• Iedere dag als ik op school komt slaat hij me .
    Ik krijg er echt blauwe plekken van.
    Ik zelf kan er gewoon niet meer tegen :(
    maar hij is mijn vriend (twijfel) wat moet ik doen?
    Hij weet bijna alles van mij...
    En ik van hem
    Ik kan het vriendschap toch niet zomaar kapot maken?
    En ik durf het niet te zeggen tegen iemand.
    Wat nu???
    Ik weet echt niet wat ik nu moet doen?
    wat zal jij doen
    hoe zou jij reageren ??
    als jij mij was,

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 12:40 ]

    Geweld los je niet met geweld op, of dat is wat ik er van vind. Gewoon de vriendschap be-eindigen, zeg het tegen je ouders, de zijne en je mentor. Dreigen heeft met zulke personen geen zin en ik vermoed zo dat hij je ook uit zal lachen. Ik snap niet waarom je nooit zelf aan deze dingen hebt gedacht en dat je het nog durft te wagen zoiets een vriend te noemen. Het klinkt misschien nogal hard, maar het is toch wel iets om over na te denken: heb je dan helemaal geen zelfrespect?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Toen ik naar huis ree had ik het toch nog even aan mijn moeder vertelt, en zij schrok er van.
    Zelf moest ik bijna huilen alles kwam er bijna uit me boosheid.
    En nu heb ik het antwoord gevonden .
    Ik ga vriendschap be-eindigen na de vankantie...
    zelfrespect heb ik weinig.
    moet ik eerlijk zeggen, en ik schaam me voor alles eigelijk.
    Het is zo zo ben ik.
    ik zeg tegen me dat ik me zelf haat maar ik wil dat eigelijk niet totaal niet.
    Maar toch ik trek me aan wat mensen denken of zeggen over mij.
    Mijn zelf vertrouwen is bijna weg
    sorry moest ik effe kwijt (flower)(huil)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 18:48 ]

    Je moet je er juist nix van aantrekken wat anderen zeggen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet jezelf wel waarderen.
    Als iemand je slaat, moet je dat nooit pikken. Waarom zou je dat überhaupt pikken? Kom op, je moet niet denken dat je die jongen niet aan kan ofzo? Voor elk probleem is er een oplossing. Dat je je moeder hierover hebt verteld is al een grote en moedige stap. Zo moet je doorgaan :)

    dankje (flower)