats: 4 credits
    3e plaats: 2 credits

    Juryleden
    - Silverlance
    - Memoria
    - Mallory

    Deelnemers

    2. FluffyTail
    Opdracht 1 = 7.3
    Opdracht 2 = 9
    Opdracht 3
    Opdracht 4 -1
    Opdracht 5

    4. Enucleato
    Opdracht 1 = 8.8
    Opdracht 2 = 8.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    5. Underwood
    Opdracht 1 = 7.9
    Opdracht 2 = 8
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    6. Guerriero
    Opdracht 1 = 9
    Opdracht 2 = 8.5
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    8. Niallertje
    Opdracht 1 = 7
    Opdracht 2 = 6.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    10. Berwald
    Opdracht 1 = 9.2
    Opdracht 2 = 8.9
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    11. OneWayIlove
    Opdracht 1 = 8.5
    Opdracht 2 = 8.5
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    12. Axel8RoxVex
    Opdracht 1 = 9.1
    Opdracht 2 = 8.7
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    14. Tsubaki
    Opdracht 1 = 8
    Opdracht 2 = 8.6
    Opdracht 3
    Opdracht 4 = 4
    Opdracht 5

    19. Saltwater
    Opdracht 1 = 9.3
    Opdracht 2 = 9.7
    Opdracht 3
    Opdracht 4 -2
    Opdracht 5

    21. Demustachana
    Opdracht 1 = 7.7
    Opdracht 2 = 8.3
    Opdracht 3
    Opdracht 4
    Opdracht 5

    Uitgeschreven:
    9. Nyah

    18. JustDelilahX
    Opdracht 1 = 7

    1. Uchiha
    Opdracht 1 = 9.5

    16. xKennedyx
    Opdracht 1 = 8.4

    17. Pewdie
    Opdracht 1 = 4

    3. MellarkPeeta
    Opdracht 1 = 7.6
    Opdracht 2 = 6.6

    20. Daikazoku
    Opdracht 1 = 8
    Opdracht 2 = 8.4

    7. Moonly
    Opdracht 1 = 6.6
    Opdracht 2 = 6
    Opdracht 3

    13. Aotearoa
    Opdracht 1 = 9.4
    Opdracht 2 = 8.6
    Opdracht 3

    Niets ingeleverd
    15. Clare
    Opdracht 1 = 5.4
    Opdracht 2 = 6.7


    Opdracht 1.
    Tussenstand opdracht 1.

    Opdracht 2.
    Tussenstand opdracht 2.

    Opdracht 3.
    Tussenstand opdracht 3.

    Opdracht 4.
    Tussenstand opdracht 4.

    Opdracht 5
    Tussenstand opdracht 5


    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 17:26 ]

    Silverlance schreef:
    Mijn beoordelingen staan online.
    Ik zal het topic, de story en de eindscore pas maandag weer kunnen bijwerken.
    Want morgen heb ik een animenacht waarbij ik, natuurlijk, de hele nacht wakker blijf. Dus dan is het pas vrijdagavond dat ik thuis ben. En dan ga ik slapen aangezien ik zaterdag alweer een halloweenfeest heb. De zondag ga ik gebruiken voor huiswerk aangezien ik die weer eens heb uitgesteld. :'D
    :) ok!
    Veel plezier ;)


    •*• Lululu •*•

    Silverlance schreef:
    Mijn beoordelingen staan online.
    Ik zal het topic, de story en de eindscore pas maandag weer kunnen bijwerken.
    Want morgen heb ik een animenacht waarbij ik, natuurlijk, de hele nacht wakker blijf. Dus dan is het pas vrijdagavond dat ik thuis ben. En dan ga ik slapen aangezien ik zaterdag alweer een halloweenfeest heb. De zondag ga ik gebruiken voor huiswerk aangezien ik die weer eens heb uitgesteld. :'D


    We vergeven je! C:
    Veel plezier!!! C:
    Heeeel veel plezier!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    zieeee :8 Mijn foto :#


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    zieeee :8 Mijn foto :#


    Nice ;)


    •*• Lululu •*•

    Oeh recht in de roos(:
    Mijn beordelingen komen iets later, ik moet onverwacht naar een fluitcusrus van hockey(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Interceptor schreef:
    (...)
    Nice ;)


    Bedankt :3

    Memoria: dat is aardig logisch HAHAH, mijn vriendin en ik schoten samen en we hebben alle 2 al ervaring aangezien ik aan boogschieten doe :3


    I'm a fighter, let me go.

    Underwood schreef:
    (...)

    Bedankt :3

    Memoria: dat is aardig logisch HAHAH, mijn vriendin en ik schoten samen en we hebben alle 2 al ervaring aangezien ik aan boogschieten doe :3

    Ik heb het gedaan tijdens sportdag, en ik was er best goed in!!
    Ik vond het wel een beetje eng, en na gelezen hebben in THG wat je daar allemaal mee kan doen was ik wel een beetje voorzichtiger ;)


    •*• Lululu •*•

    Underwood schreef:
    zieeee :8 Mijn foto :#



    Wauw! Toen ik nog op boogschieten was raakte ik altijd... de muur... @_@ Geweldig was ik he?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Memoria schreef:
    Oeh recht in de roos(:
    Mijn beordelingen komen iets later, ik moet onverwacht naar een fluitcusrus van hockey(:


    C: Doe maar rustig aan hoor! C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik hoop dat ik morgen me minder ziek voel en kan gaan tekenen.... Nu eerst goed slapen.

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    Wauw! Toen ik nog op boogschieten was raakte ik altijd... de muur... @_@ Geweldig was ik he?


    Hoe dat? O.o Hield je je boog wel goed?

    Mag ik trouwens uitstel? Mijn zusje is morgen jarig en mijn zusje kennende en mijn ouders kennende zal ik Zondag dus mee moeten helpen het huis weer in orde te krijgen.

    Interceptor: Het valt opzich wel mee, als je bij een goede vereniging zit kun je er niet bepaald schade mee uithalen, behalve dan dat je een gordijn aan gort schiet, zoals ik in het begin deed.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:57 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Als het echt een tekening in kleur en met achtergrond moet zijn en per se op papier dan moet ik echt om uitstel vragen, want ik verzuip nu bijna in m'n huiswerk aangezien ons rooster f*cked up is en we nu bezig zijn met de laatste week van de 1ste periode. Zodra de 2de periode begint heb ik hopelijk weer rust!


    Time changes, best friends can become strangers...

    Ik wil graag drie dagen uitstel vragen. Ik dacht dat ik deze vakantie meer tijd zou hebben, maar integendeel. Afgelopen dagen heb ik geen tijd gehad. (':


    I'm the one who gripped you tight and raised you from Perdition

    Underwood schreef:
    (...)

    Hoe dat? O.o Hield je je boog wel goed?

    Mag ik trouwens uitstel? Mijn zusje is morgen jarig en mijn zusje kennende en mijn ouders kennende zal ik Zondag dus mee moeten helpen het huis weer in orde te krijgen.

    Interceptor: Het valt opzich wel mee, als je bij een goede vereniging zit kun je er niet bepaald schade mee uithalen, behalve dan dat je een gordijn aan gort schiet, zoals ik in het begin deed.

    Tot wanneer heb je uitstel nodig?

    Axel8RoxVex schreef:
    Als het echt een tekening in kleur en met achtergrond moet zijn en per se op papier dan moet ik echt om uitstel vragen, want ik verzuip nu bijna in m'n huiswerk aangezien ons rooster f*cked up is en we nu bezig zijn met de laatste week van de 1ste periode. Zodra de 2de periode begint heb ik hopelijk weer rust!

    Tot wanneer?